Clomid

Discussion in 'Vruchtbaarheidsbehandelingen' started by Indian, Aug 1, 2008.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. luukske

luukske VIP lid

Sep 5, 2008
    6,682
    0
    0
    verpleegkundige
    limburg
    @einad, gebruik wel folium, maar niet echt andere vitamines....zou ik wel moeten doen eigenlijk....
    misschien komende week toch een potje halen?

heb net eens terug gelezen, en heb vorige ronde 1 dag voor ongi bruinverlies gehad, en mijn ongi kwam op dag 13 na mijn eisprong, dus dat bruinverlies van gisteren zou wel erg vroeg zijn voor mijn ongi.

2. Miss Mommy

Miss Mommy Niet meer actief

@Luukske, maar hopen op een innesteling dan! ;)

@Weetjewel, vervelend dat je zo vroeg ongi bent geworden, maar wel goed dat je lichaam het vanzelf doet!
    Ik heb ook een te korte LF, daarvoor gebruik ik ook de clomid. Mij progesteron was vorige ronde duidelijk te laag. vandaar nu deze ronde clomid 100 mg en als ik nu weer ongi word en mn progesteron blijkt weer te laag zijn geweest, dan moet ik daar hormonen voor gaan spuiten...

Ik zou je aanraden om dus ook komende ronde je progesteron te laten controleren na de eisprong!

@Einad, ik gebruik foliumzuur en extra vitaminetabletjes, elke dag netjes 1 van elk! :D

Ik heb al een paar dagen afwisselend wel en geen ongikrampjes. Vannacht werd ik er zelfs wakker van, maar nu weer niks...

Nog ff volhouden, zit bijna op dag 11, dat is t langste wat ik t ooit heb gered na een eisprong om nog niet ongi te zijn, op die keer na, dat ik zwanger was natuurlijk...

http://www.fertilityfriend.com/home/1fea03

3. luukske

luukske VIP lid

Sep 5, 2008
    6,682
    0
    0
    verpleegkundige
    limburg
    @miracles, spannend....hoop dat het idd raak is.
    wanneer ga je testen?

ik heb vannacht vreetbui gehad, heb 2 broodjes kroket gegeten om 12 uur, mannetje was stappen met vrienden....
    daarvoor had ik flink maagzuur....
    hier niks meer in verbandje te vinden, alleen wat gevoelige (.)(.)

we zien wel!

4. Lima 84

Lima 84 Fanatiek lid

Aug 4, 2008
    1,998
    27
    48
    @ miracles, we duimen voor je...wanneer ga je testen?
    @ luukske, misschien dat het dan toch raak is....gezien waar je allemaal "last"van hebt...ik duim voor je

5. Weetjewel

Weetjewel Actief lid

May 27, 2008
    475
    0
    0
    Miracles spannend, ik ga voor je duimen! :D

Luukske ik hoop voor je dat het raak is :D Ook voor jou ga ik duimen.

Hier heel erg ongi, ben vanmorgen dat ik wakker werd ook gigantisch doorgelekt, heb ik jaren niet zoveel bloed verlies gehad, ook met stolsels erbij enzo. Lekker verhaal op de zondag zo :p

6. Miss Mommy

Miss Mommy Niet meer actief

Ik heb nog geen datum voor te testen, eerst maar s de 14 dagen halen en dan zie ik wel verder...
    Krijg toch ook een bloedtest van t ziekenhuis als ik daadwerkelijk overtijd zou zijn, dus denk dat ik niet eens ga testen!

Verder heb ik eigenlijk ook niet t idee dat t raak zou kunnen zijn deze keer en ben er eigenlijk ook niet zo mee bezig deze keer. Probeer t toch allemaal een beetje van me af te zetten eigenlijk...

@Weetjewel, wat vervelend dat je zo erg ongi bent!
    Is t wel goed schoon allemaal moet je maar denken en dan kan er zich de volgende ronde een mooi beebje innestelen!

