Mercedes@ Jammer meid idd volgende ronde, nieuwe kansen. All@ k weet bijna zeker dat ik ongesteld ga worden, ik heb buikkrampen en ja hoor een soort van beginnende menstruatiepijn. Nog even afwachten. Ik ga er eigenlijk al vanuit dat ik deze ronde ook weer aan de clomid moet.
meiden ik verlies sinds vanmorgen bruinerig slijm.. (sorry voor details) kan ik dit al als ongi meerekenen? of moet je echt helderrood bloed verliezen? Groetjes
Ik reken vanaf het moment dat ik bruinerig bloed-slijm verlies als 1e cd. Meestal heb ik dit de eerste dag van mijn menstruatie, tweede dag is bijna altijd helder rood bloed. Hoop dat je wat aan me info hebt.
ik vind het echt heel moeilijk om te schatten wanneer je nou moet beginnen met clomid.. ik weet namelijk ook niet meer hoe ik het vorige keer heb gedaan.. Het is echt net zoals begin van ongi zo ziet het er uit.. dus ik kan het wel als dag 1 beschouwen? Groetjes
Ja denk het wel(althans ik doe het wel zo). Je moet wel zeker weten dat je niet zwanger bent voordat je met clomid begint.
eigenlijk moet je tellen vanaf de 1e dag helder rood verlies. meiden zijn er onder jullie ook dames die na hun ei, en voor hun NOD zo'n last hebben van brandend maagzuur, heb het met name na het eten en 's avonds laat. heb deze ronde niet zo veel last van mijn borsten, na mijn ei, als andere rondes met Clomid....
@ luukske....ja ik heb dat afgelopen ronde ook last egahd van maagzuur....maar datis nu weer verdwenen...
er zit wel een beetje rood bloed bij.. Het is ook niet echt heftig tot nu toe moet ik zeggen.. twee dagen terug test gedaan was nega..
Ik heb inderdaad ook de laatste dagen erg last van maagzuur . Na het avondeten heb ik zo'n gevoel dat ik zo kan overgeven.
@schatje, als er helder rood bijzit mag je die dag als cd 1 beschouwen @lima, ik merk ook wel dat ik last heb van maagzuur, maar dat heb ik ook niet elke ronde gehad.
@all....heb vandaag de gyn weer gesproken...moet dag 21 weer bloed prikken en mag verder gewoon verder met de clomid.....ik krijg geen echo's omdat wanneer ik een regelmatige cyclus krijg dit niet nodig is, want dan weet je wanneer je gemeenschap moet hebben...we moeten nu eerst zelf een aantal maanden ons best doen
@schatje, ongi nu echt doorgezet? @lima, fijn dat je meteen were mocht beginnen.... @mamavyas, hoe gaat het bij jou? @all, hier helemaal nergens last van, afgezien van dat maagzuur, maar ook geen gevoelige borsten, alleen mijn tepels zijn gevoelig bij aanraking..... heb er zelf niet zoveel vertrouwen in deze ronde, denk zelfs dat het een nieuwe ronde met provera gaat worden na het eind van volgende week.
Lima@ even afwachten en nu hopen dat ie inwendige echo niet nodig is. Luuske@ ik heb een keer provera genomen en sindsdien clomid en ik ben regelmatig gaan menstrueren. Ik denk dat je er goed aan doet om provera te gebruiken, krijgt daarna meteen de komende periode regelmatige cycles. Zo weet je ook wanneer je vruchtbare dagen zijn etc. All@ Ja hoor zoals ik al verwachte ben ik gisteren gaan menstrueren helaas . Op naar de volgende ronde clomid. Dit wordt me 5e ronde dus nog een ronde te gaan en dan moet ik stoppen met clomid. Wat hierna gaat gebeuren is nog niet bekend. Hoop zoals iedereen hier dat het volgende maand wel raak is.
Hallo Iedereen, Ben gisteren naar de gynaecoloog geweest en kreeg vrij goed nieuws: er zaten 4 (nu ja 3 grote en 1 net iets minder groot) eitjes klaar. Hij heeft de pregnylspuit gezet en nu is het klussen geblazen. Vrijdag moet ik starten met Utrogestan. Ben blij dat er nu zoveel klaar zitten... want heb afgelopen maand 2 kuren clomid moeten nemen omdat de eerste kuur niet aansloeg. Heb dus 2 reeksen van 5 dagen à ratio van 4 pilletjes clomid per dag (200 mg) moeten nemen. Hopelijk lukt het deze keer. Vorig weekend kwam een bevriend koppel vreugdevol melden dat ze zwanger waren van hun eerste kindje ... Iedereen rondom me geraakt zwanger... Is natuurlijk héél erg fijn voor hen maar het confronteert je wel met je eigen falen. We moeten blijven hopen natuurlijk hé... Als ik zo de fora lees van vrouwen met PCO lees ik gelukkig ook veel positieve verhalen. Bij de ene duurt het gewoon wat langer dan bij de andere... Veel succes aan alle andere 'clomidsters'
Hallo Allemaal, Even een tijdje geleden dat ik op het forum, ben geweest. Net alles terug gelezen, was wel een hoop zeg Heb eventjes in een dipje gezeten maar ga er nu met volle moet weer tegen aan. Heb nu een ronde rust en ga de volgende cyclus weer beginnen met clomid. Iedereen heel veel succes en duim voor jullie!
Jeetje Einad wat lees ik nu....een sterretje? wist ik helemaal niet....echt balen meis....hoe voel je je nu? kat00tje, 4 eitjes.....super! maar ik lees dat je dus 10 dagen (achter elkaar?) 200 mg hebt gehad? super veel.....en op welke dag in je cyclus is nu die FM gedaan? heb/krijg je nu ook echt vroeg een eisprong, of slaat de Clomid anders gewoon niet bij je aan?
@ luukske, hoe ik me voel... de ene dag gaat het beter dan de andere. opzich kan ik wel positief denken nu, ik kan dus wel zwanger worden! Heb een beetje meegelezen met de berichten en je cyclus lijkt echt van slag he... Hoop dat je snel een beetje duidelijkheid krijgt! @kat00tje, echt mooi dat er zoveel eitjes klaarzitten! @Mamavyas, balen dat je ongi bent geworden Ik hoop echt zo voor je dat het de volgende keer raak is!
@ einad...welkom terug...even lekker rustig aan en dan er weer vol tegenaan... @katootje.....dat is veel zeg maar wel mooie eitjes .....veel succes,..... @ mamavyas....wat balen meid...toch weer ongesteld...op naar een volgende ronde... @ luukske.....provera kan ervoor zorgen dat de cyclus weer regelmatig op gang komt...ik duim voor je. @ all...hier niet zoveel nieuws....vandaag alweer voor de derde dag clomid....en dan maar afwachten..