hoi hoi, Heb vandaag een beetje last van mijn onderrug en van rare menstruatiepijn heb gister een testje gedaan (ovulatie) en het was negatief misschien morgen wat beter nieuws in het ziekenhuis. Spannend allemaal.... Groet Schattigkindje
Marsim@ veel klus plezier schattigkindje@ spannend, waarvoor ga je morgen precies naar het zkh? All@ vandaag voelde ik ineens hevige pijn, het voelde pijnlijk zoals een eisprong. Zou dit betekenen dat mijn menstruatie op gang gaat komen
hey mamavyas, Ik moet voor te kijken hoe groot mijn ei follikel is gegroeid hopen dat het goed is ben al een beetje zenuwachtig maar jullie krijgen morgen nieuws.. En de menstruatiepijn van jou, hoe lang is je cyclus normaal en welke cyclus dag zit je nu? groetjessss
En marsim veel klus plezier vanavond denk dat ik ook voor de zekerheid aan de slag ga want zit op dag 13 van mijn cyclus..
Nou we gaan zeker klussen! hehe Bedankt voor jullie aanmoedigingen haha. Voor iedereen die nog niet rond zijn ei zit. Blijven klussen, blijven oefenen. Morgen ga ik weer een testje doen kijken of dat ik hem heb gehad. Meestal voel ik het wel wanneer ik hem gehad heb want dan is mijn erge buikpijn over. De echte eisprong voel ik niet. Nou ik hou jullie op de hoogte en zal jullie de details van vanavond besparen, haha.
Effe update: zoals jullie eerder konden lezen in één van mijn 'posts', had ik 4 eitjes klaarzitten maar ik vrees dat het weer niets is geworden. Heb zondagmorgen negatief getest. Ben nu met de utrogestan gestopt en wacht nu tot mijn maandstonden doorkomen (ik heb nl.als bijwerking van Utrogestan dat mijn regels uitgesteld worden ). Heb de gynae gecontacteerd en moet nu volgende week een hysterosalpingografie laten uitvoeren in het ziekenhuis. Heeft iemand hier al ervaring mee? Waar moet ik op letten? Doet dit pijn... : Verder wens ik natuurlijk iedereen veel succes ... en vooral veel goeie moed en doorzettingsvermogen! groetjes
@mamavyas, wie weet toch een innesteling?! duim voor je....zou veel te vroeg zijn voor je ongi.....als ik naar je banner kijk lijkt het me sterk dat je nu ongi gaat worden.....
@mamavyas.....ik denk ook eerder dat het een innesteling zou kunnen zijn.....ik duim voor je.....DUIM DUIM DUIM DUIM
Schattigkindje@ nou spannend dus vandaag, ik duim op goed nieuws voor je. Marsim@ bespaar ons inderdaad de details hahah . Maakt niet hoe of wat als de daad maar wordt verricht. Luuske-Lima@ ik hoop echt dat jullie gelijk hebben, ik hoop het zo! All@ mijn cyclus is 30 dgn precies, zie banner op welke cd ik zit.
Goedemiddag allemaal, Be inmiddels al naar het ziekenhuis geweest voor een echo (inwendig om mijn ei op te meten ). Heb slecht nieuws gekregen en zit er echt mee, mijn linker eistok zitten 3 hele kleine eitjes en mijn rechter zit er 1 van 12 mm dat is niet zo groot en nu moet ik volgende week weer terug om te kijken hoe groot mijn ei dan is .Het is echt vreselijk het lang wachten erop ik kan niet meer heb geen gedult meer en steeds maar die hoop dat het gaat lukken ik word er een beetje depressief door. De dokter zei dat ik misschien volgende maand als het deze maand niet lukt een hogere dossis krijg dus clomid 100. En ik dacht dat mijn eisprong nu was omdat ik echt de hele tijd last van steekjes heb en rugpijn jeuk aan mijn borsten terwijl mijn ei pas volgende week is als het goed is. Groetjes en iedereen nog veel succes ga lekker rusten want zat vol met spanning voor het ziekenhuis.
@schattigkindje, je zit pas op een dag of 10-11? bij heel veel meiden die Clomid gebruiken is de eisprong vrij laat......dus hoef je je nog geen zorgen te maken.....misschien heb je volgende week wel een top ei! zelf ben ik 2 keer zwanger geraakt bij met eitjes rond de cd 20..... en idd niet iedereen reageert meteen goed op Clomid, daarom wordt de dosis ook steeds opgebouwd, zodat overstimulatie voorkomen wordt. heb zelf 150 MG, en heb op die lagere doseringen niet goed genoeg gereageerd, dus heb geduld.....
@mamvyas...hou je ons wel even op de hoogte? @schattigkindje....het hoeft nog niet per definitie slecht nieuws te zijn. Ik heb pas mijn eisprong op cd 21.....dus kan nog alle kanten op. Ik heb zo'n 10 dagen voor mijn ei ook al "last" van steekjes en dergelijke @all.....hier weinig nieuws....ik kan er deze maand niks meer aan veranderen of voor doen...dus ik zal nog even geduld moeten hebben
Ik snap er even niks meer van... Ik dacht dat ik vrijdag misschien wel mijn eisprong had gehad, veel ei pijn. Maar dat had ik eigenlijk de week ervoor ook. Maar nu sinds gisteravond heb ik bruinverlies. Op zich als ik nu ongi zou worden zou ik een hele mooie cylcus hebben voor mijn doen. We wachten af!
@ Lima, idd nog even geduld hebben. Jullie hebben alles gegeven dus maar hopen en duimen draaien. @ Einad, Ik hoop gewoon voor je dat het helemaal weg blijft @ All, Vanmorgen weer een ovu-testje gedaan en die was negatief. Heb mijn ei dus gehad. We hebben geklust dus nu net als Lima hopen en duimen draaien.
@ einad....hoe is je cyclus nu?...ophoeveel dagen zit je? @marsim....Ik duim voor je ...DUIM DUIM DUIM DUIM....
@ all, mijn duimen draaien overuren voor jullie. Mijn banner klopt precies en zit op dag 36 dus, maar meestal heb ik ook wel cyclussen rond de 48 dus dit is mooi. Ik denk dat het wel gaat doorzetten.
@ all. Vanochtend weer echo gehad. Ik heb de afgelopen dagen idd mijn eisprong gehad. Dat zal dan wel maandag geweest zijn, want dacht hem toen echt gevoeld te hebben.. Ben zo benieuwd!