Clomid

Discussion in 'Vruchtbaarheidsbehandelingen' started by Indian, Aug 1, 2008.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. luukske

luukske VIP lid

Sep 5, 2008
    6,682
    0
    0
    verpleegkundige
    limburg
    @lima, ik ga er maar van uit dat hij nog niet is geweest.....denk ik....gewoon doorklussen....en gewoon door testen.....

heb nog testen tot en met morgen, en dan hoop ik dat ik de nieuwe binnen krijg, en een mega test krijg zoals afgelopen 2 rondes.....

2. Weetjewel

Weetjewel Actief lid

May 27, 2008
    475
    0
    0
    Nou hier toch dag 21 weer een ei gehad waarschijnlijk, want op de ovutesten was ie gister toch zo goed als weg de 2e streep.
    Mijn banner klopt dus ook weer niet :p

Nu weer aangepast :)

3. mercedes

mercedes Fanatiek lid

Nov 8, 2005
    1,608
    0
    0
    ergens in Limburg
    vandaag op mijn werk aangekomen,kreeg ik me toch kiespijn,ben eerder naar huis gegaan,kon gelukkig nog bij de tandarts terecht.Deze zag,dat de wortel aan het duwen was,waardoor de kies tegen mijn gehemelte drukt(heb een klein gehemelte)dus deze moest eruit. Meteen spuiten voor verdoving en 10 minuten later heeft ie hem eruit gehaald.Nu hoop ik dat de verdoving en de medicijnen geen kwaad kunnen,heb vandaag (als het goed is) mijn eisprong.pffff.

4. Mamavyas

Mamavyas Fanatiek lid

Mar 22, 2006
    2,691
    0
    36
    utrecht
    mercedes@ sterkte meis!

Luuske@ Succes en verwacht dat je de andere testten wel heel snel in huis hebt.

All@ ik moet zeggen dat ik nog nooit een ovutest gedaan heb, zodra ik clomid gebruik,voel ik me eisprong heel duidelijk tot aan pijnlijk toe.

Dames wie kan mij vraag beantwoorden, moet ik vandaag ook klussen?

5. Lima 84

Lima 84 Fanatiek lid

Aug 4, 2008
    1,998
    27
    48
    @mamavyas,.....ik zal zeer zeker wel klussen...alle kansen benutten

@mercedes....beterschap...hopen dat je er niet teveel last van hebt.

@luukske...ik hoop ook voor je dat je een vette test krijgt.....

@ all.....heb bijna geen geduld wat de gyn morgen gaat zeggen.....ik vraag haar ook of ik een paar onderzoeken mag hebben. Ik heb nog geen enkel onderzoek gehad...geen echo....sperma onderzoek...helemaal niks.....mijn gevoel zegt namelijk dat er wel meer aan de hand is dan alleen geen eisprong.

6. Hallo Dames,

Ik heb weer een testje gewaagd maar goed het is weer lekker vaag. Het is weer een beetje een half streepje maar niet echt gekleurd :s
    Als ik van de week nog nie ongi ben dan maar even naar de ha.
    Sorry voor dit ego berichtje maar ga nu koken.

Liefs

7. luukske

luukske VIP lid

Sep 5, 2008
    6,682
    0
    0
    verpleegkundige
    limburg
    @einad, heb net je album bekeken, ennne die test van vandaag....super positief meid!

@mamavyas, zeker klussen, kan nooit kwaad

@lima, succes bij de gyn morgen....spannend meis, en vraag alles wat je wilt weten, schrijf ze desnoods van te voren op papier

@mercedes, kan geen kwaad die verdoving, als je een goeie eisprong hebt gehad, moet het eitjes zich nog innestelen en je hebt nog geen bloedband....

@weetjewel, vervelend he dat onduidelijke wel ei, geen ei? baal er deze ronde ook wel van....

heb gewoon al ruim 1 week een 2e streepje, maar geen echte positieve......

8. Lima 84

Lima 84 Fanatiek lid

Aug 4, 2008
    1,998
    27
    48
    @einad....volgens mij is hij ook positief...gefeliciteerd

@ luukske.....dank je wel....ik ga het een en ander vragen maar denk dat ze nergens aan toe wil geven....we zullen het zien...ik hou jullie op de hoogte

9. Weetjewel

Weetjewel Actief lid

May 27, 2008
    475
    0
    0
    Nou Einad alvast een voorzichtige felicitatie van mijn kant. Want ik zie 2 streepjes hoor :D

Luukske om gek van te worden elke keer, maar ik mag vrijdag naar de gyn. Dus hoop dan meer duidelijkheid te hebben!

10. luukske

luukske VIP lid

Sep 5, 2008
    6,682
    0
    0
    verpleegkundige
    limburg
    meiden heb net mijn banner bijgesteld op een cyclus van 35 dagen, heb ik wel vaker met Clomid.....dan heb ik teminste een reden om die ovu testen te blijven doen!

