Nou geen ei dus, temp was vanmorgen weer giga laag. Dus of pas weer een laat ei en dus waarschijnlijk weer een korte LF. Of helemaal geen ei. Luukske klusze
@weetjewel, ik heb er ook rondes bij gehad dat ik mijn ei laat kreeg, zijn veel meiden die het pas rond een dag of 20 krijgen....ook genoeg die het eerder krijgen, dus kan alle kanten uit!
Hallo Allemaal, Hoe is het hier ? Ik heb van de week twee testen gedaan maar die daarna in de prullebak gegooid, die ging ik vandaag legen en toen zaten er opeens streepjes op :s. Indrooglijntjes ? Ik ben nu even erg in de war en weet het even niet meer. Ik heb ze wel in mijn album gezet, willen jullie even meekijken ? Het is van sensitest en je hoor wel vaker dat die niet zo goed zijn en indrooglijntjes hebben. Ik ga vrijdag nog maal testen met een andere test denk ik.... Iedereen veel succes!
Normaal niet,maar ik heb een dag erna nog nooit zo'n duidelijke lijn gezien.Anders over een paar dagen nog eens test.
nee daarom, ik ga er maar vanuit dat het niks is of een indrooglijntje... we wachten af! jij zit bijna rond je eisprong he ? succes met klussen!
Ik had vorige maand ook mijn ei dag 21 maar wel een korte LF dus. Einad ik zie ook een lijn hoor Nog een test tegen aan gooien
We zijn al aan de klus begonnen voor de zekerheid,voor hetzelfde geld is ie iets vroeger (of later).Ik heb ook ovulatietesten van sensitest besteld,ik hoop ze morgen of uiterlijk vrijdag te krijgen.Is de eerste keer,maar wil er zeker van zijn dat mijn ei er is.
Einad@ ik zie inderdaad ook duidelijk een tweede streep. Ik zou zeggen koop een nieuwe test en dan weet je het zeker. All@ Ik ben zelfs nu al aan het klussen geslagen . Vorige maand was het veel minder en me man klaagt niet
@ einad....ik zie wel een duidelijke streep....ik zal een nieuwe test doen en dan hoop ik voor je dat hij vet positief is. @ luukske al druk aan de klus? @mamavyas....als je het niet erg vindt dan zal ik er ook lekker voor gaan. @all....hier druk aan de klus....ik zit inmiddel op dag 19 maar zie nog niet dat in mijn temp lijkst dat ik een ei heb gehad....ik denk dat ik moet wachten op een volgende ronde....en mag dan misschien starten met clomid 100mg en hopen dat dat beter werkt
@einad, heb ook al eens eerder met die sensitest getest, maar die keren dat ik testte had ik niet zo'n 2e streep, ook niet als indrooglijntje..... je zit wel nog voor je nod? ik heb mezelf voorgenomen om niet meer voor NOD te testen ivm die onzekerheid afgelopen maand. @all mijn rug doet nog steeds flink pijn, maar we hebben toch alweer 2 keer geklust afgelopen 2 dagen....lijntje van ovu test wordt nog niet positief, maar blijft donker.....dus wrs morgen of overmorgen een positieve ovu test @lima, wrs komt je ei nog....gebeurt echt vaak met Clomid dat ei pas na dag 20 komt..... @mercedes en mamavyas, klusser de klus....kan nooit kwaad....
@ luukske....ik mag hopen dat hij nog komt.....zaterdag moet ik bloedprikken dan zit ik op dag 21.....anders krijg ik sowieso van de gyn te horen dat er weer niks is gebeurd... @ einad....ik ken die testen niet....een nieuwe test doen? @ all.....hier net te horen gekregen dan een collega van mij alweet 7 weken zwanger is.....grrrr ......
Lima@ ik ken het gevoel, kop op meid jij komt ook aan de beurt. All@ heel raar maar ik voel mijn eisprong, is het niet veelste vroeg? of zou het komen door teveel ingenomen clomid deze cyclus?
@ mamavyas.....het zou inderdaad wel eens door het teveel aan clomid.....dan moet je maar gauw aan de klus. @all....het is ook niet zo dat ik niet blij ben voor mijn collega maar het is wel even weer een telleurstelling.....en ik weet mijn/onze beurt komt nog wel
@ weetjewel....hier ook nog geen ei gevonden maar inderdaad we gaan gewoon door..... en het is erg frusterend al die zwangeren.....onze beurt komt nog wel...
Ja meer kunnen we ook niet doen dan afwachten en doorklussen Iig volgende week vrijdag weer naar de gyn, kijken wat hij dan te zeggen heeft.