hoi vliegje, ik weet het niet want ik ben zelf nu aan de 2e ronde toe... helaas heeft 50 mg dus niet geholpen... heb je vandaag nog je fm gehad?
@gien, bij mij was het ook verschillend....50 sloeg aan, maar onvoldoende, en bij 100 zwanger geraakt. nu 4 jaar later zit ik al enkele rondes op 150.... @emmy X, ik zit ook zo rond de 5 weken, kan een enkele keer 4,5 of 6 zijn!
Jeutje, dat is wel een stuk langer dan mijn normale 28 dagen zeg.....dat is dan lang wachten om met ronde 2 te beginnen Nou ja, maar hopen dat ongi snel komt....raar om dat te zeggen voor de verandering.
@emmy, hoeft niet hoor dat hij langer wordt, maar kan.... ik heb zonder Clomid helemaal geen eigen cyclus, dus voor mij is 5-6 weken normaal.... hoop dat je snel duidelijkheid krijgt!
hallo volgens mijn gyn kan je cyclus met clomid niet langer duren dan 35 dagen. 50mg werkte 1e ronde super netjes op 28 dagen en 2e ronde helemaal niet, nu 100mg en 2 eitjes zijn gesprongen, dus kan op een 2 ling omdat ze even groot ewaren
Bedankt meiden, Ik moet gewoon geduld hebben moeilijk zeg...ik wil gewoon met die IUI aan de slag. Nou ja jullie kennen het allemaal natuurlijk, die ongeduld.
@emmy X....ja die ongeduld kennen wij helaas allemaal... @luukske....heb je nog (oud)boed verlies gehad? @vliegje...ik heb de eerste ronde ook geen eisprong gehad...de tweede ronde wel...en de derde ronde heb ik net gehad....ik moet dag 21 bloed laten prikken en dan zal ik het wel horen @all...hier verder geen nieuws...alleen een paar hele lichte steekjes bij mijn rechter eierstok maar het is nog te vroeg voor een eisprong... alhoewel ik net een heele lichte ovu-test had......kan dit al zo vroeg?
@lima, een lichte ovu test kan voor je ei....heb ik ook, meestal erna echt een streeploze test. enne.....dat bruinverlies(als ik het zo al moet noemen, was een beetje geel/bruin) heb ik vandaag niet meer gehad, heb wel wat witverlies mijn (.)(.) voelen nog erg pijnlijk aan, vooral als ik mijn bh aan heb, en heb vandaag flinke steekjes in mijn lies, dus ongi komt er nog niet aan .....als de pijn in mijn(.)(.) weg is, volgt ongi binnen 24 uur
@luukske...ik hoop voor je dat je (.)(.) pijn blijven doen ....en ze zeggen geen bloed geeft moed.....ik duim voor je. maar ik zit nog maar op dag 10 van de cyclus...kan het al zo zijn dat ik binnen een aantal (2 dagen) mijn ei an verwachten? de vorige ronde had ik mijn ei op dag 21...
ik weet van mezelf dat ik meestal 5-7 dagen voor mijn ei een lichte test heb, en dan pas echt een pos ovu test.... ik begin ook meestal op dag 10 of 12
@luukske....dan zal het wel zo ongeveer uitkomen...ik ga vanaf vandaag elke dag testen en zodra hij donkerder wordt dan 2x daags.... dank je wel voor je info
vandaag helder rood bloedverlies nog niet heel veel maar dat zegt wel kijkend naar de vorige maanden dat ik morgen gewoon ongesteld ben. BALEN
Hey Luukske, ik duim voor je meid. Wordt nu echt eens tijd! Nog iets gehoord van Linda, die toen ook mee schreef?
hey indian, jeetje alweer 22 weken....wat gaat dat snel zeg! hoe gaat het je verder af? LindaS heeft hier laatst ook nog even gekeken hoe het ging.....die is ook alweer een eindje op weg! hier helaas mijn ei pas op cd 28, heb namelijk een vmk gehad afgelopen ronde..... heb nu flinke steekjes in mijn lies, en alleen gisteren minimaal bruin/geel verlies.....niet zoals vorige ronde(had toen 1 week voor NOD bruinverlies, en hield echt pas na NOD op, daarna dan die VMK). HOOP JE HEEL SNEL TE VOLGEN! @lima, idd rond die hele donkere testen 2 maal daags testen, dan vind je hem vast wel, is mij ook steeds gelukt @marsim, balen meid.....
Hallo dames, Ik zie dat er veel getypt is. Ik slik weer clomid, dit is mijn 5e ronde. Je mag toch maar 6 rondes clomid gebruiken? Wie van de dames heeft meer dan 6 rondes clomid gehad?
Ik heb ruim een jaar clomid aaneengesloten gehad,daarna een pauze van een half jaar (i.v.m. prive omstandigheden) en nu weer de derde cyclus aan de clomid. Vandaag cd 8,dus mag wachten op m'n ei,word volgende week verwacht.
@mamavyas, is idd verschillend per ziekenhuis, omdat sommige artsen je liever laten proberen met de juiste dosering Clomid, dan met andere dingen zoals spuiten etc... @mercedes, goed zoeken meis en dan lekkker klussen @hier niks nieuws, geen geel/bruinverlies meer en mijn (.)(.) zijn nog gevoelig .....ik wacht geduldig op mijn ongi of een pos test, denk zelf het eerste
Luukske, met de kleine in de buik gaat alles goed! Hoop ook voor je dat je er snel achter aan gaat. Duim toch nog voor je meid, misschien is het gewoon oud bloed en groeid er nu een mooi baby-tje in je buik! Wat k*t dat je een VMK hebt gehad. Dikke knuffel meid!