Clomid

Discussion in 'Vruchtbaarheidsbehandelingen' started by Indian, Aug 1, 2008.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Lima 84

Lima 84 Fanatiek lid

Aug 4, 2008
    1,998
    27
    48
    @ schatje1.....welkom en heel veel succes meid

@ luukske...ik zou niet weten hoe het kan...

@ all....ben nog niet ongesteld...afwachten

2. gien

gien Fanatiek lid

Jan 30, 2008
    1,876
    2
    38
    huismoedertje ;)
    ergens!
    @lima 84 succes :D

@luukske ze zeggen toch dat die positief uitslaan soms als je zwanger ben? hoop het voorje, jammer dat je nog geen zwangerschapstest kan doen!

@schatje1 welkom ;)

@ all: ik heb maandag avond zon vreselijke buikpijn gehad! sinds gister is dat weer weg maar toch raar.... en nu heb ik net wat rozige afscheiding (sorry) gehad maar is het niet te vroeg voor een innesteling? (eisprong zaterdag ws gehad)...

3. Weetjewel

Weetjewel Actief lid

May 27, 2008
    475
    0
    0
    @ Luukske, wat apart weer :S Wat moet je er nou mee, ik heb zelf ook geen idee wat ik ga doen. Ik denk toch morgen beginnen met provera, want vanmorgen even getempt, maar was heel laag 36.0 dus schiet ook niet echt op.

4. schatje1

schatje1 Niet meer actief

Dank jullie wel! ik heb al wel eens ergens meegeschreven hierover maar weet niet meer waar haha..

@weetjewel: dus geen ei gehad? :(

Hoelang zit er bij jullie tussen tussen de laatste provera en eerste dag bloeding zeg maar?

5. Mamavyas

Mamavyas Fanatiek lid

Mar 22, 2006
    2,691
    0
    36
    utrecht
    Welkom schatje1 :D

Luuske@ ik heb er geen verklaring voor :( .

Gien@ ik denk dat het nog te vroeg is voor een innestelbloeding, die krijg je na je eisprong(als het goed is).

Lima84@ spannnend meid nog een dag en dan mag je testten
    Ik ben gisteren bij de kruidvat geweest en heb die test gevonden. Het is echt waar 2 voor 5 euro. Deze zijn ook betrouwbaar toch? Ik heb nog niet getest omdat het nu nog geen zin heeft.

6. luukske

luukske VIP lid

Sep 5, 2008
    6,682
    0
    0
    verpleegkundige
    limburg
    @schatje, welkom hier, en wat betreft de provera en 1e dag bloeding, bij mij was het al die keren zo'n 3-4 dagen....
    vervelend dat je ook PCO hebt, bij mij was het ook dat het na de zwangerschap terug was.

@weetjewel, balen meid

@lima, spannend meid....nog 1 dagje.....nog nergens last van?

@mamavyas, die testen van kv zijn gewoon het beste, kijk maar op andere gedeeltes van het forum....
    ik zal ze ook gebruiken, als het eenmaal zo ver is.

@gien, het gemiddelde van een innestelingsbloeding is 5-7 dagen na je ei, zoals gezegd....gemiddeld!

7. Lima 84

Lima 84 Fanatiek lid

Aug 4, 2008
    1,998
    27
    48
    @ luukske...het wordt inderdaad spannend....ik voel van alles en niks....de ene keer heb ik krampjes in de buik en weer zere tepels....en vanmorgen werd ik wakker en had het idee dat mn borsten een maat waren gegroeid. Normaal als ik wakker wordt dan heb ik vaak strepen op mn borsten van het slapen maar nu zo waren zo "gaaf" en vol.....maar goed ik weet niet precies hoe het voelt om zelf ongesteld te worden...dus het kan van alles zijn

8. Lima 84

Lima 84 Fanatiek lid

Aug 4, 2008
    1,998
    27
    48
    @ all...be er bang voor...ben net naar het toilet geweest en had wat bruine afscheiding... :(

9. Mamavyas

Mamavyas Fanatiek lid

Mar 22, 2006
    2,691
    0
    36
    utrecht
    Lima84@ even volhouden morgen mag je testten en wie weet betekent die bruine afscheiding niets.

