hey meiden, heb vanochtend een zw test gedaan, neg heb wel nog steeds die knal ovu testen, en vandaag ook de 3e dag een cb digitaal ovutest die positief is heb net even HA gesproken, en moet maandag er naar toe. vonden het heel raar dat ovu testen pos blijven.....vroegen of ik ook wel echt ongi was geweest afgelopen ronde na de vmk....meenden dat het evt een 2ling zou zijn, of misschien een bbz....maar heb helemaal geen pijn, en zw test na vmk was neg! heb sinds gisteravond wel flinke steekjes in mijn rechter zij, that's it! nu vanochtend ook nog, dacht zelf toch aan een verlate eisprong na die vmk maar zelfs dan vinden ze dat ik geen pos ovu testen kan blijven krijgen..... heb erop gehamerd dat ik evt komende week een bloedtest wil, hcg en progesteron, omdat het erg raar blijft! heb voor de zekerheid ook een afspraak bij gyn gemaakt..... dus maandag naar HA, en dinsdag naar gyn.....als ik geen pos test meer heb, of ongi ben, kan ik die afzeggen
Wat een rarigheid Luukske, ben heel benieuwd wat daaruit gaat komen. Klinkt opzich ook best wel logisch. Ik begin een beetje te balen van het ziekenhuis, ik ben niet meer gebeld en heb vanmorgen zelf weer gebeld. Ik zou terug gebeld worden, maar nee hoor! Nog steeds niks gehoord! Als ik eind van de middag nog niet terug gebeld ben dan bel ik zelf nog wel een keer. En zit er dan hard over te denken om naar een ander ziekenhuis te gaan.
@weetjewel, ik was ook in de veronderstelling dat je gisteren al terug gebeld zou zijn.....leuk zo voor het weekend..... denk eraan dat veel ziekenhuizen op vrijdag middag de normale poli's eerder sluiten.... is in de ziekenhuizen waar ik heb gewerkt ook zo.... in welk ziekenhuis loop je? hoop dat je snel duidelijkheid krijgt, zo voor het weekend! ik heb een beetje een zeurend ongi gevoel nu vanochtend....
@luuksek....ik hoop voor je dat er volgende week het een en ander duidelijk wordt. @ weetjewel...heb ik ook al wel eens gehad....heel vervelden...je wordt terug gebeld....maar vervolgens moet jezelf weer bellen. @ all....hier nog steeds niet ongetseld....wel een lichte bruine afscheiding...hele pijnlijke borsten.....ik zal moetn afwachten....als ik dinsdag nog niet ongesteld ben moet ik het ziekenhuis bellen...
Nou ik ben net gebeld door de assistente, zij heeft echt moeite voor me gedaan vanmorgen. Alles aan de de gyn gevraagd en ze heeft het opgeschreven en aan mij verteld. Maaaaaar ik ben net toch wel echt ongi geworden, heb helderrood bloed verlies. Dus overmorgen beginnen aan de clomid 150 MG en geen ellendige provera! Op naar de volgende ronde!
@weetjewel, fijn dat het nu toch duidelijk is, en dat het vloeien nu ook doorzet..... @lima, spannend meis.....ik voelde meteen dat het gam over was op het moment dat mijn borsten geen pijn meer deden, en werd ook elke keer dan binnen 24 uur ongi! bij jou is daar geen sprake van, dus mijn duimen draaien....bruinverlies kan in een prillle zwangerschap voorkomen....
@ all....ik heb er een hard hoofd in....net een test gedaan....hartstikke neg ....maar net toen ik op de wc zat had ik al wel iets meer donkere afscheiding met zelfs een beetje rood....dus ik denk dat ik gewoon ongesteld wordt Als het doorzet dan mag ik zondag beginnen met clomid..... nieuwe ronde nieuwe kansen
ik ga voor de 100 mg.....de vorige keer had ik 75mg, ik kreeg wel een eisprong maar geen geweldig goede...dus nu iets meer en dan hopen op een goede eisprong...
ik begin de aankomende cylcus ronde met clomid. moest eerst 10 dagen provera slikken daarna zou ik binnen 2 a 3 dagen ongesteld worden maar zie en voel nog helemaal niets. hoop dat het snel komt zodat ik eindelijk met clomid kan beginnen.
@lima en weetjewel, gezellig dat jullie samen lopen, alleen jammer dat het weer moet allemaal.... @natjuh, welkom hier, ik heb zelf pas mijn ongi tussen de 3-4 dagen na provera, andere meiden soms nog een paar daagjes langer!
@Luukske, was er niet nog iemand op het forum met een soortgelijk verhaar, volgens mij heet ze mars oid, bleek ze 12,6 weken zwanger te zijn. Wie weet,anders vind ik het maar raar dat je constant een posi ovulatietest hebt. Hier is nog alles hetzelfde,nog geen ongikrampen,geen hoofdpijn niks.Is nog maar afwachten,ga nergens vanuit.(hoop het wel natuurlijk)
hey mercedes, zij had wisselende zw schaps testen..... hier nu mijn 2e testen van vandaag gedaan(ovu testen) en de sensitest is helemaal positief, en de babyboom is nu licht, valt mij op dat die 's middags vaker zo licht is, en om 10 uur heel donker!