@ Einad, voor jou ook weer spannend! En overgewicht hoeft inderdaad niet veel te zeggen, ik heb wel wat overgewicht, maar mag niet echt veel naam hebben, misschien 3 kilo ofzo. Maar goed, hopen dat je snel met de Clomid verder mag. @Marsim ik weet niet of pco erfelijk is, zou volgens mij best kunnen. @ Djaar welkom hier, liever niet natuurlijk, maar je kunt wel je hart luchten. Is soms ook erg fijn! @all mijn vriend denkt dat ik zwanger ben, heb lichte steekjes in mijn buik, maar ook in mijn borsten en dan natuurlijk die misselijkheid nog. Ik heb zelf geen idee... Ik denk dat mijn lichaam me weer voor de gek houdt. We wachten af
djaar welkom op deze site en net als de anderen wens ik jou ook veel stekte toe. weetjewel heel spannend ik zal voor je duimen en hopen dat het positief is! groetjes....
hier begonnen met ronde 2 ben op dag 19 weer ongi geworden.. was er net 9 dagen vanaf Maar dit betekend denk ik wel dat de clomid aanslaat of niet? en dat ik een ei heb gehad? Groetjes
Weetjewel@ het zou te gek zijn als het raak zou zijn. Ik zie aan je banner dat je over 5 dgn mag testten, dit wordt hele lange dagen denk ik. Ik herken die lange dagen. Ik heb het nu al, ik mag over 10 dgn testten en heb het geduld gewoon niet. Ik wacht deze cyclus netjes tot nod. Althans dat hoop ik
@ Weetjewel. Spannend hoor. Misschien houdt je lichaam je deze keer niet voor de gek, maar is het echt zo. Ik ga duimen voor je! @ all. Denk echt dat ik vandaag mijn eisprong heb. Ik heb iig gisteravond nog geklust, dus dat moet dan voldoende zijn toch? Vind het wel spannend. Ga nu voor het eerst een 'normale' cyclus meemaken. En dat het straks dus ook echt spannend wordt of ik ongi zal worden of niet... Ik hoop het zo..!
@weetjewel.....ik duim voor je @einad...ook voor jou duim ik @all....hier een paar lichte steekjes onder in de buik af en toe een scheut in de rug.....maar voor de rest gaat het zijn gangetje.....ik zal nog 12 dagen geduld moeten hebben......en dan duurt wachten lang
Hier even een ego berichtje, moet namelijk zo naar mn werk, lees straks ff alles bij! Vandaag zijn we precies een jaar bezig voor ons beebje... Het is echt een jaar geweest wat bijna alleen maar in het teken heeft gestaan van zwanger worden (en blijven). Ik weet nog heel goed hoe naief ik was en dacht, misschien is t wel raak de eerste ronde! Daar denk ik nu wel heel anders over... Maar goed, we wachten maar geduldig af en hopen dat we eens toch dat geweldige wondertje in onze armen mogen sluiten! Gisteren en net wat lichte ongi krampjes gehad, temp is trouwens nog netjes hoog! Ben eens benieuwd, wie weet! Dit is mn kaartje, de andere kaartjes van de afgelopen 3 rondes staan in mn album. http://www.fertilityfriend.com/home/1fea03 Nou, ben dr vandoor, tot straks!
@miracles....een ego-berichtje mag best.... Helaas ken ik je gevoel maar al te goed....zo naief we in het begin waren zo "hopeloos" zijn we......Maar hoe cliche dit ook klinkt....ons geluk komt wel.....2009 wordt gewoon ons jaar
he meiden bedankt voor jullie welkom hier. ik zal er waarschijnlijk niet heel vaak zijn omdat ik al bij verschillende andere onderdelen flink meebabbel maar zo af en toe kom ik hier wel effe checken en een berichtje achterlaten.
