Clomid

Discussie in 'Vruchtbaarheidsbehandelingen' gestart door Indian, 1 aug 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. luukske

luukske VIP lid

5 sep 2008
    6.682
    0
    0
    verpleegkundige
    limburg
    @Indian, ja dat bruin/geel verlies was echt minimaal hoor, afgelopen ronde was het gewoon echt veel, en dat vanaf 1 week voor NOD....

ik weet het nog niet, hebben rond mijn ei goed geklust, maar had zo'n rare ovu testjes dat ik deze ronde niet echt mee tel.....maar idd geen bloed geeft moed..... we zien het komend weekend wel....

Weet je al wat het gaat worden?
    Ik zie er nu ook steeds meer naar uit om gewoon nog 1 keer zwanger te zijn, en een brusje voor mijn zoontje te krijgen.....

2. Marsim

Marsim Fanatiek lid

29 jan 2009
    2.646
    0
    0
    luukske : gister een behoorlijke off-day gehad omdat ik hem al zag aankomen. Maar ik ga er nu weer met volle moed tegenaan.
    Moet eerlijk zeggen dat ik sta te kijken hoe ik me nu voel.
    Tuurlijk pijn in mijn buik/rug het vaste riedeltje maar geestelijk, ik voel me goed, haha. Had verwacht dat ik er een paar dagen kapot van zou zijn maar nee. Tuurlijk baal ik en tuurlijk hoop ik elke maand.

Voor jou begint het ook spannend te worden! Ik zal voor je duimen!

3. luukske

luukske VIP lid

5 sep 2008
    6.682
    0
    0
    verpleegkundige
    limburg
    tuurlijk is het niet raar dat je een klote dag hebt, blijft elke ronde, bewust of onbewust, toch een BIG item......zwanger worden...... :)

hoop gewoon voor alle meiden dat het een beetje vlot!

hier niks geen klachten, geen ongi pijn, alleen gespannen (.)(.)..... :oops:

zodra die weg zijn, of blijven na NOD, dan weet ik genoeg ;)

4. Lima 84

Lima 84 Fanatiek lid

4 aug 2008
    1.998
    27
    48
    @all.....ik vind het gewoon niet grappig meer.... nummer 6 van de vriendengroep is zwanger :(

5. luukske

luukske VIP lid

5 sep 2008
    6.682
    0
    0
    verpleegkundige
    limburg
    @lima, balen meid......is steeds zo confronterend.....jij wilt ook, en anderen zijn je voor.....hopelijk heb je binnenkort ook gewoon een super test in handen.....

6. Marsim

Marsim Fanatiek lid

29 jan 2009
    2.646
    0
    0
    Ha Lima, balen is dat zeg. Snap goed hoe je je voelt hoor!
    Je wil zelf ook graag en andere worden maar lekker zwanger om je heen.

Heb jij nou soms ook dat gevoel van:
    Ga maar met mij om dan wordt je zo zwanger!

Soms heb ik het idee dat ik een vruchtbaarheid uitstraal voor andere en mezelf per ongeluk oversla ofzo.

Nou meid hou de moed erin hoor, ook wij zullen ooit eens zo'n positieve test in handen krijgen!

7. kat00tje

kat00tje Lid

17 dec 2008
    14
    0
    0
    @lima : ik snap je volledig meid! Iedereen rondom je wordt zwanger en je bent wel blij voor hen maar ergens ben je ook een stukje verdrietig omdat het jou nog steeds niet is overkomen.... Het is doornormaal dat je baalt nu! Dat is maar menselijk hé!
    Ik wens je veel goede moed en hoop dat binnenkort jouw wens mag uitkomen! Weet dat je niet alleen bent en dat veel meiden hier net hetzelfde ondergaan... Je staat niet alleen... Samen sterk! We komen er wel!

8. Lima 84

Lima 84 Fanatiek lid

4 aug 2008
    1.998
    27
    48
    @all....bedankt voor de lieve berichtjes....had ik wel even nodig....het lijkt wel of iedereen "zomaar" zwanger raakt....je moet me niet verkeerd begrijpen ik gun het ze van harte....het is zelfs wel heel leuk want 2 van mijn vriendinnnen zijn tweeling en die zijn nu beide zwanger van hun eerste....de een is 12 weken onderweg en de ander 14....maar ik gun het mijzelf soms net even iets meer....
    ik ben blij dat ik mijn hart bij jullie mag luchten en dat wji elkaar begrijpen... ons moment komt nog wel :)

9. Mamavyas

Mamavyas Fanatiek lid

22 mrt 2006
    2.691
    0
    36
    utrecht
    Lima84@ ik ken het gevoel en soms ben ik jarloes dat sommige zwanger zijn. Het is heel gezond dat je er zo over denkt.

