Clomid

Discussie in 'Vruchtbaarheidsbehandelingen' gestart door Indian, 1 aug 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. mercedes

mercedes Fanatiek lid

8 nov 2005
    1.608
    0
    0
    ergens in Limburg
    Ik heb net een ovulatietest gedaan.Teststreep is lichter dan de controle,maar de buitenlijnen zijn wel bijna dezelfde kleur.Zou het dan toch dit weekend zijn.Laten we het hopen. In de tussentijd lekker klussen.

2. Lima 84

Lima 84 Fanatiek lid

4 aug 2008
    1.998
    27
    48
    @ all....ik zal van het weekend ook nog wel ff moeten klussen.....je moet immers alle kansen benutten..

3. Mamavyas

Mamavyas Fanatiek lid

22 mrt 2006
    2.691
    0
    36
    utrecht
    Hahahah je hebt helemaal gelijk.

Weetjewel@ ik sluit me bij de dames aan, de test is positief.

All@ Ik heb nu 2 dgn dat ik mijn eisprong voel, het is nog pijnlijk ook. Volgens mij heb ik mij eisprong veel te vroeg, ik zit nu op 13e cd.

Voor de rest van de dames die aan het klussen zijn geslagen, have fun :) .

4. lili20

lili20 Actief lid

22 jul 2008
    383
    0
    0
    kledingverkoopster
    amsterdam
    hoi meiden. ik heb een week geleden als het goed is mijn eisprong gehad . en heb gister bloed geprikt om te kijken of het echt zo is.
    wat voel je als het al aan het innestelen is of kan dat niet naar een week

5. luukske

luukske VIP lid

5 sep 2008
    6.682
    0
    0
    verpleegkundige
    limburg
    hey meiden, idd gewoon goed klussen kan nooit kwaad, en is nog leuk ook.... ;)

hier verder niet veel te melden, denk idd mijn pos ovu test te hebben gemist, heb gisteren en vandaag nog getest, en zijn stukken lichter dan afgelopen week.....geef mezelf niet veel kans deze ronde.....was er niet echt mee bezig :oops:

we zien het over een dag of 14 wel...... ;)

6. Ha Allemaal,
    Iedereen druk met klussen ?
    Wel grappig om te zien dat de meeste meiden wel een beetje rond dezelfde tijd zitten.
    Ik had vrijdag nog getest, maar dat was weer zoiets raars, had ik geen rechte streep maar een beetje een gebogen streepje.
    Wat moet ik hier nu mee ?
    Inmiddels ben ik 1 dag overtijd, denk dat ik morgen of dinsdag nog maar een testje waag en anders daarna naar de dokter ga!
    Ik wens iedereen echt superveel succes en in het bijzonder wil ik miracles morgen super veel succes wensen! Hoop echt dat het positief nieuws is!
    Liefs,
    Einad

7. Lima 84

Lima 84 Fanatiek lid

4 aug 2008
    1.998
    27
    48
    @einad....inderdaad morgen of opvermorgen toch een testje wagen.....ben erg benieuwd

@all.....ja ik heb ook het idee dat iedereen rond de zelfde periode zit...erg leuk...leef je toch nog iets meer mee met een ander.
    Ik heb gister bloed laten prikken en krijg dinsdag de uitslag......ik heb wel een aantal dagen lichte steken/krampen onder in de buik....afwachten

8. lola2

lola2 Bekend lid

31 mrt 2008
    710
    1
    0
    Brabant
    Dag meiden.

Ik breek ff in...als jullie het niet erg vinden. :(
    ik heb zojuist mijn eerste Clomidkuurtje achter de rug en ik heb nergens, echt helemaal geen last van bijwerkingen gehad. Ik lees juist zo vaak over die lastige bijwerkingen dus ik ben zo verbaasd dat ik echt nergens last van heb gehad. Scheelt dat per cyclus misschien?

Verder wens ik jullie allemaal heel veel succes en dat onze grote wens voor ons allen mag uitkomen!

Groetjes, Lola2

9. Lima 84

Lima 84 Fanatiek lid

4 aug 2008
    1.998
    27
    48
    @lola2.....ik heb nu 3 kuren clomid gehad....telkens heb ik nog nergens "last"van gehad maar nou bleek ook dat ik de eerste 2x ook geen eisprong heb gehad....bij mij sloeg het niet aan....maar krijg dinsdag de uitslag of de laatste kuur wel wat heeft gedaan.