7. luukske

luukske VIP lid

Sep 5, 2008
    6,682
    0
    0
    verpleegkundige
    limburg
    @weetjewel, balen meid, maar van de eene kant goed dat je zelf je ongi hebt gekregen, en met een mooie korte cyclus, nu hopen dat de volgende ronde wat moois brengt....

150 Mg ga je nu nemen, of niet?

@all, sinds vanmiddag flinke steekjes in mijn rechter zij, de kant waar mijn ei zat...
    verbandje blijft wit, maar toch blijf je onzeker elke keer je naar de wc gaat...

8. Weetjewel

Weetjewel Actief lid

May 27, 2008
    475
    0
    0
    Ja ik ga 150 mg nemen nu... Blijft spannend Luukske! Jij tempt niet he?

Ik bloed echt als een rund, was net alweer bijna doorgelekt, verlies ook een hoop stolseltjes. Ach de boel even goed opschonen, kan ie daarna weer mooi dik worden en hopen op een ei.

Ik ga inderdaad zelf wel in de gaten houden wanneer ik mijn ei heb gehad dmv tempen, en daarna bloed laten prikken.

9. luukske

luukske VIP lid

Sep 5, 2008
    6,682
    0
    0
    verpleegkundige
    limburg
    nee, ik temp niet, alleen ovu testjes, we zien het het eind van de week wel....

succes met de vele bloedverlies

10. emmawannabeamum

emmawannabeamum Actief lid

Jun 18, 2008
    215
    0
    0
    weetjewel heb je geen enome buikpijn dan bij dat bloeden?
    ik ben altijd erg ziek ervan en veel buikpijn.

11. Weetjewel

Weetjewel Actief lid

May 27, 2008
    475
    0
    0
    Ik heb wel krampjes, maar het is niet zo dat ik nu niks meer kan. Ik heb ook nog geen ibu of paracetamol genomen, dus het is uit te houden ;)
    Is heel wat anders dan vroeger, want dan werd ik ook zo enorm ongesteld maar dan was ik 2 dagen echt ziek!

Ik ben echt benieuwd Luukske. Heel spannend toch.

Mijn schoonouders waren vanmiddag hier op visite en die vertelde dat dochters van vrienden van hun allebei zwanger zijn en een vriend van mijn vriend wordt ook vader. Ik word er wel een beetje verdrietig van, maar laat het niet merken to mijn schoonouders en mijn vriend, die is toch een stuk nuchterder daarin.
    Gisteravond wel een goed gesprek gehad gister, (hij had een borrel op en dan praat ie wat makkelijker) dat hij het toch steeds meer het verlangen krijgt (mijn dochter is niet van hem, maar hij is wel als een vader voor haar) Maar hij heeft haar babytijd niet meegemaakt, dus dat is allemaal onwennig voor hem. Maar hij laat het naar mij niet zo merken dat ie het heel graag wilt omdat het als ik dan ongi word het voor mij al zo'n teleurstelling is.

12. Lima 84

Lima 84 Fanatiek lid

Aug 4, 2008
    1,998
    27
    48
    @weetjewel, het is inderdaad frusterend dat iedereen maar zwanger raakt. Een vriendin van mij vertelde eergister dat ze zwanger is...
    Maar ons geluk komt nog wel....wij hebben iets meer tijd nodig.
    @luukske...ik hoop het zo voor je meid...ik duim voor je

hier ben ik toch ongesteld geworden, joepie....hoef ik morgen het ziekenhuis toch niet te bellen....kan dus over een paar dagen weer beginnen met clomid
    nieuwe ronde....nieuwe kansen

13. luukske

luukske VIP lid

Sep 5, 2008
    6,682
    0
    0
    verpleegkundige
    limburg
    @all, hier nog een verhaaltje van een nieuwe zwangere in de buurt.....hoorde vanmiddag dat mensen bij ons uit de straat "per ongeluk"zwanger zijn geraakt van de derde, en dit eigenlijk ook niet echt wilden, hun 2e kindje is nu 11 maanden, en was ook niet gepland, alleen hun oudste van 5 was gepland.