@ miracles, een ego berichtje op zijn tijd mag best hoor Mensen die al langer bezig zijn weten precies hoe jij je voelt. Maar wat Lima zegt daar ben ik het helemaal mee eens en die hoop heb ik ook. 2009 ZAL ONS JAAR GAAN WORDEN! Blijf positief meid, al is dat makkelijker gezegd dan gedaan. Wij zijn nu 1,5 jaar bezig en had precies hetzelfde als jij. Even ontpillen maar wel met het idee en de hoop nou misschien ben ik wel zwanger in 1 maand. Ook wij zijn erachter gekomen dat het allemaal niet vanzelf sprekend is. Hou hoop en moed ook jij krijgt een keer zo'n wondertje in je armen!
hey meiden, ben er weer! lekker een weekendje uitgewaaid op het strand in zeeland! kan een mens af en toe gewoon goed doen! heb net alles even bijgelezen, maar wordt even te veel om op iedereen te reageren.... @einad, balen meid dat je gyn zo doet....ik heb ook een hoge BMI, en heb daar gewoon Clomid mee gekregen..... @lima, fijn dat je je ei hebt gevonden, en dat klussen heb je goed gedaan... @marsim, ei nu gevonden, of nog steeds kwijt? @mamavyas, ik heb ook pco, weet dit al 5-6 jaar, daarvoor door pil gebruik nooit opgevallen, totdat ik tussentijdse bloedingen kreeg, en de gyn onderzoeken ging doen.... mijn gyn zei dat een symptoom overgewicht was, heb ik ook, maar zwanger worden kan echt wel....mijn zoontje was het levende bewijs! mijn moeder en oma hebben allemaal veel kindjes gekregen, dus heb het echt niet van hun....helaas....pco is niet erfelijk ,maar je kunt er wel aanleg voor hebben.... @all, voel wel weer wat in mijn buik, dus denk dat mijn ei eerder dan cd 22 komt, ovu testjes zijn al iets donker....
@luukske....even lekker uitwaaien is heerlijk.....ik hoop voor je dat je je ei kunt vinden....en eerder is niet erg...lijkt me juist wel prettig dan weet je eerder waar je aantoe bent @all....ik had in de vorige ronde na mijn ei last van mijn (.)(.) maar ik merk nu helemaal niks ....wordt er een beetje onzeker van....ik hoop mijzelf en alle anderen dat het gauw een keer raak mag zijn.....ik heb deze maand goede hoop maar dat ik vorige maand ook
@lima, ik had die pijnlijke boobs ook altijd pas rond 5 dagen na mijn ei.....dus kan echt alle kanten uit....
@luukske....dank voor je antwoord.....je weet soms ook niet waar je op moet letten....ik zal nog even geduld moeten hebben
@ Lima, ow meid worden je gevoelens weer heen en weer geslingerd? Hoop het zo voor je dat het deze maand eens raak mag zijn! @ All, nou ik heb mijn ei gevonden. Eerder dan verwacht. Vorige maand had ik bij dag 17 pas een positieve test en zit nu op dag 15 en positief is ie. Dus wij gaan weer aan de klus en met een goed gevoel gaan we voor deze maand.
Ik heb eigenlijk nog een vraagje. Nu hebben we gisteravond geklust. Wat is nu het beste. Vanavond nog maar eens of 1 dag overslaan? Ik heb zo de drang om het vanavond maar weer te doen. Hoor het graag van jullie, meiden!
@marsim....hahaha ....ja mijn gevoelens worden heen en weer geslingerd.....je voelt ook elke maand weer iets anders.....geduld dat is het sleutelwoord..... en als ik jouw was zou ik vanavond toch gaan klussen....als je dit morgen doet dan heb je kans dat jij je eitjes net mis loopt....SUCCES ik duim voor je
@marsim, gewoon klussen....dan zit je altijd goed.....bij een positieve ovu test springt je ei binnen 24-48 uur....bij mij springt hij altijd echt binnen 24 uur.....