Clomid

Discussie in 'Vruchtbaarheidsbehandelingen' gestart door Indian, 1 aug 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. @ lima, ja dat is zeker frustrerend he, weet je wat ik ook zo erg vind. mensen die zeggen jou tijd komt nog wel of als je er niet zo mee bezig bent dat je dan eerder zwanger raakt.
    iedereen hier wil graag een kindje, hoe kan je er dan niet mee bezig zijn ?
    hoop dat er snel een ei aan komt voor je!

@weetjewel, veel succes bij gyn volgende week.

@ all, ik weet niet precies of ik nog voor mijn NOD zit omdat ik geen regelmatige cyclus heb. ik weet niet zo wat ik moet denken hoor... hoop het natuurlijk wel, maar ik voel me niet echt zwanger..
    ga morgen een kv test doen denk ik, wil liever van het weekend testen omdat ik dan meer zekerheid heb denk ik, maar vriendlief wil het heel graag morgen al weten.

succes allemaal!

2. Mamavyas

Mamavyas Fanatiek lid

22 mrt 2006
    2.691
    0
    36
    utrecht
    Einad@ ik zou pas over 3 dgn testten, hoe graag je het ook wilt weten.
    Ik moet zeggen dat het makkelijker gezegd is dan gedaan.

3. Lima 84

Lima 84 Fanatiek lid

4 aug 2008
    1.998
    27
    48
    @ einad.....ja heel frusterend. Hoe kun je er nou niet mee bezig zijn als je elke dag je temp. moet opnemen. Er zijn dagen dat je clomid moet slikken....elke 21ste dag bloed prikken. Je wordt er mee bezig gehouden.......
    en ik zal inderdaad pas over 2-3 dagen testen

4. SylviaM

SylviaM Fanatiek lid

1 jul 2008
    2.292
    0
    0
    Hi allemaal,

Ik ben vandaag ook begonnen aan de Clomid ivm mijn lange cyclussen...
    Kan een van jullie mij vertellen wanneer ik nu dan mijn eisprong kan verwachten? Ik ben vandaag dus gestart (dag 5)

5. Lima 84

Lima 84 Fanatiek lid

4 aug 2008
    1.998
    27
    48
    @ SylviaM....ik kan je niet vertellen wanneer je een eisprong krijgt...Ik heb nu 3 rondes clomid gebruikt maar nog geen enkele keer een eisprong gehad.....hou jij nog iets van een tempratuur bij? Daar moet in terug kunnen zien wanneer je eisprong is

6. SylviaM

SylviaM Fanatiek lid

1 jul 2008
    2.292
    0
    0
    Ja, ik hou mijn temp bij.
    Mijn eisprong is de laatste cyclussen erg laat (vandaar de Clomid) en zag op google staan dat ze je eisprong verwachten rond dag 17... maar ik wilde hier even vragen of er meiden zijn met "echte ervaring"

7. Weetjewel

Weetjewel Actief lid

27 mei 2008
    475
    0
    0
    Ik kan je ook niet helpen, mijn ei is vorige maand dag 21 geweest en werd dag 28 al ongi, dus mijn LF is tekort. Nu zit ik ook nog steeds op mijn ei te wachten, zit alweer dag 20. Kwestie van uitproberen denk ik ;)

8. luukske

luukske VIP lid

5 sep 2008
    6.682
    0
    0
    verpleegkundige
    limburg
    @sylvia, hier ook wisselende cyclussen, tussen de 29 en 35 dagen....
    laatste rondes waren 35-29-vmk met 33dgn- ?

enne ik heb alle rondes een LF van 14 dagen gehad.

heb mijn ei deze ronde nog niet, mijn ovu testen zijn donkerder in de aanloop naar mijn ei, maar dat is nu al 3 dagen zo, en normaal heb ik dan al een knal test, nu lijkt hij vanavond zelfs weer wat lichter.....pos. ovu test gemist?
    test en klus gewoon lekker tot na het weekend door, mits hij dan al niet helemaal wit is....

9. SylviaM

SylviaM Fanatiek lid

1 jul 2008
    2.292
    0
    0
    kan dus gewoon per persoon verschillen... hmmm, ik vertrek op dag 18 voor 7 dagen naar het buitenland voor mijn werk, dus nu maar hopen dat ik uiterlijk op dag 18 mijn ei heb..

10. Lima 84

Lima 84 Fanatiek lid

4 aug 2008
    1.998
    27
    48
    @sylviaM...dat hoop ik dan ook voor je....succes

@all....hier een paar lichte krampjes onder in de buik......misschien toch een ei?!?.....ik stel me er maar niet teveel op in....maar vanavond maar ff klussen

11. Weetjewel

Weetjewel Actief lid

27 mei 2008
    475
    0
    0
    Hier ook lichte krampjes/steekjes... Zo ook nog maar ff klussen :D

12. Lima 84

Lima 84 Fanatiek lid

4 aug 2008
    1.998
    27
    48
    @ all......hier voel ik de steekjes al niet meer.....ik had gister wel een heeeeeel lichte ovu test....ik ga morgen bloed prikken en dan zal ik wel horen of het wat was....maar voor de zekerheid morgenochtend ook nog maar ff klussen

13. luukske

luukske VIP lid

5 sep 2008
    6.682
    0
    0
    verpleegkundige
    limburg
    meiden ben hier nu toch echt in de veronderstelling mijn pos ovu test te hebben gemist, streepje is bijna niet zichtbaar, rest van de week virj duidelijk, vanaf maandag, voelde gisteren ook een steekje links dus kan wel...hebben om de dag geklust, dus weet het niet.

test vanmiddag nog een keertje, als die dan neg is, heb ik mijn ei gehad...weet het effe niet....

14. Weetjewel

Weetjewel Actief lid

27 mei 2008
    475
    0
    0
    Dat is balen Luukske, ik had dat vorige maand met de digi ovutesten van CB. Al vroeg 2 strepen en richting mijn ei was er niks meer te zien :S Heel apart..

15. mercedes

mercedes Fanatiek lid

8 nov 2005
    1.608
    0
    0
    ergens in Limburg
    @luukske,balen dat je je ei gemist hebt,maar als je om de dag geklust hebt,dan zal het daar niet aan liggen.

Mijn ovulatietesten zijn aangekomen,vandaag doe ik dan maar de eerste.Wil er zeker van zijn dat ik goed klus.

16. Weetjewel

Weetjewel Actief lid

27 mei 2008
    475
    0
    0
    Meiden even jullie mening, ovutest positief of negatief?

17. Lima 84

Lima 84 Fanatiek lid

4 aug 2008
    1.998
    27
    48
    @ weetjewel.....ik dacht wel dat hij positief is :)

18. mercedes

mercedes Fanatiek lid

8 nov 2005
    1.608
    0
    0
    ergens in Limburg
    @Weetjewel, Hij lijkt me positief.

19. 5Mare5

5Mare5 Fanatiek lid

10 okt 2008
    3.694
    0
    0
    Ede
    ziet er in mijn ogen ook zeer positief uit!

20. Weetjewel

Weetjewel Actief lid

27 mei 2008
    475
    0
    0
    Maar goed klussen vanavond nog :)

Deel Deze Pagina