Geen idee, ik zit nu ook in de 1e cyclus en moest afgelopen vrijdag bloedprikken en nu di weer heen om te zien of mijn ei is gesprongen of niet, erg spannend hoor!
Hoi allemaal, @luukske, oow echt balen hoop echt zo dat het de volgende ronde wel raak is. Heb je een idee waarom er toch een lichte streep was ? een vmk ? @miracles, oow ben echt zo blij voor je! Echt super! Geeft de mede clomid gebruikers weer wat hoop Hier gewoon aan het wachten tot ik ongi ga worden en dan neem ik weer contact op met mijn gyn... Ben wel benieuwd hoe dat nu gaat want ons ziekenhuis doet geen gynaecologische bevallingen meer dus ben benieuwd of ik daar nog wel op spreekuur kan komen, denk het niet, dus dat kost dan een uur extra Maar ja we zullen zien! Veel succes allemaal!
Hoi meiden, hier eigenlijk weinig nieuws tot nu toe... Zit alweer richting ei als het goed is. We zullen het afwachten Het weekend naar een vriendin geweest die jarig was, dus was erg gezellig.
@ all....hier zit ik te wachten op mijn ei...Ik zit nu op dag 9 van de cyclus.....dus ben erg benieuwd of ik voor het eerst een ei ga krijgen....verder ben ik afgelopen weekend jarig geweest en ebn 25 geworden.....hopen op een vruchtbaar jaar
hoi meiden, @einad, idd een vmk @weetjewel, spannend.....nieuwe ronde nieuwe kansen.... @all, hier gaat het nu wel weer, mijn zoontje kon het wel aan me merken, hij was afgelopen weekend heel lief voor me, zei allemaal lieve woorden, dus dat maakt veel goed.....
Lim@ GEFELCITIEERD! Vandaag me clomid recept opgehaald en ga vandaag beginnen met clomid. Dit is 4e ronde clomid. Ik ben benieuwd.
Hallo dames, ik heb vandaag te horen gekregen dat ik pcos heb. dus dat betekent dat ik binnenkort ook mag beginnen met clomid. ik heb wel eerder een beetje erover gelezen maar hoop dat ik mij hier mag aansluiten om het fijne ervan te weten te komen.
@5Mare5....welkom...ik hoop dat je er wat aan hebt en dat het een en ander duidelijk wordt.... @Mamavyas....dank je wel.... @luukske....ik hoop voor je dat de volgende ronde meer resultaat heeft... @ all....volgens mij wordt ik ziek ....ik voel me beroerd en heb een zere hoofdhuid....veel hoesten...maar ja gaat wel weer over. ik hoop dat het klussen wel een beetje gaat. Ik zit inmiddels alweer op dag 9 en de tijd gaat snel....Hoop alleen wel dat ik eens een ei krijg.....
Hier weinig... Alleen dat mijn temp voor mijn doen behoorlijk aan dalen is. Was vanmorgen 36.2 zo laag ben ik volgens mij nog nooit geweest. Zit alweer dag 11. Ik heb vanmiddag een sol gesprek, voor 24 uur per week bij een bedrijf hier echt om de hoek. Dus duimen jullie voor me?
@ weetjewel,....spannend...ik duim voor je @ all, hier niet zoveel nieuws...zit inmiddels op dag 10 en gisteren was mijn temp. nog 36,7 en vandaag was hij 38,6....ik snap er echt helemaal niks van
He meiden goed en slecht nieuws! Kom net uit ZH en mijn ei is gesprongen ws, ik moet vrijdag weer bloedprikken om te zien of mijn progestoron boven de 25 is. Als dat zo is gaan we verder met clomid! Goed nieuws maar nu het slechte, er was nog een leeg follikel waaruit de eicel ws is gesprongen en nu kan deze een kieste worden had zij het over? ER KAN NOG MEER BIJ of niet dan, pfffff. Het hoeft niet maar ik moet de 22ste weer voor een echo en dan zien of hij weg is! Ik hoop het zo. Dan ben ik miss nu wel zwanger omdat we goed geklsut hebben. Wat is een uitgangsecho? Daar had ze het ook over! Ik heb eigenlijk goed nieuws maar kan helemaal niet blij zijn.......ik wil geen kieste! Oh jullie moeten echt voor me duimen dat ik geen kieste heb en gewoon verder mag met clomid of nu al zwanger ben...... Ik moet de 24ste ongi worden aldus de gyn, zal mijn benieuwen. Eerst de 22 ste nog even afwachten. Sorrie voor ego bericht maar ik moet het even kwijt.
hoi allemaal, wij zijn nu ruim een jaar bezig met onze kinderwens en we hebben vandaag te horen gekregen van de gynaecoloog dat ik clomid moet gaan slikken omdat ik van een bepaald hormoon teveel heb waardoor ik hoogstwaarschijnlijk geen eisprong heb. ovulatietesten geven bij mij aan dat ik wel ovuleer maar helaas vond de gynaecoloog deze testen helemaal niet betrouwbaar... nu maar hopen dat de clomid aanslaat....
Hier niets nieuws zit nu op cyclusdag 4 en slik clomid zoals voorgeschreven. Ik lees dat sommige tempraturen en ovulatietesten gebruiken. Ik heb in het verleden nog me tempratuur opgemeten maar na een week was ik het zat. Ik slik clomid, prik bloed op 21e dag en heel soms moet ik de 14e cd komen voor een inwendige echo. Eergistern zei me gyn dat ik niet meer bloed hoeft te prikken omdat ze kunnen zien dat clomid erg goed aanslaat. Ik heb nog 2 rondes clomid te gaan mocht ik na deze rondes niet zwanger zijn, dan zal er naar een andere optie gekeken worden denk ik.