Clomid

Discussie in 'Vruchtbaarheidsbehandelingen' gestart door Indian, 1 aug 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. mercedes

mercedes Fanatiek lid

8 nov 2005
    1.608
    0
    0
    ergens in Limburg
    sorry dat ik zomaar inbreek.

Ik slik ook clomid (150mg) en zit nu op cd 26, ben bijna een jaar met clomid gestopt omdat ik te veel aan me hoofd had,nu weer 1e cyclus.Voorheen had ik met clomid een cyclus van 28-31 dagen,kan ik ervan uit gaan dat dat weer zo is? en kun je bijwerkingen krijgen,kan ik met namelijk niet herinneren dat ik dat toen had.

alvast bedankt.

2. Weetjewel

Weetjewel Actief lid

27 mei 2008
    475
    0
    0
    Je kan inderdaad bijwerkingen krijgen. En ik zou gewoon afwachten wanneer je ongesteld wordt aangezien dit de eerste ronde is of misschien is het wel meteen raak ;)
    Succes iig!

3. mercedes

mercedes Fanatiek lid

8 nov 2005
    1.608
    0
    0
    ergens in Limburg
    bedankt voor je snelle reactie. Ik ben in november 2006 zwanger geraakt,is in februari een miskraam geworden.Voel me sinds gisteren zo raar ziek,maar ff afwachten.Heb me banner op 40 dagen gezet,hoop dat ik dan ongi ben of anders natuurlijk.

4. luukske

luukske VIP lid

5 sep 2008
    6.682
    0
    0
    verpleegkundige
    limburg
    @mercedes, heb de 1e ronde nu(voor een 23 beebje) geen goeie eisprong gehad, en dus niet ngesteld geworden, heb provera geslikt, afgelopen cyclus op dag 15-16 mijn ei gehad, en na 29 dagen kwam mijn ongi.
    deze ronde op dag 18-19 mijn gehad, en moet nu nog 4 dagen wachten, dan weet ik meer.

heb afgelopen 2 rondes veel klachten/bijwerkingen gehad, en deze ronde zeer weinig tot niks

5. Lima 84

Lima 84 Fanatiek lid

4 aug 2008
    1.998
    27
    48
    @mercedes, ja je kunt klachten krijgevn van clomid...ik moet zeggen dat ik ze zelf niet ken....

@ luukske....gaat het nog steeds goed?

@ all....morgen beginnen met clomid 50mg.....3e ronde....ik zit stiekem te denken om een hogere dosis te nemen......ik weet dat het niet mag maar ik heb telkens nog geen eisprong gekregen van clomid....
    En om mij heen worden ze allemaal maar zwanger....oud collega vertelde mij ook dat ze zwanger is....ze waren er niet echt voor bezig....maar wel gewenst

6. tibisai

tibisai Actief lid

haai dames

7. tibisai

tibisai Actief lid

hhiero een niet zo fijne weekend achter e rug gehad.

was telkens aan het spugen.. en last van zere tepels...

ik hoop dat het een goed teken zou zijn, aangezien vandaag mn eisprong zou moeten zijn

8. luukske

luukske VIP lid

5 sep 2008
    6.682
    0
    0
    verpleegkundige
    limburg
    @lima, ken het gevoel....lagere dosering en geen ei, en toch even zo door moeten gaan....een hogere dosering is dan verleidelijk ;)

hier alles rustig, voel hele dag aan mijn (.)(.), of ze ook nog "genoeg"pijn doen :oops: , en ga om de 2 uur naar de wc.
    vorige ronde voelde ik zaterdags dat het gevoel van mijn borsten minder was, en dag erna bruinverlies, en nog een dag later ongi :x .

verder af en toe een steekje op het bot bij mijn lies, verder niks.... :(
    heb wel af en toe dat ik mijn eten nog proef na 1 -2 uur, dus wat maagzuur achtige klachten, maar niet echt storend ;)

9. luukske

luukske VIP lid

5 sep 2008
    6.682
    0
    0
    verpleegkundige
    limburg
    @all, ben al van 4.50 uur wakker, kon niet slapen....om 7.30 uur in slaap gevallen en me nu bijna verslapen om de kleine naar de creche te brengen....we gaan met de slee....

verder niks nieuws, weet niet wat ik er van moet denken!

10. Weetjewel

Weetjewel Actief lid

27 mei 2008
    475
    0
    0
    Ik zit elke keer met spanning te lezen Luukske :)
    Leuk dat jullie met de slee kunnen, hier ligt geen mm sneeuw. Helaas! Mijn dochter gaat straks naar de oppas en om 13.00 uur gaat ze naar school, ze gaat nu 3 dagdelen naar de psz om alvast een beetje te wennen.
    Hier nog steeds bloed, maar niet zo extreem meer thank god! Ik red het nu met mini's ipv super en een verbandje :S. Ik duim nog steeds voor je Luukske!

