@joseetje, heb van mat care een test gedaan, maar weet het niet hoor....moest echt goed kijken....enne....dat bruinverlies?......enne.....ik zit nog voor mijn NOD.... zal wrs vrijdag een cb doen, als ik dan nog niet mijn ongi te pakken heb....
@ luukske......een vaag 2de streepje......het is toch een streepje...over 2-3 dagen nogmaals testen.....ik hoop het voor je @all, ik ben gister weer begonnen met clomid.....verder niks geen nieuws
Luuske@ spannend zeg! Ik kan ook niet wachtern en wil graag en zsm de test doen maar toch ga ik het volhouden.
@all, vanochtend mijn tampon nagekeken...niks,nada....geen bruin verlies. blijf het toch niet helemaal vertrouwen.....test over 2-3 dagen nog een keertje, als die duiveltjes er nog niet zijn.... heb alleen nog maar"gevoelige"tepels, borsten doen niet zo zeer meer, en waren voor een paar dagen gewoon echt pijnlijk....
Wat lees ik nou ? Luukske had je een licht posi test ? Spannend hoor en snap goed dat je het niet helemaal vertrouwd! Kan je misschien niet de foto in je album zetten of zie je het niet op een foto ? Ik ben lekker aan het balen :S Heb waarschijnlijk bijna mijn ei.. Kan ik niet gaan klussen heb namelijk een schimmelinfecte grrrrrrr lekker frustrerend! @ Mamavyas, met sommige testen kan je al testen hoor! Ik duim voor je! Klinkt opzich wel posi als de gyn dat zegt!
Einad@ erg vervelend meid maar je moet maar zo denken nieuwe ronde, nieuwe kansen. Eerst maar eens die schimmelinfectie weg . Ik heb 3 mnd geleden (geloof ik) een keer getest en toen was ik al 3 dgn overtijd. Ik had toen een kruidvat test en die gaf heel licht rose posi test. Ik was natuurlijk blij maar na een half uur was die streep verdwenen. Ik durf daarom ook niet te testten. Ik ben heel bang en kan tergelijke tijd ook niet wachten om te testen. Het gevoel is dubbel. Het meest handige is om ochtend urine te gebruiken toch?
hoi meiden, ik zal vanavond proberen een foto te plaatsen, het streepje is wel gewoon met het blote oog zichtbaar....en iets donkerder dan dat van gisteren....maar toch..... nu net een ienie miene beetje bruinverlies aan tampon.... enne, ik zit nog voor mijn NOD, dus 100% vertrouwen doe ik het gewoon niet. heb me nu voorgenomen om gewoon het weekend pas te testen, als ik dan nog niet ongesteld ben (wat ik toch wel denk).
@luukske, volgens mij ben je gewoon hartstikke zwanger.Als je het 2e streepje gewoon met het blote oog ziet,zonder exta belichting e.d. Maar toch spannend voor je.hoop dat het 2e streepje er in het weekend vanaf knalt.
Ik ben ZWANGER! Vanmorgen licht positief getest! Had al een paar dagen van die vage symptoompjes, dus moest wel testen... Ik had vanmorgen om 10.30 uur ook een afspraak bij mn fert. arts, voor de uitslag van mn progesteron gehalte. Dit was 59 ipv 19 de vorige ronde! En dat door clomid 100 mg! Heb haar mn test laten zien, waarop ik bloed moest gaan laten prikken, om te kijken of er Hcg aanwezig was in mn bloed! Om 15 uur gebeld: ZWANGER Ben super blij, maar ook erg onzeker na de vorige keer... Nu, jij nog luukske! dat zou wat zijn, beste vriendinnen en dan op dezelfde dag uitgerekend zijn! *duim duim*
@ miracles.....wat geweldig nieuws zeg....gefeliciteerd..... @ luukske....wanneer ga je weer een testje wagen? @ all hier weinig bijzonders....dit is de tweede dag clomid.....hopen dat ik voor het eerst een eisprong krijg
Luukske, denk dat ie echt wel positief is hoor, over een paar daagjes gewoon nog s testen! Kun je me dan komen vergezellen bij de september mama's!
meiden, hoop idd dat het donkerder wordt, echter de verdomde bruinverlies(heb ik anders nooit last van, ja 1 dag voor mijn ongi, maar niet zoals nu) testen doe ik zowieso pas weer na mijn NOD, als ik niet ongi ben
Nou Luukske die 2e streep is al zichtbaar,matcare geeft zo'n tweede streep normaal ook alleen bij een positieve test (is mijn ervaring).
Miracles@ meid gefeliciteerd! Luuske@ ik zie ook een tweede streep, volgens mij ben je hartstikke zwanger! Kon het gister niet laten heb getest maar de test was negatief. Ik moet zeggen dat ik niet mijn ochtend urine heb gebruikt. Ik heb stiekem nog hoop .