Clomid

Discussion in 'Vruchtbaarheidsbehandelingen' started by Indian, Aug 1, 2008.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Mamavyas

Mamavyas Fanatiek lid

Mar 22, 2006
    2,691
    0
    36
    utrecht
    Goedemorgen dames,

Heb het eea gelezen maar weet niet meer wie wat getikt heeft :oops: . Hier een ego berichtje van mij. Ik heb vannochtend getest en helaas negatief :cry:. Ik wacht nog een paar dagen mocht ik niet menstrueeren dan ga ik dan weer testten. Ik ben heel ongeduldig en heb nu geen tests in huis en koop er nu geen. Zo kan ik het langer volhouden om te wachten

Groet

2. luukske

luukske VIP lid

Sep 5, 2008
    6,682
    0
    0
    verpleegkundige
    limburg
    @mamavyas, balen meid....hoop dat je snel duidelijkheid krijgt!

3. Lima 84

Lima 84 Fanatiek lid

Aug 4, 2008
    1,998
    27
    48
    @mamavyas...wat balen meid...ik hoop voor de dat je alsnog een positieve test in handen krijgt...ik duim voor je.

@ all...ik heb morgen een tel. afspraak met de gyn...ik wil graag even weten of ik dag 21 weer moet bloed prikken....en dan nog een vraagje aan jullie.... ik lees met regelmaat dat de meiden die clomid gebruiken echo's krijgen om te kijken of de eitjes wel groeien....hebben jullie dat ook gehad...anders wil ik daar de gyn om vragen want dan weten we precies wanneer we gemeenschap moeten hebben om de meeste kans te maken....
    en hoe jullie ervaringen hiermee zijn

4. Mamavyas

Mamavyas Fanatiek lid

Mar 22, 2006
    2,691
    0
    36
    utrecht
    Lima@ In het begin heb ik aantal keer inwendige echo gehad. Bij mij deden ze het ook om te kijken of ik geen cystes had. Clomid schijnt cystes te veroorzaken. Inwendige echo doen ze niet vaak. Als jij je prettig voelt en gerustgesteld bent als je een inwendige echo hebt gehad, dan kan je dat aangeven bij je gyn. In principe kunnen ze die gewoon doen. Succes en ik ben benieuwd wat je gyn gaat zeggen.

Ik hoef niet meer de 21e dag te prikken, ik heb dit ook een aantal keer gedaan. Mijn gyn zei dat ze vaak genoeg gezien hebben dat ik een eisprong heb gehad, dat clomid goed aanslaat. Dus geen bloedprikken voor mij. Ik heb voor 3 mnd clomid meegekregen en zodra de test positief is dan moet ik weer contact opnemen met gyn.

5. luukske

luukske VIP lid

Sep 5, 2008
    6,682
    0
    0
    verpleegkundige
    limburg
    @lima, bij mijn zoontje heb ik idd vooraf met Clomid steeds echo's gehad(FM), daar was duidelijk te zien of er wel/niet eitjes groeiden.

bij mij was te zien dat Clomid 100 echt aansloeg, heb niet elke keer bloed hoeven prikken.
    heb 3 rondes 50 gehad, wel eisprong maar niet zwanger, en bij 1e ronde 100 was ik zwanger!

nu inmiddels de 4e ronde, heb nu 150, en telkens wel een eisprong, dus reageer er goed op, moet komen als ik zwanger ben....

6. knarboor

knarboor Fanatiek lid

Apr 21, 2008
    1,201
    0
    0
    dames:IK HEB 2 EITJES! 23 mm dus klussen!

7. luukske

luukske VIP lid

Sep 5, 2008
    6,682
    0
    0
    verpleegkundige
    limburg
    @KNARBOOR, hoop dat je van te voren ook al goed hebt geklust....zaad kan namelijk wel even mee....en nu idd ook nog even klussen....

spannend 2 eitjes.....