10. luukske

luukske VIP lid

Sep 5, 2008
    6,682
    0
    0
    verpleegkundige
    limburg
    @lima, hoeft nog niks te betekenen.....hoop er het beste van!

11. Weetjewel

Weetjewel Actief lid

May 27, 2008
    475
    0
    0
    Schatje welkom hier :) Natuurlijk niet van harte, maar het is toch altijd lekker om het met elkaar te delen.

Lima, ik ben benieuwd hopen dat het bruinverlies niks is.

Hier weer oud bloed, ik snap er niks van... Ging net naar de wc en had bruinverlies weer. Precies zoals ik het zondag ook had. Dus ik heb de gyn gebeld, want ik ben nog helemaal niet met provera begonnen. Maar kreeg de assistente en hij belt me eind van de middag/avond terug. Want ergens klopt er dus iets niet. Stom lichaam!

12. Lima 84

Lima 84 Fanatiek lid

Aug 4, 2008
    1,998
    27
    48
    @ Mamavyas.....ik hoop het zo....maar wanneer ga jij testen ? :)

13. Mamavyas

Mamavyas Fanatiek lid

Mar 22, 2006
    2,691
    0
    36
    utrecht
    Het kan zijn dat je provera helemaal niet nodig hebt, misschien ben je wel vanzelf gaan menstrueren.

14. Mamavyas

Mamavyas Fanatiek lid

Mar 22, 2006
    2,691
    0
    36
    utrecht
    Ik mag over 4 dgn testten(zie mijn banner) maar ik ben altijd te ongeduldig. Ik test vaak dag of twee van te voren. Ik wil deze keer echt wachten tot dat ik ECHT mag gaan testten.

Volgens pendel van Carulli is het in maart raak en is het geslacht een meisje. Ik was zo blij maar ja nu maar eens kijken of het daadwerkelijk zo is. Dat zou eigenlijk betekenen dat het deze mnd niet raak is. Afwachten dus! wachten duurt altijd zoooooo lang.

;)

15. Weetjewel

Weetjewel Actief lid

May 27, 2008
    475
    0
    0
    Ja het is raar, ik heb zondag ook al oud/bruin verlies gehad en nu dus weer. Ik heb ook een beetje zeurderig gevoel in mijn buik.
    Maar goed ik moest dus provera gaan slikken omdat ik geen eisprong zou hebben gehad :S Maar goed ik hoor zo wel wat de gyn wilt dat ik ga doen.

16. Mamavyas

Mamavyas Fanatiek lid

Mar 22, 2006
    2,691
    0
    36
    utrecht
    Het vreemde is dat als je geen eisprong hebt gehad niet kan menstrueren. Het blijft vreemd :( . En wat zei je gyn?

17. Weetjewel

Weetjewel Actief lid

May 27, 2008
    475
    0
    0
    Hij heeft nog niet gebeld, zal vandaar waarschijnlijk ook wel niet meer gebeuren denk ik zomaar.... Ik heb nog steeds oud bloed verlies :S
    Of zou het in theorie kunnen dat ik van zaterdag op zondag een eisprong heb gehad en daardoor een beetje oud bloedverlies heb gehad en vandaag een innestellingsbloeding? Of denk ik nu heel gek?

18. luukske

luukske VIP lid

Sep 5, 2008
    6,682
    0
    0
    verpleegkundige
    limburg
    @weetjewel, zo raar vind ik dat niet klinken....meiden kunnen ovulatiebloedingen en innestelingsbloedingen hebben.....hoop voor je dat je bij die groep zit!

19. Weetjewel

Weetjewel Actief lid

May 27, 2008
    475
    0
    0
    Moet wel eerlijk zeggen dat mijn libido vrijdag en zaterdag wel extreem was ;)

20. luukske

luukske VIP lid

Sep 5, 2008
    6,682
    0
    0
    verpleegkundige
    limburg
    dat had ik gisteravond ;)

heb nu ook zoiets, kom maar mee naar boven, maar mijn man zit nog even op de schietbaan.....maar als die dadelijk thuis komt ;)

Share This Page