Marsim@ kop op meid op naar de volgende ronde

all@ bedankt voor jullie reacties, ik lees op de bijsluiter van clomid dat je het maar 6 rondes mag gebruiken.

10. luukske

luukske VIP lid

5 sep 2008
    6.682
    0
    0
    verpleegkundige
    limburg
    @all, meiden denk dat ik mijn ongi morgen wel heb :cry: ....heb vanavond een veegje roze, maar alleen op het papiertje :oops: ....

11. Marsim

Marsim Fanatiek lid

29 jan 2009
    2.646
    0
    0
    Balen luukske! Maar het is nog geen morgen en wie weet zet
    het niet door ;)

12. Lima 84

Lima 84 Fanatiek lid

4 aug 2008
    1.998
    27
    48
    @luukske....ik hoop voor je dat ze weg blijven en dat het niet doorzet

13. Rel84

Rel84 Actief lid

22 jan 2009
    103
    0
    0
    Ha meiden,

ik heb het allemaal geprobeerd te volgen maar dat is af en toe nog wel moeilijk. Ik ben bv zelf nog niet bezig met temperaturen enzo, en ben me nu gewoon een beetje aan het verdiepen in verschillende dingen. Toch vind ik het erg fijn om al jullie berichtjes zo te lezen.
    Ik had zaterdag nog een bericht achtergelaten, maar die is nooit aangekomen :(
    Afgelopen zondag was ik gestopt met de pillen om een bloeding op te wekken, en ja hoor vanochtend werd ik ongi.
    Heb gewoon zitten juichen op de wc. Klinkt erg raar als je zwanger wilt worden. Maar eindelijk ben ik het weer een keer na een periode van 10 maanden. En nou moet ik dus vrijdag beginnen met Clomid, en gaat volgende week vrijdag mijn echo dus gewoon door.
    Ook ik heb allemaal meiden in mijn omgeving die zwanger worden...
    Maarja, dan denk ik maar snel 'mijn tijd komt nog wel'. En die van jullie zeker ook.
    En hier op dit forum kunnen we elkaar iig allemaal een beetje steunen.

14. luukske

luukske VIP lid

5 sep 2008
    6.682
    0
    0
    verpleegkundige
    limburg
    @rel84, welkom....en succes met de Clomid, hopelijk doet hij goed zijn werk!

@all, meiden vanochtend helemaal niks op het papiertje, ook niet na het plassen....had echt verwacht mijn ongi nu al wel te hebben, maar dan zal hij wrs echt op mijn NOD komen.....

15. Weetjewel

Weetjewel Actief lid

27 mei 2008
    475
    0
    0
    Luukske spannend!

Rel, ik kan me voorstellen dat je blij bent dat je ongi bent geworden hoor. Ik had het ook de eerste keer.

Lima, ik ken het gevoel, in mijn omgeving ook veel zwangere en bevallingen :S

Hier ziek thuis, maar ik denk gister mijn ei gehad. Mijn temp was 2 dagen laag en nu is ie weer hoog, ik heb vannacht ook een plof in mijn buik gehad waar ik gewoon wakker van werd? Zou ik gewoon ziek kunnen zijn van die eisprong? Mijn hele lichaam doet zeer voornamelijk mijn benen, dus heupen, knieën en enkels. Heel apart dus!

16. Marsim

Marsim Fanatiek lid

29 jan 2009
    2.646
    0
    0
    spannend luukske misschien blijft het wel weg.
    Zou geweldig zijn. Hou ons op de hoogte we zijn erg benieuwd!

17. Lima 84

Lima 84 Fanatiek lid

4 aug 2008
    1.998
    27
    48
    @luukske....spannend :)

18. luukske

luukske VIP lid

5 sep 2008
    6.682
    0
    0
    verpleegkundige
    limburg
    hey meiden, nu net toch een beetje bruinverlies :cry: .....mijn ongi is dus echt in aantocht....

morgen zal het wel echt allemaal eruit komen..... :cry:

19. Rel84

Rel84 Actief lid

22 jan 2009
    103
    0
    0
    Balen Luuske!

20. Miss Mommy

Miss Mommy Niet meer actief

Luukske, dus toch nu...

Hier ff een update, ben nog steeds wachtende op mn ei!
    Zit nu een dikke 3 weken na de curettage en temp is nog steeds laag.
    Gisteren gewoon s een ovu testje tussendoor gedaan, maar daar was nog geen streepje op te bekennen.
    Denk dat t dus allemaal nog wel ff gaat duren en dit dus een erg lange cyclus gaat worden!

Ondertussen ben ik ook hard aan t aftellen tot we de uitslag van het chromosoomonderzoek krijgen, nog 5 weken te gaan...

Deel Deze Pagina