Clomid

Discussion in 'Vruchtbaarheidsbehandelingen' started by Indian, Aug 1, 2008.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Marsim

Marsim Fanatiek lid

Jan 29, 2009
    2,646
    0
    0
    Hier vandaag een raar gevoel in mijn buik net alsof ik ongesteld moest worden. Tot nu toe nog geen rode duiveltjes gezien en voor mijn part moge ze wegblijven ;) :D
    Tjeetje wat zijn die laatste dagen spannend zeg.
    Heb wat pijnlijke tepels en raar gevoel in mijn buik. Mijn gevoel zegt niet echt dat ik zwanger ben maar ik hoop het wel.
    Misschien morgen of overmorgen een testje doen.

Ik ben nu gelukkig een paar dagen vrij dus als het positief is kan ik lekker een paar dagen goed genieten of als de duiveltjes doorkomen kan ik gewoon even lekker een dagje janken en medelijden hebben met mezelf en dan hoofd omhoog borst vooruit en op naar de volgende ronde.

Ik laat het jullie weten dames.

2. luukske

luukske VIP lid

Sep 5, 2008
    6,682
    0
    0
    verpleegkundige
    limburg
    @marsim, hoop dat je gevoel niet juist is....

@lima, dus jij viert ook carnaval? woon jij ook in het zuiden?

@weetjewel, hoop dat homeopathie iets voor je uitmaakt!

@all, hier vanavond wat bruinverlies gehad :cry: ,niet veel maar toch, zit 3-4 dagen voor mijn NOD, heb nu steeds pijnlijkere (.)(.) :oops: , en verwacht als dat minder wordt dat dan mijn ongi zich ook aankondigd.....was alle andere rondes ook zo :(

3. Marsim

Marsim Fanatiek lid

Jan 29, 2009
    2,646
    0
    0
    luukske, zolang je nog geen rood bloed hebt is het goed.
    Eerst maar eens afwachten of dat het door komt. Maar idd je weet het van de voorgaande maanden hoe het was en dat ga je vergelijken.
    Maar ja hoe voelt het als je zwanger bent. Ik kan het niet zeggen want ik ben nog nooit zwanger geweest maar wie weet luukske. HOU MOED EN HOOP!

4. luukske

luukske VIP lid

Sep 5, 2008
    6,682
    0
    0
    verpleegkundige
    limburg
    ja, ben meerdere malen zwanger geweest, en heb bij mijn zoontje helemaal niks gevoeld, alleen gevoelige(.)(.) na NOD....
    met de vmk(2x) was het ook steeds anders....afgelopen ronde vanaf de innesteling al bruinverlies, en daarvoor helemaal niks.....

5. Lima 84

Lima 84 Fanatiek lid

Aug 4, 2008
    1,998
    27
    48
    @marsim...ik duim voor je...

@luukske....geen bloed geeft moed zeggen ze wel eens...ik duim voor je
    ik vier ook carnaval...maar woon niet in het zuiden....ik ben opgegroeid in oldenzaal (boven de rivieren)....hier vieren ze ook echt goed carnaval...en mijn oom is 1 van de hoogheden dus ik kom er nier onderuit....maar heb er zin in

6. luukske

luukske VIP lid

Sep 5, 2008
    6,682
    0
    0
    verpleegkundige
    limburg
    @lima, is toch altijd een leuke tijd rond de carnaval....heb je je pakje klaar?
    hier was vandaag kinderoptocht, door het weer niet veel gezien.....terrasje gepikt....zoontje was indiaan, en as. vrijdag is het voor de mannen een verrassing....meiden gaan onherkenbaar verkleed, en moeten hun identiteit tot 24 uur geheim proberen te houden, mannen en vrouwen gaat appart op stap, hebben meestal een groep, maar daar wijken we (miracles en ik) dit jaar vanaf....daarna mag je herkenbaar worden voor iedereen.....wij doen niet mee met de groep, denken namelijk dat we ziek thuis zijn, wij laten ons dit jaar helemaal grimeren, en hebben een super mooi pakje uitgezocht, en dan gaan we lekker met zijn 2-en gezellig stappen.....en om 24 uur hebben we een verrassing voor onze mannen, want die weten dus echt niks.....

weet alleen niet of ie dit jaar voor mijn met of zonder :evil: :evil: gaat beginnen

7. Marsim

Marsim Fanatiek lid

Jan 29, 2009
    2,646
    0
    0
    lima en luukske heel veel plezier met de carnaval.
    Voor mij geen carnaval, niks voor mij.

Luukske hoop voor je dat de duiveltjes wegblijven!

8. vliegje

vliegje Fanatiek lid

May 26, 2008
    4,369
    266
    83
    Female
    Oke bedankt.. Zal morgen de huisarts even raadplegen!

9. luukske

luukske VIP lid

Sep 5, 2008
    6,682
    0
    0
    verpleegkundige
    limburg
    goeiemorgen meiden,

hier nu vanochtend geen bruinverlies, maar ik verwacht gewoon dat deze ronde niks brengt.....

10. Lima 84

Lima 84 Fanatiek lid

Aug 4, 2008
    1,998
    27
    48
    @luukske.....mijn duimen draaien nog steeds voor je :)

11. hannelore

hannelore Actief lid

Sep 26, 2008
    462
    0
    0
    bediende
    belgie
    hey meiden,mag ik me er bij voegen? :)
    ik zit nu aan de 3de ronde clomid,en helaas heb ik veel bijwerkingen gehad :'( zat echt bijna in een depressie,men hormonen hadden de volledige controle over men gemoedstoestand..deze keer gaat het redelijk,enkel de barstende hoofdpijn!heb men laatste dosis gehad,dus nu op zoek nr een EI!heb vorige ronde men ei gehad op dag 23,en precies 14dagen erna,ONGI! nu men vraag is: is dag 23 een goeie dag voor een ei?of zou die veel vroeger moeten zijn?
    Ik hoop gewoon dat het deze keer raak zal zijn :)
    anders wordt het IUI,en heb dr toch beetje schrik voor...

