@mercedes, heb ik ook na mijn ei, en wordt alleen maar erger een week voor NOD, daaraan voel ik altijd of ik ongi ga worden of niet. Afgelopen ronde met de vmk voelde ik 's avonds aan mijn borsten dat het mis was.....kan daar eigelijk altijd van uitgaan. @weetjewel, raar.....maar heb ik idd ook wel vaker met Clomid gehad, zowiezo is mijn menstruatie minder met de Clomid @lima, spannend....nog een paar daagjes geduld
hoi allemaal nou ik kom net uit het ziekehuis en waarschijnlijk heb ik mn eisprong al gehad.... :S raar hoor op dag 10 dacht ze.... nou moet ik vrijdag terug om bloed te prikken om dat te checken.. en mannetjes zaad was helemaal goed spannend hoor voor degenen die bijna mogen testen! succes!
hey meiden ik ga jullie hier terug verlaten ben zwanger tot later miss ik duim ook voor jullie allemaal xxx
@ luukske... ja snel he! had ik niet verwacht, ik heb geen pco maar toch om de een of andere reden telkens een veel te lange cyclus... soms wel langer dan 100 dagen dus ook alweer 1,5 jaar bezig.. ben blij dat de clomid iig aanslaat! @ Kitty van harte
@ gien...dat is goed nieuws...het is misschien een vroeg eitje...maar beter vroeg dan helemaal niet.... @ Kitty...van harte gefeliciteerd. @luukske...heb ji je ei al gevonden? of zijn de testen weer lichter? @all...ik word ongeduldig...en ik krijg ineens het gevoel dat het niks is....dat ik van de week "gewoon" ongesteld wordt.....we zullen zien.
Hoi, Ik vraag mij af of iemand ook clomid voorgeschreven heeft gekregen bij ƩƩn open versmalde eileider en een dichte eileider. Uit de HSG die ik afgelopen vrijdag heb gehad is gebleken dat mijn rechter eileider dicht zit en de linker is open gegaan maar lijkt versmald te zijn. Ik kan pas de 16e naar de gyn voor de verdere uitslagen en het plan van aanpak, maar ben benieuwd naar ervaringen van andere meiden. Groetjes, Giegel
Kitty gefeliciteerd! @all, ik denk dat ik er morgen toch maar een testje tegenaan gooi, want ik heb niet echt bloed gehad, alleen bruinverlies en nu dus nergens meer last van :S
@weetjewel....ik zou als ik jouw was ook een testje wagen....ik hoop dat je dan meer duidelijkheid krijgt. @ all...ik krijg nu wl last van krampen onder in de buik...ik hoop toch niet op het we zullen moeten afwachten
@lima, hoop dat het niks betekent die buikpijn. wat betreft mijn ovu testen, denk dat ik hem heb gevonden, sensitest blijft wat donkerder, maar babyboom geeft echt voor het weekend een pos test, en is nu helemaal wit. sensitest was trouwens gelijk met bb positief. @weetjewel, idd even testen....you never know!
Hoi iedereen Ik ben nieuw op de site en heb al de hele avond het forum zitten lezen. Wat fijn dat er zoiets bestaat zodat je je verhaal kwijt kan. Wij zijn al twee jaar bezig zwanger te worden. Tot nu toe nog niets. Mijn vriends sperma is goed. Ik loop bij een gynaecoloog en hij heeft ontdekt dat ik een schildklieraandoening heb waardoor ik geen eisprong heb. Nu heb ik voor de eerste keer clomid voorgeschreven gekregen. Dit moet ik innemen vijf dgn na de 1e menstruatiedag en dan 5 dagen achter elkaar. Ik zou graag van mensen willen weten of ze hiermee ervaring hebben. Ik heb deze maand eisprong gehad. De ovulatietest was positief op dag 13 en de gyn zag op dag 15 via de echo dat de eisprong geweest was. Ik heb v.a. het moment vd eisprong zeer gevoelige tepels gehad. Normaal gesproken heb ik een cyklus van 25 dgn. Nu zit ik al op dag 28 en ben nog steeds niet ongesteld geworden. Op dag 25 heb ik getest, toen was de zwangerschapstest posi. Op dag 26 verloor ik een heel klein beetje bloed. Dit was bruin van kleur. Op dag 27 heb ik weer een test gedaan. Nu was de test negatief. Ik heb ook geen gevoelige tepels meer en voel zwakke menstruatiepijn opkomen. Kan het zo zijn dat de clomid de menstruatie met een paar dgn uitstelt? Of zorgt de clomid er misschien voor dat de menstruatie een heel stuk minder wordt? Hoe komt het dat ik een positieve zwangerschapstest heb gehad, als ik niet zwanger ben? Ik hoop echt dat er mensen zijn die me met wat meer informatie kunnen voorzien. Bedankt. Lise32
hoi lise32, ik heb niet zoveel ervaring met clomid omdat ik er ook pas deze maand mee ben begonnen, ik heb ook een echo gehad en ook een eisprong (hoogst waarschijnlijk) dus vrijdag moet ik terug om te kijken hoe of wat... je kan alleen een posi zwangerschapstest krijgen als je zwanger ben (en het lijntje natuurlijk binnen de tijd komt)dus misschien heb je een vroege miskraam gehad... misschien even met je huisarts bellen hoe hij erover denkt? heb wel eens gehoord dat de menstruatie met clomid minder is ja maar verder weet ik er ook niet heeel veel van succes! xxx
Hoi Gien Bedankt voor je antwoord. Er was inderdaad geen twijfel over mogelijk dat die test positief was. Het was een Clearblue test en de uitslag was een dik vet plusteken, dus geen vage lijntjes ofzo. Nu is het al dag 29 en nog steeds niet ongi. Ik denk dat ik nog twee dgn wacht en dan naar de gyn ga. Ik zou graag van nog meer mensen willen horen over hun ervaringen met clomid. Hoeveel cyklussen mag je hier maximaal gebruik van maken? En haalt het niet heel je cyklus door de war? lise