11. Mamavyas

Mamavyas Fanatiek lid

Mar 22, 2006
    2,691
    0
    36
    utrecht
    Einad@ ik zie duidelijk een lichte streep, volgens mij ben je hartstikke zwanger. Kan je niet een test bij je gyn doen? bij mijn gyn als je het echt niet meer weet, mag je op de poli komen en daar doen ze de test voor je.

Lima@ je moet gewoon alles vragen aan je gyn en als je gevoel toch zegt dat er meer is, dan zou ik dat als argument gebruiken bij de gyn. Luisteren naar je gevoel jij weet immers hoe je lichaam en-of gevoel is.

12. lili20

lili20 Actief lid

Jul 22, 2008
    383
    0
    0
    kledingverkoopster
    amsterdam
    hoi meiden ik heb vandaag de uitslag gehad over mij eisprong en die heb ik inderdaad vorige week vrijdag gehad.

heb nu erg veel last va n mijn buik en volgerns mijn vriend ben ik sloom. heeft dit allemaal iets met een zwangerschap te maken?
    ik heb nog geen bruine afscheiding gehad en ben ook nog niet ongi. zit nu op dag 19 en heb dag 9 ongeveer eisprong gehad.

help..!

13. Mamavyas

Mamavyas Fanatiek lid

Mar 22, 2006
    2,691
    0
    36
    utrecht
    Lili20@ spannende periode dus, enige wat ik kan zeggen is heb geduld en over paar dagen mag je testen.

:cry: gisteren wilde me man niet klussen, ik moet zeggen dat ik zelf ook erg moe was. Ik ben in slaapgevallen uurtje later heb ik gezegd, he we moeten klussen hahah Hij zei dat ie moe was :( , wat moet ik hiervan denken.

14. luukske

luukske VIP lid

Sep 5, 2008
    6,682
    0
    0
    verpleegkundige
    limburg
    @mamavyas, een dagje overslaan kan niet echt kwaad, sommige gynaecologen vinden het zelfs beter....ennne, sex hebben als je geen zin hebt werkt ook niet....ik laat het deze maand ook gewoon zo komen als het is.....

heb helaas nog niet die positieve ovu test waarop ik had gehoopt....blijven streepjes, maar geen duidelijk positieve.....wrs laat een ei, of deze ronde helemaal niet.....mocht ik na dag 35 geen ei hebben gehad, dan starten met Provera.....zou de 1e keer zijn in 4 maanden....

15. Mamavyas

Mamavyas Fanatiek lid

Mar 22, 2006
    2,691
    0
    36
    utrecht
    Luuske@ ik hoop dat het geen probleem is, ik moet zeggen dat het klussen op commondo niet echt leuk is. Me man vindt het helemaal niks, er is dan een soort druk zegt ie. Ik ben het wel met hem eens, spontane sex is veel fijner en leuker haha.

Ik denk inderdaad dat het goed is dat je provera gaat innemen. Ik gebruik ook provera daarnaast clomid en moet zeggen dat ik elke keer een eisprong heb. Zonder provera hoef ik het niet eens te proberen.
    Succes!

16. Lima 84

Lima 84 Fanatiek lid

Aug 4, 2008
    1,998
    27
    48
    @luukske...ik zou inderdaad ook beginnen met provera als het te lang duurt.

@ all.....heb vandaag de gyn gesproken en ik kreeg te horen dat ik een EISPRONG heb gehad....en dat ik nu na bijna 1.5 jaar vanuit mijzelf ongesteld moet worden....of ik moet zwanger zijn......dus goed nieuws..

17. mercedes

mercedes Fanatiek lid

Nov 8, 2005
    1,608
    0
    0
    ergens in Limburg
    @lima, wouw supernieuws dat je eindelijk een eisprong hebt,nu hopelijk goed geklust.

@all, heb vandaag mijn eisprong gehad,voelde hem heel duidelijk,nu vanavond nog maar eens klussen en maar hopen op een wonder.

18. 5Mare5

5Mare5 Fanatiek lid

Oct 10, 2008
    3,694
    0
    0
    Ede
    dat lijkt mij heel raar om dat te beseffen lima maar natuurlijk vooral heel fijn! nou hopen dat je straks een duidelijke test met twee strepen zult krijgen :D

19. Lima 84

Lima 84 Fanatiek lid

Aug 4, 2008
    1,998
    27
    48
    @ all....ja heb zeker goed geklust....maar het zal toch wel teveel worden dat het nu dan ook in 1x raak zou zijn......maar hopen doe ik altijd :)

20. Lima 84

Lima 84 Fanatiek lid

Aug 4, 2008
    1,998
    27
    48
    @ mercedes....goed aan de klus....ik duim voor je

Share This Page