10. mercedes

mercedes Fanatiek lid

8 nov 2005
    1.608
    0
    0
    ergens in Limburg
    @lola,ik heb al meerdere kuren clomid gehad,heb eigenlijk altijd in mindere maten last gehad van bijwerkingen,voornamelijk heb ik last gehad van m'n ogen.

@All, vandaag 3e ovulatietest gedaan,deze was positief,dus ws morgen m'n eisprong.

11. @ Lima, ik ben ook benieuwd, maar ga er maar vanuit dat het niks is.

@lola2, ik hoop voor je dat je geen bijwerkingen meer krijgt, ik kreeg ze pas als mijn clomid achter de rug was, behoorlijke buikpijn.

@ mercedes, hoop op een mooie eisprong voor je!

Ik heb mijn hele vage test maar even in het album gezet, de bovenkant eraf gehaald. het was een lijntje binnen de tijd en in het testvlak maar wel raar dat hij zo gebogen is ? Lijkt me niet dat hij positief is. Ik wacht nog een paar dagen af...

12. Lima 84

Lima 84 Fanatiek lid

4 aug 2008
    1.998
    27
    48
    @ einad....nee ik verwacht ook niks dan valt het altijd mee......en wat betreft je test...ik zou het ook niet weten....misschien nog even 2-3 dagen wachten en opnieuw testen

13. luukske

luukske VIP lid

5 sep 2008
    6.682
    0
    0
    verpleegkundige
    limburg
    @einad, van welke test van die laatste?
    kruidvat?

ik zie wel een 2e lijntje daar.....spannend!

enne met die hartjes testen van sensitest heb ik nooit zo'n lijntje gehad, dus die zijn wel goed donker.....

14. Mamavyas

Mamavyas Fanatiek lid

22 mrt 2006
    2.691
    0
    36
    utrecht
    Einad@ spannend allemaal zeg!

All@ ik denk en hoop dat het deze maand raak is. Ik heb sterk het gevoel dat deze maand een vruchtbare maand is. Hoop da tik niet teleurgesteld wordt. Dit gevoel heb ik heel sterk omdat ik mijn eisprong heb gevoeld 3 dgn. Het was dit keer veel sterker en pijnlijker dan normaal.

Misschien wil ik het wel al te graag :rolleyes: .

Meiden op een vruchtbaar jaar!

15. mercedes

mercedes Fanatiek lid

8 nov 2005
    1.608
    0
    0
    ergens in Limburg
    @Einad,wat heb je gedaan heb je er een magneet naast gelegd :)P ).Nee grapje,zie wel een tweede streepje dus spannend....

16. knarboor

knarboor Fanatiek lid

21 apr 2008
    1.201
    0
    0
    Dames

ik heb een vraagje aan jullie

ik moet een dezer dag aan clomid 100 beginnen maar moet ik dan smorgen en savond een pil nemen? of 2 tegelijk?

17. lola2

lola2 Bekend lid

31 mrt 2008
    710
    1
    0
    Brabant
    Dank voor jullie antwoord.

Knarboor, ik heb ze allebei tegelijk 's avonds genomen. Ik las dat je dan de eventuele bijwerkingen dan ook meer in de nacht zou hebben ipv overdag.

Succes!

18. Mamavyas

Mamavyas Fanatiek lid

22 mrt 2006
    2.691
    0
    36
    utrecht
    Ik doe het idem dito, savonds en tegelijk. Succes!

19. luukske

luukske VIP lid

5 sep 2008
    6.682
    0
    0
    verpleegkundige
    limburg
    hier ook de clomid 's avonds en dan alles tegelijk!

@einad, heb je nog getest?

@all, ik wordt er gek van......heb nu al 1 week duidelijk donkere testen, af en toe een witte, dan denk ik dat ik mijn ei heb gehad, maar heb dit zo nog nooit gehad.
    zat me net te bedenken dat de ovu testen misschien wat anders reageren na een vmk.....weet het ook niet, dus ik test voor de zekerheid deze week gewoon door, ga nu even nieuwe bestellen....

20. Lima 84

Lima 84 Fanatiek lid

4 aug 2008
    1.998
    27
    48
    @einad...heb je alweer een testje gewaagd?

@ luukske....ik zou niet weten hoe een test reageert na een vmk....maar de onzekerheid is erg vervelend.

@ all....ik ben erg benieuwd naar de uitslag morgen....heb bijna geen geduld meer

Deel Deze Pagina