Clomid

Discussion in 'Vruchtbaarheidsbehandelingen' started by Indian, Aug 1, 2008.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Weetjewel

Weetjewel Actief lid

May 27, 2008
    475
    0
    0
    Ik denk ook dat ik mijn ei nog moet gaan krijgen, want vanmorgen was ie weer gezakt... We klussen gewoon door, en zal er vanmiddag nog even een ovutestje tegen aan gooien.

Einad balen dat je er niet van kan slapen, wel klote ook afvallen tijdens de feestdagen.
    Misschien ook wel goed om je lichaam even rust te geven.

Nijmelijntje, wel lekker dat je op dag 28 ongi bent geworden, natuurlijk was een positieve test beter geweest :) maar dit is ook wel fijn!

2. Weetjewel

Weetjewel Actief lid

May 27, 2008
    475
    0
    0
    Weer een negatieve ovutest... Staan er bij de digitale van clearblue altijd 2 strepen?

3. Lima 84

Lima 84 Fanatiek lid

Aug 4, 2008
    1,998
    27
    48
    @miracles ik hoop zo voor je dat dit een positieve maand voor je is....zet hem op!
    @weetjewel wat balen dat de tetsten steeds negatief zijn, ik heb er zelf geen ervaring mee....maar zou jij je ei misschien ook al niet gehad kunnen hebben?
    @nijmelijntje, wat goed zeg een cyclus van 28 dagen. tuurlijk had je liever een goede test in handen gehad maar 28 dagen is heel netjes.

Ik ben inmiddels op dag 4 van de provera. Had de eerste drie dagen ontzettende pijn bij mijn eierstokken en ben daarmee bij de huisarts geweest. Waarschijnlijk heb ik de pijn door de provera. Mijn eierstokken moeten weer eens aan het werk en dat waren ze niet gewend. Hopen dat de pijn niet voor niets is en als ik dan straks met de clomid mag beginnen dat ik dan ook eindelijk eens een ei krijg (zou de eerste keer zijn)

4. Miss Mommy

Miss Mommy Niet meer actief

@Lima, ik hoop dat je pijn inmiddels weer gezakt is en dat die pijn niet voor niks was, maar voor een goed resultaat zorgt de komende ronde!

@Weetjewel, geen idee, heb geen ervaring met ovu testen van CB...

Mijn temp is vandaag gezakt, dus denk dat mn ei eraan zit te komen!

5. Weetjewel

Weetjewel Actief lid

May 27, 2008
    475
    0
    0
    Spannend Miracles! Hopen voor een ei!

Lima ik hoop dat je pijn wat afgezakt is.

Ik verlies opeens bloed :S waar dat nou weer vandaan komt!

6. Weetjewel

Weetjewel Actief lid

May 27, 2008
    475
    0
    0
    Het is trouwens beetje bruinig, en niet echt veel ofzo. Volgens mij spoort mijn lichaam gewoon niet!

7. Nuage

Nuage VIP lid

Mar 12, 2008
    9,020
    659
    113
    Zo ik riep 2 dagen geleden nog dat ik geen bijwerkingen had maar dat moet ik nu terugnemen...

Ik jank me een ongeluk en gisteren had ik een hoofdpijn...dat was niet normaal. Leek migraine en ik ben erdoor naar bed gegaan zo erg was het.
    Morgen nog 1x Clomid en dan is het weer voorbij, hoop dat ik dan ook van die bijwerkingen af ben!

8. weetjewel, kan het niet zijn dat je misschien nu je eisprong hebt ?
    daar kan je soms ook een beetje briunverlies van hebben.

9. Weetjewel

Weetjewel Actief lid

May 27, 2008
    475
    0
    0
    Nuage wat klote dat je je zo voelt zeg :( hopen dat het snel over is....

Ik heb werkelijk geen idee wat het kan zijn, ik denk dat ik zo mijn ticker ook maar weg haal, want daar klopt ook niks van!

10. luukske

luukske VIP lid

Sep 5, 2008
    6,682
    0
    0
    verpleegkundige
    limburg
    hoi dames,

heb net weer even bijgelezen.....heb geen tijd gehad in het weekend, mijn hubbie was gisteren jarig, en vrijdag hadden we het feest.....dus gisteren bijgeslapen.... ;)

@miracles, vond dat ik nog redelijk was met die bessen-jus :)

hier nog steeds niks geen klachten, ja wat steekjes, that's it....heb geen ovu testen gedaan dit weekend, alleen nu vanavond, en die was heeeel licht van kleur.
    denk dat mijn ei gewoon later is deze ronde :cry:

11. Miss Mommy

Miss Mommy Niet meer actief

Nou, net terug uit t ziekenhuis, moest al vroeg daar zijn vanmorgen.

Ik heb 2 grotere eitjes, die binnen nu en 4 dagen zullen springen!