Ervaringen mag je steeds delen met me... mss voel ik me dan wat op mijn gemak...

vele groetjes aan de meiden!
    en hun HUBBIES :)

x

12. luukske

luukske VIP lid

Sep 5, 2008
    6,682
    0
    0
    verpleegkundige
    limburg
    hey hannelore, balen meid dat jij ook tot een Clomid gebruikster moet behoren.....

ik moet zeggen dat ik alleen de 1e ronde echt bijwerkingen had, maar weet niet of dit door de Clomid of de Provera kwam.....

ik heb ook altijd vrij laat mijn ei, zo rond een dag of 20, soms later (nu zelfs 28 ) en dat kan wel gebeuren met Clomid!
    heb een zoontje van 3, en heb toen ook mijn eitjes steeds rond een dag of 20 gehad.....
    ben afgelopen ronde even zwanger geweest, helaas vmk, en mijn ei was toen ook laat, maar heb altijd een cyclus van zo'n 35-37 dagen.....dus het kan allemaal!

Verder bij jullie geen probleempjes? ik gebruik de Clomid omdat ik PCO heb, maar bij mijn man is alles okee.

en als je vragen hebt, stel ze gerust, we zitten hier met verschillende meiden die Clomid gebruiken!

13. hannelore

hannelore Actief lid

Sep 26, 2008
    462
    0
    0
    bediende
    belgie
    hey leuk dat er toch reactie komt!

men vriend zijn zaadjes zijn niet super,maar hij moet nu FLIXAR nemen,om kwaliteit wat beter te laten worden,maar de gyn zei dat het zeker mogelijk is!

heb anovulatie,zei de gyn,wil zeggn geen eisprong,vandaar de clomid. Het jammere is dat ik geen echo krijg om te zien of men <EItje wel goed groeit.

Ik hoorde wel eens dat als je ei laat is dat da niet zo goed is,maar dat is dus blijkbaar niet zo :)

hoop snel op resultaat eigenlijk,want onze kinderwens wordt alsmaar groter en groter..

x

14. luukske

luukske VIP lid

Sep 5, 2008
    6,682
    0
    0
    verpleegkundige
    limburg
    bij mij is het idd ook dat ik geen ongi krijg, boosdoener is de PCO, want zonder pil of andere med. wordt ik niet ongi....

hoop dat de med voor je man de zaadjes wat verbeteren, en dat het niet tot een IUI hoeft te komen....

ik krijg nu ook geen echo's, heb ik bij mijn 1e zwangerschap wel gehad, en werk nu met ovulatie testen, dat is voor mij een hele uitkomst.
    heb dus alle rondes met Clomid ook echt mijn ei daarmee gevonden.

15. hannelore

hannelore Actief lid

Sep 26, 2008
    462
    0
    0
    bediende
    belgie
    ik zie da je bijna kan gaan testen luukske?

spannend!

<ik heb nu voor de tweede keer ovulatietesjes,vorige cyclus heb ik men ei gevonden op dag 23,nu hopelijk ook rond die tijd>

x

16. luukske

luukske VIP lid

Sep 5, 2008
    6,682
    0
    0
    verpleegkundige
    limburg
    ja, maar denk dat deze ronde niks wordt, heb op dag 28 mijn ei gehad, en heb super rare ovu testjes gehad deze ronde, en heb gisteravond een super klein beetje bruinverlies gehad. denk dat mijn lichaam echt van streek is door die vmk.

17. gien

gien Fanatiek lid

Jan 30, 2008
    1,876
    2
    38
    huismoedertje ;)
    ergens!
    hoihoi allemaal,

even een updateje ;)
    ik ben vanochtend naaar de gyn geweest en helaas toch geen ei gehad :( het was een cyste die ze toen zagen (2 weken terug) en die is nu gehalveerd dus als het goed is gaat ie uit zichzelf weg...

dus nu weer provera en 2 e ronde clomid, nu 100 mg...

weet niet of jullie dat weten maar hoeveel kans heb je dat 100 mg wel aanslaat als 50 dus niet aan is geslagen?

nou hoe isset verder met jullie?

18. Emmy X

Emmy X Bekend lid

Nov 18, 2008
    895
    0
    0
    Hoi Clomid meiden, even een vraagje.
    Ik heb verleden cyclus voor het eerst Clomid gebruikt, en had overstimulatie, is het gebruikelijk dat de cyclus langer duurst door de hormonen?

Groetjes, Emmy.

19. Nightelf79

Nightelf79 Fanatiek lid

Dec 31, 2008
    2,346
    0
    0
    Radiologisch laborant
    @Gien: bij mij sloeg 50 mg niet aan en 100 mg wel. Hoeveel kans dat is weet ik niet.

@Emmy X: Mijn cyclus duurt met de Clomid juist korter, nu tussen de 4 en 5 weken. Dit was gemiddeld 8 weken. Volgens mn gyn is het wel normaal dat een cyclus met Clomid iets langer dan 28 duurt, omdat je vaak later een eisprong hebt.

20. vliegje

vliegje Fanatiek lid

May 26, 2008
    4,369
    266
    83
    Female
    Zijn er meiden die totaal NIET op Clomid reageren? Ik zit nu in de 3e ronde en nog steeds geen ei...

Share This Page