11. luukske

luukske VIP lid

5 sep 2008
    6.682
    0
    0
    verpleegkundige
    limburg
    @weetjewel, ik blijf toch twijfelen....
    maar dat bruinverlies zegt vaak ook wel wat...heb ik nooit gehad....verder niks van krampen,wat zou duiden op mijn ongi....

12. Lima 84

Lima 84 Fanatiek lid

4 aug 2008
    1.998
    27
    48
    @luukske...elke keer zit ik met spanning mee te lezen.....
    nog 3 dagen geduld.

13. luukske

luukske VIP lid

5 sep 2008
    6.682
    0
    0
    verpleegkundige
    limburg
    @lima, jij vandaag de 1e tabl Clomid weer?
    neem je ze 's morgens of 's avonds?

ik merkte dat ik ze beter 's avonds kon nemen, 's ochtends had ik veel meer bijwerkingen.... :cry:

hier nog steeds niks, mijn tepels zijn nog steeds gevoelig, en vorige ronde was dat in een keer weg 2-3 dagen voordat ik mijn ongi kreeg..... :cry:

duim maar goed ;)

zo ga nu een wandeling door de sneeuw maken, moet mijn zoontje ophalen van de creche, en heb de slee meegenomen.....geniet ie echt van :)

14. luukske

luukske VIP lid

5 sep 2008
    6.682
    0
    0
    verpleegkundige
    limburg
    hier een drupje bruin in verbandje, is wel minimaal, maar toch....... :(

gevoel in mijn borsten is nog steeds pijnlijk... :(

15. Weetjewel

Weetjewel Actief lid

27 mei 2008
    475
    0
    0
    Uh oh Luukske ik hoop voor je dat het niks is.. Hier bijna geen bloed meer gelukkig, was het alweer helemaal zat :D

16. Mamavyas

Mamavyas Fanatiek lid

22 mrt 2006
    2.691
    0
    36
    utrecht
    Hallo,

Ik slik ook clomid. Ik slik 150 mg en laat elke 21cd bloedprikken. Gyn heeft mij gisteren gebeld dat me progestron erg hoog was en dat er misschien een zwangerschap is. Ik ben zo benieuwd en kan niet wachten om te testten. Kan ik nu al testten?

17. mercedes

mercedes Fanatiek lid

8 nov 2005
    1.608
    0
    0
    ergens in Limburg
    Ik heb wel het idee dat ik m'n ei vorige week weer gevoeld heb (rechts),maarja zeker weten doe ik het niet.Heb niet getempt. Als het m'n ei zou zijn, dan zou ik nu vrijdag m'n ongi moeten verwachten.Dus maar weer afwachten.

18. Lima 84

Lima 84 Fanatiek lid

4 aug 2008
    1.998
    27
    48
    @ luukske, hoe gaat het nu met je.....hoe is je gevoel?
    ik neem mijn tablet sávonds in.....na het eten. De vorige keer had ik niks geen bijwerkingen en dat beviel me prima.

@ weetjewel, gelukkig dat het bijna voorzij is

@ all, heb net mijn eerste tablet clomid weer nigenomen.....met goede moed er weer tegenaan.
    Verder hou ik mij temp. weer bij om te kijken of daar wat uit komt.....en op dag 21 weer bloed prikken......we wachten rustig af

19. luukske

luukske VIP lid

5 sep 2008
    6.682
    0
    0
    verpleegkundige
    limburg
    @all, het bruinverlies is echt minimaal.....heb vanavond gewerkt, en voor zekerheid tampon ingedaan, kon ik ook kijken of er nog iets kwam....nou minimaal bruinverlies....geen krampen, niks.....

heb vanmiddag trouwens getest (stiekum, kon het niet laten....en die onzekerheid)....ennne...er was een minimaal 2e streepje dat meteen verscheen....
    maar toch vind ik dat nog niks zeggen, zit voor mijn NOD en dat bruinverlies is ook niet voor niks, dus wrs toch ongi over 2-3 dagen(of morgen al)?

HOOP NATUURLIJK VAN NIET!

20. joseetje26

joseetje26 Fanatiek lid

30 mei 2007
    2.431
    0
    36
    zuid holland
    "inbraak" luuske wat lees ik nou..... een minimaal 2e streepje? welke test heb je gebruikt.... jemig..... wat spannend......dat klinkt heel erg goed meis....

"uitbraak"

Deel Deze Pagina