Clomid

Discussie in 'Vruchtbaarheidsbehandelingen' gestart door Indian, 1 aug 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. mercedes

mercedes Fanatiek lid

8 nov 2005
    1.608
    0
    0
    ergens in Limburg
    Ik dacht idd ook dat het standaard was dat je echo's krijgt,zodra je clomid voorgeschreven krijgt,om te kijken of het werkt en meerlingzwangerschap te voorkomen. Ik heb de eerste 2 cyclussen met elke dosering echo's gehad.Nu inmiddels niet meer,omdat de clomid werkt en er max 2 eitjes telkens goed waren.Dus mogen we zelf proberen.

Mijn dagen beginnen nu,dus weer flink klussen.

2. Mamavyas

Mamavyas Fanatiek lid

22 mrt 2006
    2.691
    0
    36
    utrecht
    Bij mij idem dito.

3. Lima 84

Lima 84 Fanatiek lid

4 aug 2008
    1.998
    27
    48
    @all....ik ben nu met de derde ronde clomid bezig....ik krijg geen echo's moet alleen op dag 21 bloed prikken....

En ik heb idee dat ik mijn ei gehad heb....ik heb niks gevoeld (de vorige ronde duidelijk wel) maar mijn temp is net zo laag als de vorige maand.....mijn ovu-tetsten zijn heel vaag dus echt niet positief....ik heb zaterdag ochtend voor het laatst geklust...hopen dat het raak is.... Kan het wel dat je ei ineens 4 6 dagen eerder komt als vorige maand.....dat zou inhouden dat ik van een cyclus van 35 dagen terug ga naar een cyclus van 29 dagen.... In mijn achterhoofd hou ik er wel rekening mee dan mijn ei einde deze week komt

4. luukske

luukske VIP lid

5 sep 2008
    6.682
    0
    0
    verpleegkundige
    limburg
    hey meiden,

hier ongi over...gelukkig...

en ook hier alleen echo's bij 1e keer Clomid.....nu gewoon zelf proberen, weet dat ik op 150 het goed doe!

@lima, dat je cyclus veranderd kan....heb ook 1 ronde van 29 dagen gehad, en de rest zat rond de 35 dagen.....

@all, heb een foto van Miracles en mij in mijn album staan....

5. @ luukske, er leuk zeg die foto! Hebben jullie erg genoten ? Fijn dat de ongi weer over is!

had weer een hoop bij te lezen ;)

6. Lima 84

Lima 84 Fanatiek lid

4 aug 2008
    1.998
    27
    48
    @luukske....dat zag er gezellig uit....blijkdat je ongi weer voorbij is.....

@ all.....nog 1 vraagje .....sorry voor alle vragen maar ik heb sinds gister ontzettende spierpijn onder in de buik en ik kan me niet herinneren iets gedaan te hebben waardoor dit zou kunnen komen. :(

7. Mamavyas

Mamavyas Fanatiek lid

22 mrt 2006
    2.691
    0
    36
    utrecht
  8. luukske

luukske VIP lid

5 sep 2008
    6.682
    0
    0
    verpleegkundige
    limburg
    @einad, hoe gaat het nu met jou?

@all, we hebben al een paar leuke dagen achter de rug, morgen nog een keertje en dan zit het er weer op!

9. Weetjewel

Weetjewel Actief lid

27 mei 2008
    475
    0
    0
    Goedemorgen!

Leuke foto Luukske en Miracles :D Nog veel plezier vandaag.

Hier eigenlijk geen idee hoe het gaat, ik zie het allemaal wel. Deze week ff een dagje extra werken omdat we aan een deadline zitten. Dus ook wel ff lekker.

Lima, ik heb ook spierpijn in mijn buik gehad voor mijn ei. Iig ik hoop dat ik een ei heb gehad, want ik had wel vette posi ovutest vrijdag. Maar mijn temp is nog steeds laag, maar goed dat zegt ook niks want ik heb 2 rondes geleden ook geen ei uit mijn temp kunnen halen op het moment dat ik een ei heb gehad.
    Wel een beetje zere borsten nog. Nou ja we wachten het nog af! :)

10. Lima 84

Lima 84 Fanatiek lid

4 aug 2008
    1.998
    27
    48
    @weetjewel....fijn dat je een mooie ovu-test hebt gehad en nu maar afwachten :) .....ik heb gister nog even een ovu-test gedaan maar dat verre van positief....als ik dezelfde lengte van cyclus aanhou als vorige maand dan zou ik donderdag mijn ei ongeveer krijgen...ik wacht af...de spierpijn is wel minder....ik hoop dat het een teken was/is voor mijn ei....heb gister nog geklust....vandaag ook nog even en morgen :) en dan hopen dat het genoeg is

@ luukske.... veel plezier nog vandaag....mijn carnaval zit er helaas op :(

11. mercedes

mercedes Fanatiek lid

8 nov 2005
    1.608
    0
    0
    ergens in Limburg
    HELLUP,

Even een dringend vraagje.

