Hier sinds net een beetje ongi krampjes in mijn buik, hoop dat het niks is. Want dat zou betekenen dat mijn LF gewoon veel te kort is. Maar toch positief dat ik dan toch een ei heb gehad. Ik zou over een week mijn NOD hebben, of kan het dan nog innesteling zijn qua kramp? Liefs!
Meiden, het allerbeste voor 2009. En ik hoop en duim hard voor jullie dat jullie allemaal snel zwanger mogen zijn!
Hey hallo allemaal....goede dagen gehad? ik wel, gezellig met de familie, dus geslaagd. Ik wou jullie even zeggen dat er bij mij niets gebeurt. ik heb nu 7 dagen geleden de laatste tablet provera gehad en zou tussen dag 3 en 7 ongesteld moeten worden......dus niet. Als er maandag nog niets gebeurt is dan bel ik het ziekenhuis maar weer op....ze zullen mij wel een zeur vinden. Hoe gaat het bij jullie allemaal?
He meiden Ik ben emma 26 jaar en ik heb her en der wat teruggelezen en wat herkenbaar allemaal zeg. Wij zijn al meer dan 3 jaar bezig zwanger te raken en nu voor het eerst deze maand met clomid 75 mg. Ben vandaag dag 11 heen geweest om de foll te meten er zaten 2 aan beide kanten van 8,4. Is dat normaal dat er 2 zitten en ook nog gelijk opgaan? Ik vind het soms ook zo frustrerend dat anderen zomaar zwanger raken en mijn moeder ook helemaal door het dolle heen is dan bah bah.... Verder moet ik als dit niet aanslaat eerst weer 10 kilo afvallen, balen! Maar we zien wel. xxx emma
Ik wil het even van me afschrijven......ER IS ER WEER 1 ZWANGER! Bhoehoe..... sorry ik mag niet zo negatief doen maar is het soms zo frusterend. Onze momenten komen ook nog wel.....
hoi dames, hier vandaag bruinverlies gehad zit nu 1 week voor NOD (of 1 week na mijn ei kan je ook zeggen) , heb ook hele dag zeurende pijn in mijn onderrug gehad.... vanavond niks in het verbandje
Emma welkom hier, hadden het natuurlijk liever anders gezien. Luukske spannend! Nog een weekje Ik heb krampjes in mijn buik, wat doorstraalt naar mijn liezen en benen :S Toch is het ook weer geen ongi pijn, ik kan het niet plaatsen. We moeten gewoon maar een week wachten nog
Nou meiden, volgens mij heb ik de hoop voor deze maand weer op gegeven, want ik had net met plassen roze/bruin verlies.... Grrr!
@weetjewel, zou toch wel erg snel na je ei zijn? kan toch ook innesteling zijn? zolang het geen rood is! ik heb gisteren ook bruinverlies gehad, nu niks meer.....heb nooit een korte LF gehad, dus ga er ook niet vanuit dat ik dit weekend ongi ga worden....
Ik ging net douchen en toen had ik niks meer... Ik heb voor de zekerheid een mini tampon in gedaan want ik heb nog steeds krampjes in mijn lies wat doortrekt naar mjn been. En mijn temp is ook wel erg laag.... Misschien innesteling? We zullen het zien dan.
@ luukske en weetjewel, nog een weekje dan hoop ik dat jullie meer duidelijkheid hebben, ik duim in ieder geval flink voor jullie! @ emma, ik hoop voor je dat de clomid goed zn werk doet, ik heb geen ervaring met aan allebei de kanten eitjes @ all, gebruiken jullie eigenlijik ook al iets van gravitamon o.i.d ? vroeg ik me gewoon even af
Nou vorige maand waarschijnlijk ook al.... De gyn had mijn kaartje van vorige maand gezien en daar was waarschijnlijk toch een laat ei met een korte LF. Maar nu wel duidelijk een ei gehad en spontaan ongi geworden, terwijl ik van de gyn dus afgelopen moest beginnen met Provera, wat tegen mijn zin in was en ben dus ook blij dat ik dat niet gedaan heb. Ik moet nu ook 150 mg clomid gaan slikken, hoop dat mijn LF daar langer van wordt. Maar ik ga sowieso maandag de gyn bellen dat ik spontaan ongesteld ben geworden en dat mijn ei op dag 21 is geweest en dus een te korte LF heb. Ik bloed trouwens ook behoorlijk, had 2 uur geleden een tampon in gedaan en was net al bijna doorgelekt. Balen dat ik ongi ben geworden, maar stelt me aan de ene kant ook wel weer gerust dat ik het nu weer uit mezelf kan worden.
@weetjewel, hoop idd dat de 150 mg je LF ook wat verlengt, en je een eerder ei brengt.... heb afgelopen ronde ook zo gebloed, en was ook van een spontane ongi, niks Provera, heb deze ronde ook helemaal geen last van de Clomid gehad...
@weetjwel....wat balen mied.....maar wel goed dat je lichaam zelf zijn werk doet. Hopen dat je gauw met een volgende ronde mag beginnen