8. Mamavyas

Mamavyas Fanatiek lid

Mar 22, 2006
    2,691
    0
    36
    utrecht
    Wat goed! nou meid veel klusplezier! :D

9. Lima 84

Lima 84 Fanatiek lid

Aug 4, 2008
    1,998
    27
    48
    @ all...ik denk dat ik morgen het ballethje toch opgooi....misschien dat ze mij dan wel een echo wil doen....helemaal omdat ik afgelopen ronde voor het eerst een eisprong had maar geen geweldige...hij kon nog veel beter zei ze....

10. luukske

luukske VIP lid

Sep 5, 2008
    6,682
    0
    0
    verpleegkundige
    limburg
    @lima, zei ze dat hij lala was adhv je progesteron gehalte? als je je zelf beter voelt bij FM's zou ik er zeker op aandringen....

11. Miss Mommy

Miss Mommy Niet meer actief

Ik heb nu 2 rondes Clomid gebruikt en ook beide rondes eerst bloed moeten laten prikken op dag 10 om te kijken of de Clomid zn werk al deed en daarna afhankelijk van hoe de waardes waren, kreeg ik steeds een follikel meting dmv een inwendige echo.

Ook moest ik telkens 7 dagen na mn eisprong bloed laten prikken om te kijken of het progesteron goed gestegen was.

12. Lima 84

Lima 84 Fanatiek lid

Aug 4, 2008
    1,998
    27
    48
    @all...bedankt voor jullie reacties...ik ga het morgen even overleggenmet de gyn....ik hoop dat ze ermee instemt

13. Mamavyas

Mamavyas Fanatiek lid

Mar 22, 2006
    2,691
    0
    36
    utrecht
    Dames ik ben aan het twijfelen geslagen haha.
    Met provera en clomid wordt ik elke 10e van de maand ongesteld. Wanneeer kan ik dan zw test doen? de 10e of de 11e? Ik ben het even kwijt ivm negatieve test vandaag, heb ik te vroeg gestest?

14. luukske

luukske VIP lid

Sep 5, 2008
    6,682
    0
    0
    verpleegkundige
    limburg
    @mamavyas, ik zou zelf niet meer op mijn NOD testen, stel je wordt later op de dag ongi, dan heb je die test weggegooid.....ik ga er natuurlijk voor jou niet van uit, maar dat is wat ik mezelf heb voorgenomen

15. Mamavyas

Mamavyas Fanatiek lid

Mar 22, 2006
    2,691
    0
    36
    utrecht
    Dus je bedoeld testten in mijn geval op 11e van deze maand, want de 10e menstrueer ik.

Als je weet hoeveel test ik verspild heb pfffff!

16. Lima 84

Lima 84 Fanatiek lid

Aug 4, 2008
    1,998
    27
    48
    @mamavyas.....ik zou ook voor de 11 de gaan....ik duim voor je

17. Mamavyas

Mamavyas Fanatiek lid

Mar 22, 2006
    2,691
    0
    36
    utrecht
    Dankjewel ;) . Ik ga denk ik ook de 11e testten als ik nog niet ben gaan menstrueren. Ik ga dus GEEN test kopen!(ik dacht net, als ik de deur uit ga zo dan meteen een test kopen). Volgens www.predictor.nl kan ik vandaag al testten :( . Zie banner hieronder ook vandaag mag ik testten.

18. luukske

luukske VIP lid

Sep 5, 2008
    6,682
    0
    0
    verpleegkundige
    limburg
    yep, idd gewoon sterk zijn, en echt pas de 11e testen!

19. mercedes

mercedes Fanatiek lid

Nov 8, 2005
    1,608
    0
    0
    ergens in Limburg
    Helaas is mijn ongi gekomen,op naar de volgende ronde. Woensdag weer beginnen met clomid.

Mamavyas,hoop dat je snel een positieve test mag hebben.

Knarboor, wow 2 mooie eitjes,nu maar hopen dat ze bevrucht worden.

20. Lima 84

Lima 84 Fanatiek lid

Aug 4, 2008
    1,998
    27
    48
    @mercedes....wat balen meid...maar nieuwe ronde nieuwe kansen

Share This Page