meiden, hier vannacht toch wat meer bruinverlies gehad, echter nog niet rood....morgen is mijn NOD, maar ik denk dat het dan echt rood is, wrs vandaag al.....
Hi meiden, Ik lees altijd nog mee met jullie en wat zie ik.. @Miracles; Gefeliciteerd meis! Wat fijn voor je! Geniet er maar lekker van! @Luuske; Ik zie toch echt wel een streep meis en heel veel zwangere vrouwen hebben bruinverlies hoor! Hoeft niets te betekenen! Ik ga hard voor je duimen! @De rest; Succes met de Clomid, eitjes en het zwanger worden XXX Lin
heb vandaag al de hele dag bruinverlies,volgens mij komt mijn ongi eraan,betekend dat clomid z'n werk weer doet.
@lindaS, hoe gaat ie met jou? alweer 13 weken...tjee wat vliegt de tijd zeg.... hoop dat het bruinverlies hier gaat stoppen, maar denk zelf van niet....jammmer maar helaas
@luukske, meid bruinverlies kan ook goed zijn! Zoals ik zelfs kan zien in je album, heb je wel een lichte streepie daar staan hoor... Ik ga voor je duimen. Zelf heb ik hier al aantal dagen last van zeer gevoelige tepels. Heb gister stiekem getest, maar zoals ik verwacht was het Negatief.
meiden, GAME OVER.... heb ontzettende buikkrampen, gewoon om misselijk van te worden, voel me echt niet goed.... die kl*te zijn gekomen......
luuske balen zeg! dames ik heb een vraagje wie van de clomid slikkers heeft een cyclus langer dan 35 dagen gehad?ik zit inmiddels op 34 maar nog geen teken van ong en mijn eerste ronde clomid was netjes 28 dagen. mijn test was nega vanmorgen
Hoi, Graag zou ik me bij jullie willen aansluiten. Ik loop ook al een aantal maanden bij het ziekenhuis en heb nu Clomid 100mg gehad, omdat 50mg niet werkte bij mij. Helaas is het zo dat 100mg ook niet voldoende werkt bij mij. Het is nog even afwachten tot maandag en anders krijg ik volgende maand 150mg. Graag zou ik met jullie ervaringen willen delen.
Want als je een ei hebt gehad, dan zou je wel ongi moeten worden. En als je dus geen ei hebt gehad hoeft het dus niet... Misschien ff aan de gyn vragen voor een provera/primoluut kuurtje, zodat je weer opnieuw kan beginnen. Succes!
Luuske@ balen meid! op naar de volgende ronden en hopen dat het dan raak is. Ik heb gisteren ochtend en vanochtend getest beiden negatief . Me gyn had ook geadviseerd pas na het weekend te testten maar ja ongeduld he. Ik heb zelf niet echt veel symptonen, heel veel maagpijn en geen eetlust zeg maar, af en toe pijn aan me borsten maar voor de rest niets. Ik ben benieuwd.
hoi meiden, vandaag gaat het redelijk.....voelde me gisteren echt klote.... wie weet een volgende ronde....
hoi ik ben nu voor het eerst met clomit bezig. moet nog drie pillen spannend. wie is er allemaal gelijk in de 1e ronde clomit zwanbger geraakt? en kreeg ook gelijk wel een eisprong of meerder?