Vandaag is cyclusdag 16,mijn ovulatietest is heel licht,dus negatief. Ik ben op dag 14 en 15 vergeten te testen,zou ik m'n ei nu al gehad kunnen hebben? Vorige cyclussen was altijd op dag 16 mijn test positief,maar nu is ie net zo licht als dag 15,of zou mijn ei een dag later zijn?

Is pas m'n 3e cyclus met ovulatietesten.

12. Lima 84

Lima 84 Fanatiek lid

4 aug 2008
    1.998
    27
    48
    @mercedes.....ja dat kan beide dingen betekenen....het kan inderdaad zijn dat hij al is geweest maar het kan ook zijn dat je deze ronde wat later je ei hebt.....ik zal morgen of vanavond nogmaals testen en die naast elkaar leggen en kijken welke donkerder is

13. Miss Mommy

Miss Mommy Niet meer actief

Mercedes, na een positieve ovu test is het streepje op de test meestal ook binnen 24 uur helemaal negatief!

Dus straks of morgen nog maar s testen en denk dat je dan wel meer weet.
    Vergeet ook niet, dat je ei na je positieve ovu binnen 48 uur springt, dus t is niet automatisch zo dat je op dezelfde dag al springt!

Hier verder ook nog steeds geen ei te bespeuren, gaat lang duren deze ronde, zit inmiddels al op dag 31...

14. Lima 84

Lima 84 Fanatiek lid

4 aug 2008
    1.998
    27
    48
    @miracles...leuke carnaval gehad?

@all....hier vandaag geen spierpijn meer was dus alleen gister....hier ook nog geen pos. ovu-test te vinden....had eergister het idee dat hij donkerder werd maar gister zag ik zowat geen streepje....ik zal nog even geduld moeten hebben of ik heb geen eisprong gehad....ik zal het dinsdag horen dan krijg ik de uitslag van het bloedprikken (komende vrijdag)

15. mercedes

mercedes Fanatiek lid

8 nov 2005
    1.608
    0
    0
    ergens in Limburg
    Ik heb de afgelopen 3 dagen wel eipijn gehad,ben echt bang dat ie een dag eerder gesprongen is.Ik heb de testjes bij elkaar gelegd, hij is lichter dan cd 14 van vorige cyclus.Nu maar hopen dat we goed geklust hebben,morgen doe ik nog een ovulatietest.

16. Marsim

Marsim Fanatiek lid

29 jan 2009
    2.646
    0
    0
    ik moet nog even wachten op mijn ei maar begin weer wat last van mijn zij enzo te krijgen dus denk dat hij weer langzaam aan het groeien is.

We gaan voor deze maand!

17. Lima 84

Lima 84 Fanatiek lid

4 aug 2008
    1.998
    27
    48
    @ weetjewel...ik hoop voor je dat je goed gelklust hebt en dat het positief is

@marsim...goed teken dat je hem voelt....nou hopen dat je gauw een eisprong hebt

@all....hier wel eipijn....gister ontzettende spierpijn onder in de buik en vandaag alleen wat steekjes en last van linkerzij....maar mijn testen worden niks donkerder.....snap er niks van :( het lijkt wel alsof ze telkens iets lichter worden ....vandaag zie ik echt heeeel vaag een lijnthe maar 5 dagen terug was hij wel iets donkerder maar niet positief....zal ik geen ei krijgen deze maand ? maar vrijdag bloed prikken
    Maar heeft iemand enig idee?

18. Marsim

Marsim Fanatiek lid

29 jan 2009
    2.646
    0
    0
    @ Lima, misschien krijg je je ei deze maand wel iets later meid.
    Ik kan er na vorige maand ook over meepraten. Dacht dat hij echt eerder zou zijn maar was toch wel 2-3 dagen later dan dat ik dacht.
    Dus hou vol Lima en ook al is het nog geen pasen blijf naar je ei zoeken, of meer natuurlijk :D

19. Lima 84

Lima 84 Fanatiek lid

4 aug 2008
    1.998
    27
    48
    @marsim ..... hahaha :) ik zal blijven zoeken... stiekem hoop ik dat mijn ei donderdag/vrijdag komt want afgelopen weekend met carnaval is er niet veel van gekomen.... en het liefst voor vrijdag want dan moet ik bloedprikken en ik wil als het even kan dinsdag wel te horen krijgen dat ik daadwerkelijk een ei heb gehad
    wat een wensen allemaal :oops: ....nu maar hopen dat ze uitkomen :)

20. Marsim

Marsim Fanatiek lid

29 jan 2009
    2.646
    0
    0
    idd wat een wensen en dan is het nog niet eens sinterklaas,haha.

Ook jou wensen zullen uitkomen lima.
    Hoop dat je snel je ei zal vinden ;)

Deel Deze Pagina