Clomid

Discussie in 'Vruchtbaarheidsbehandelingen' gestart door Indian, 1 aug 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Lise32

Lise32 Lid

30 jan 2009
    71
    0
    0
    Echt waar? Maar houdt dat in dat je soms gewoon helemaal niet ongi wordt?

2. Marsim

Marsim Fanatiek lid

29 jan 2009
    2.646
    0
    0
    Nou, ik ben 12 jaar aan de pil geweest. Toen ik ging stoppen met de pil om proberen zwanger te worden toen werk ik idd gewoon niet ongesteld.
    Soms eens wat bruinverlies maar verder niets.
    Ik kreeg daar ook behoorlijk last van.
    Ongeveer een half jaar bij huisarts gelopen met elke keer van nou kijk nog maar even aan. Uiteindelijk doorgestuurd naar de gyn en die is begonnen met clomid. Heb overigens met de clomid nu wel een vrij mooie cyclus kan soms een dag of 2 verschillen maar verder niet.
    Maar wel met de hoogste dosis clomid bij de 50 en 100 mg geen reactie.
    Alleen eerste maand met 50 daarna niet meer.

3. Weetjewel

Weetjewel Actief lid

27 mei 2008
    475
    0
    0
    Ik heb getest maar negatief, niet zo gek want ik heb geen ei gehad volgens mijn bloed :(

Ik ga even eten nu, straks even bijlezen!

4. Lima 84

Lima 84 Fanatiek lid

4 aug 2008
    1.998
    27
    48
    @ weetjewel...wat balen mied....

@ all....ik snap er niks mee van....6 dagen na mijn eisprong testte ik nog positief met een ovu-tetst maar vandaag zo negatief als het maar kan. Ik heb vandaag wel een zw-test gedaan....negatiefer dan dit kan niet :(.
    Ik heb gisteravond veel krampen in de onderbuik gehad...leek alsof ik ongesteld moest worden maar ben vandaag wel 10x naar de wc geweest maar er is nog niks te ontdekken.....wel heb ik nog last van m'n tepels..iets wat ik anders toch ook nooit heb. en de hele dag een zuerderig gevoel in de onderbuik. ik denk dat ik uit moet kijken naar een volgende ronde...

5. knarboor

knarboor Fanatiek lid

21 apr 2008
    1.201
    0
    0
    je cyclus met clomid mag niet langer duren dan 35 dagen, langer dan slaat de clomid niet goed aan en is er geen eitje gesprongn

6. Mamavyas

Mamavyas Fanatiek lid

22 mrt 2006
    2.691
    0
    36
    utrecht
    Hallo ladys!

Voor de zwangere: GEFELICITEERD!
    All@ meiden kop op en het gaat ons lukken dit jaar! ;)

Me zusje werd uiteindelijk pas gisteren ingeleid, ze hadden de afgelopen dagen gel ingebracht maar dat deed niets. Gisteren is me neefje geboren en heeft me zusje het erg goed gedaan. Ik ben zo trots op haar.

Even een vraag aan jullie, klopt het dat je met de testten van matecare eerder kan testten? Ik ben weer zo ongeduldig als wat :oops: .

7. Lima 84

Lima 84 Fanatiek lid

4 aug 2008
    1.998
    27
    48
    @ Mamavyas....gefeliciteerd!
    ik hoor juist vaak dat die tetsen erg laat positief aangeven....dat de tetsten van kruidvat 2 voor 5 euro juist goed zijn.....

@ all......ik voel nu helemaal niks meer.....mijn geduld raakt op....gisteren met mn zus over gehad....zij tetste 4 dagen na NOD pas positief.....ik hoop toch echt dat ik niet zolang hoef te wachten.....geduld is niet mn sterkste punt

8. luukske

luukske VIP lid

5 sep 2008
    6.682
    0
    0
    verpleegkundige
    limburg
    @mamavyas, gefeliciteerd met je neefje!

@lima, ik zou toch echt wachten meid tot aan je NOD.....had ik afgelopen ronde ook....eerder testen, pos test en dan net na NOD toch ongi, was gewoon vmk.
    als ik er over nadenk, kun je beter wachten, want het gaat heel vaak bij de innesteling fout, en worden meiden gewoon ongesteld.....als je niet test voor NOD weet je dus ook niet beter, en ga je wrs wel iets relaxter een volgende ronde in......
    maar mijn duimen draaien nog voor je meid!

@knarboor, heb vaker een cyclus van net na de 35 dagen (tot 38 dagen) en heb dan echt een eisprong....hier op het forum zijn enkele meiden die hier ook eerst schreven zwanger geraakt met een cyclus van 56 dagen of nog langer en iets korter!