Heb ook gelijk een briefje meegekregen om mn progesteron te laten controleren de 31e en informatie boekjes over de (chromo)laparascopie... :(

Dus eerst nog ff goed klussen de komende dagen en dan is t weer afwachten! Ik hoop op goed nieuws, zodat ik die OK niet nodig heb! :)

@Luukske, we hebben t nog erg netjes gehouden vrijdag! ;)

12. Weetjewel

Weetjewel Actief lid

May 27, 2008
    475
    0
    0
    Wat fijn miracles :) Goed doorklussen dus nog :p

Luukske, gefeliciteerd nog met je mannetje. En natuurlijk fijn dat je een leuk weekend hebt gehad :)

Hier is de baksteen weer verdwenen, dus ik gok dat ik weer geen ei heb gehad. Geen positieve ovutesten gehad ook. Al was ie gister lichter dan eergister. Maar ja dat zegt bij CB niet zoveel geloof ik. Ook was het bruin/rozige bloedverlies eenmalig gisteravond al geen last meer van. Dus ik heb werkelijk geen idee waar dat nou weer vandaan kwam. Ook qua temp is er geen peil op te trekken en is niks terug te vinden van een ei ofzo. Ben bang dat ik woensdag weer slecht nieuws heb, maar ik hoop dat ze me dan wel in de gaten gaan houden, want zo in je eentje aanklooien is ook niet fijn!

13. luukske

luukske VIP lid

Sep 5, 2008
    6,682
    0
    0
    verpleegkundige
    limburg
    @miracles, spannend, hoop dat die ok niet nodig zal zijn.....

@weetjewel, ik heb helemaal geen bakstenen gevoel deze ronde, af en toe steekjes, volgens mij heb ik het deze ronde rechts, en de andere rondes waren links....mijn ovu testen zijn vaag, dus zal nog wel een weekje duren....

14. Weetjewel

Weetjewel Actief lid

May 27, 2008
    475
    0
    0
    Lastig Luukske, zo vervelend dat het nu deze maand zoveel later is. Maar hoop blijven houden:)

Hier nog steeds geen ei op komst, en mijn ovutesten worden met de dag lichter, dus ik denk ook niet dat ie dan nog gaat komen. Morgen mag ik weer naar de gyn, ben benieuwd wat hij gaat zeggen.

15. luukske

luukske VIP lid

Sep 5, 2008
    6,682
    0
    0
    verpleegkundige
    limburg
    @weetjewel, spannend hoop toch dat er iets zit met de FM ;)

hier vanochtend mega veel vruchtbaar slijm, echt niet normaal....dus ook maar even geklust.... :oops:

denk dat ik mijn ei gewoon niet zo goed voel omdat het volgens mij aan de andere kant komt.
    hoop dat dit de goeie kant is ;)

ga vanmiddag nog even een ovu testje doen ;)

16. Weetjewel

Weetjewel Actief lid

May 27, 2008
    475
    0
    0
    Ik denk haast niet dat ik een FM ga krijgen...

Goed doorklussen Luukske :)

17. kikka

kikka Actief lid

Mar 9, 2007
    269
    0
    0
    bediende
    hallo,
    ik heb een probleem.
    ik ben dus donderdag naar de gyn geweest en hij zag dat dat ik geen eitje zou hebben en dat ik maandag terug mag beginnen met provera.Dus heb ik er één genomen gisteren.
    Toen ik gisterenavond naar het toilet ging had ik heel rekbaar slijm en meer dan anders.Heb nu juist een ovulatietest gedaan en de teststreep komt er derickt donkerder op dan de controlestreep! Ik heb nu m'n ei?Wat moet ik nu doen?Provera verder nemen of is deze ei toch goed?

18. @ kikka, ik zou even overleggen met de gyn...

@ luukske, hoop dat je een mooi ei krijgt!

@ miracles, succes met klussen en ik duim voor je!

Hier gaan we gewoon lekker een maandje rustig aan doen en zien daarna wel verder, hoop dat mijn cyclus vanzelf op gang komt en ik ook een mooi eitje krijg...

@ all veel succes!

19. luukske

luukske VIP lid

Sep 5, 2008
    6,682
    0
    0
    verpleegkundige
    limburg
    @kikka, provera kan geen kwaad voor een ei, en mogelijke bevruchting. ik zou zelf de provera achterwegen laten, en gaan klussen.....en na 14 dagen een test er tegenaan gooien......daarna kun je altijd nog met provera beginnen!

@einad, hoop op een mooie cyclus, en een nog mooier ei voor je!

@all, hier vandaag niet zo lekker, heb een lage bloeddruk (90/45), normaal altijd torenhoog(onderdruk van rond de 90 of hoger), en heb ook last van duizeligheid en hoofdpijn .
    Heeft hier iemand dat wel eens gehad rond haar eisprong
    mijn ovutesten zijn licht, heb vandaag 1 keer getest, maar heb het idee dat ik hem misschien heb gemist deze ronde, heb niet zo consequent getest als afgelopen ronde. ben er deze ronde niet echt bij met mijn hoofd....
    Vanavond wel nog vruchtbaar slijm, maar minder dan vanochtend....dus vanavond of morgenvroeg nog maar eens klussen.

Ps. mijn banner klopt niet, heb hem bijgesteld, omdat ik meende dat mijn ei nu niet zou komen, maar denk dus van wel....

20. Weetjewel

Weetjewel Actief lid

May 27, 2008
    475
    0
    0
    Kikka ik zou inderdaad ook even overleggen met de gyn..

Einad, een maandje rustig aan is natuurlijk niet helemaal fijn als je zo graag door wilt gaan. Dikke knuffel voor jou :)

Luukske, dan toch waarschijnlijk al je ei gehad. Spannend weer :) We wachten het af...

Hier is zelfs geen 2e streep meer op de ovutest te zien, terwijl die de eerste dag duidelijk aanwezig was, maar volgens CB negatief. Misschien dan toch dag 12 een ei gehad? Ookal werkt mijn temp niet helemaal mee... Nou ja, ik ben meer zenuwachtig voor de gyn morgen dan dat ik moet afrijden.

Share This Page