Nu hebben zij hun huis te koop staan, en wij speculeerden al langer waarom ze weg zouden gaan, wonen er net 2 jaar.....maar dit drukt je wel weer met je neus op de feiten, dat anderen elkaar maar aan hoeven te kijken en zwanger zijn, en anderen(zoals wij allemaal) moeite moeten doen voor 1-2 kindjes.....

14. Weetjewel

Weetjewel Actief lid

May 27, 2008
    475
    0
    0
    Hier nog een zwangere, zusje van een vriend van mij ook zwanger van de 2e. Ook per ongeluk... En de oppas van mijn dochter ook zwanger...

Lastig allemaal :( Ik hoop dat onze tijd nog komt.
    Ik had vanmorgen even de ass van de gyn gebeld, maar moet rond 12en even terug bellen. Ook omdat ik toch spontaan ongesteld ben geworden veel te vroeg. Dus of ik nou 100 of toch 150 mg moet gaan slikken.

15. luukske

luukske VIP lid

Sep 5, 2008
    6,682
    0
    0
    verpleegkundige
    limburg
    @weetjewel, spannend....ben benieuwd wat ze zeggen bij de gyn....

en wat betreft de zwangeren....vind het de laatste tijd steeds vaker, allemaal zwanger....per ongeluk of in ronde 1-2.....

Maar onze tijd komt nog wel!

16. Weetjewel

Weetjewel Actief lid

May 27, 2008
    475
    0
    0
    Echt he... Wat een gezeik! Ik belde vorige week de gyn voor mijn bloeduitslag zeiden ze dat ik geen ei heb gehad. Nu had ik mijn eigen gyn aan de telefoon, heb ik wel voor dag 19 een ei gehad :S Nu mag ik doorgaan met 100 mg en moet over 3,5 week op controle komen. Want hij wil toch even gaan kijken. Snappen jullie het nog?

17. luukske

luukske VIP lid

Sep 5, 2008
    6,682
    0
    0
    verpleegkundige
    limburg
    @weetjewel, raar he....dus je ei was voor dag 19?
    en op welke dag heb je nu je ongi gekregen?
    wel fijn dat de 100 is aangeslagen, dat je uit jezelf ongi bent geworden.....

maar die onduidelijkheden van die artsen....weet het.....dan dit, dan dat.....

18. Weetjewel

Weetjewel Actief lid

May 27, 2008
    475
    0
    0
    Ja inderdaad voor dag 19 en dus niet dag 21 wat ik dus dacht... Maar is dus uit mijn temp niet te halen... Maar ik heb ovutesten gedaan daarvoor en die waren allemaal negatief. Ik snap er steeds minder van geloof ik.
    Ik ben dag 29 ongi geworden, dus dan heb ik weer geen korte LF. Ik ga vandaag weer netjes met de Clomid beginnen. En ik hoor het over 3,5 week wel dan.

19. luukske

luukske VIP lid

Sep 5, 2008
    6,682
    0
    0
    verpleegkundige
    limburg
    idd blijft het raar....geen duidelijkheid met vou testjes en temp......
    maar op naar een nieuwe ronde, ik duim voor je.

hier niet echt het gevoel dat het deze ronde raak zou zijn...

20. Weetjewel

Weetjewel Actief lid

May 27, 2008
    475
    0
    0
    Dat is de pest he.. Je weet hoe het is om zwanger te zijn, dus je probeert te vergelijken, maar dat heeft eigenlijk helemaal geen zin. Het is gewoon afwachten, maar ik duim voor je dat het raak is. Net mijn eerste pillen Clomid geslikt weer, we gaan er voor! Ben iig wel blij dat ik 30 jan voor controle mag komen, en krijg dan ook een echo. Kijken of alles van binnen nog goed gaat, stelt me ook wel gerust.

Share This Page