@weetjewel, balen meid....we konden wel hetzelfde hebben, haha....
    hier ook weer rare ovu testen, en ik dacht nog dat het voorbij was.....maar de pos testen zitten er weer bij.....
    ga even contact opnemen met arts en dan wrs toch een ronde provera nemen....maar eerst kijken wat de arts zegt

@lise, hier ook afgelopen ronde zo gehad....echt een pos test, en 1-2 dagen na NOD ongi geworden, van te voren bruinverlies.....
    heb me voorgenomen om niet meer voor NOD te testen.

Nu is bij mij mijn cyclus van slag, dus zal wrs provera krijgen voorgeschreven.....

9. Lima 84

Lima 84 Fanatiek lid

4 aug 2008
    1.998
    27
    48
    @ luukske....dank je wel....ik zal wachten tot het weekend...ik zit mijzelf helemaal gek te maken terwijl ik in mn achterhoofd hou dat ik ook gewoon kans heb ongesteld te worden...

10. Mamavyas

Mamavyas Fanatiek lid

22 mrt 2006
    2.691
    0
    36
    utrecht

11. Lima 84

Lima 84 Fanatiek lid

4 aug 2008
    1.998
    27
    48
    @Mamavyas.....ik heb het ook over de zw-test.
    Ik heb gister zelf nog 2 tetsten gehaald voor 5 euro...ik ga van het weekend testen mocht ik nog niet ongesteld zijn geworden.....Ik duim voor je

12. mercedes

mercedes Fanatiek lid

8 nov 2005
    1.608
    0
    0
    ergens in Limburg
    @mamavyas, gefeliciteerd met je neefje!

@lima, ik heb met matcare altijd goed overweg gekund,heb er (voor m'n mk) ook positief mee getest, maar of ze eerder te testen zijn weet ik niet.

Ik sta nog altijd op wacht.Heb wel nog steeds een opgeblazen gevoel,dus maar afwachten.Iig nog geen gevoel dat de :evil: komen

13. Mamavyas

Mamavyas Fanatiek lid

22 mrt 2006
    2.691
    0
    36
    utrecht
    Bedankt dames voor jullie felicitaties?

Bedoel je zw twee testten voor 5 euro? Ik koop er meestal 1 voor rond de 7 euro en twee kostten 15 euro. Is dit een soort actie? en verkopen alle kruidvatten die? Ik vind het echt heel goedkoop twee tessten voor 5 euro.
    Is niet verkeerd natuurlijk, sjees zometeen even naar de kruidvat. :)

14. Mamavyas

Mamavyas Fanatiek lid

22 mrt 2006
    2.691
    0
    36
    utrecht
    Ik kan pas over 5 dgn testten maar als ze zo goedkoop zijn dan wil ik wel eerder testten.

15. Lima 84

Lima 84 Fanatiek lid

4 aug 2008
    1.998
    27
    48
    @Mamavyas...deze tetsten liggen altijd in de winkel en 2 voor 5 euro....ze zijn niet duur en goed te zijn...succes

16. Mamavyas

Mamavyas Fanatiek lid

22 mrt 2006
    2.691
    0
    36
    utrecht
    Ik ben echt helemaal verbaasd dat ze zo goedkoop zijn.

Helaas voel ik een zeurderig gevoel in mijn onderbuik en nu maar hopen dat ik niet :evil: wordt. Ik moet de 10e van deze maand gaan menstrueren(in de hoop van niet) en nu al beginnen met buikpijn? Wat me ook opvalt is dat ik 1,5 week echt last heb van me borsten. Afwachten dat is enige mogelijkheid.

17. luukske

luukske VIP lid

5 sep 2008
    6.682
    0
    0
    verpleegkundige
    limburg
    meiden, kon het niet laten en heb cb ovu testen gedaan, zie mijn album. de andere testen zijn sensitest en babyboomshop.

zo zijn mijn testen dus nu al een dag of 5-6

18. mercedes

mercedes Fanatiek lid

8 nov 2005
    1.608
    0
    0
    ergens in Limburg
    @luukske, vreemd,heb er geen verklaring voor,ik lees het wel eens vaker,maar hoe dat afgelopen is weet ik niet.

19. schatje1

schatje1 Niet meer actief

heey meiden..

Mag ik hier weer meekletsen met jullie?
    ik heb namelijk voor ik zwanger raakte van mijn zoontje clomid gebruikt en eerste ronde 50mg was niet aangeslagen tweede ronde 100mg gebruikt en aangeslagen en zwanger!

Ik had namelijk pco..

Nu wilde wij voor een tweede beginnen en zijn terug geweest naar de gyn en die stelde vast dat de pco weer is teruggekomen.. dus moet weer clomid gebruiken.. heb nu eerst een kuur provera gehad en moet nu wachten totdat ik ongi ga worden en dan kan ik weer beginnen met clomid!

Groetjes

20. SylviaM

SylviaM Fanatiek lid

1 jul 2008
    2.292
    0
    0
    Welkom schatje1!

Deel Deze Pagina