Nou meiden, spannend allemaal weer hier! Hier is mijn temp behoorlijk omhoog gegaan vanmorgen, dus we blijven nog hoop houden. Wel wat steekjes in mijn buik en heb alweer 2 dagen hoofdpijn. Bluhh. Maar goed ik heb weekend nu, dus morgen lekker uitslapen! Ook nog steeds misselijk, maar goed ik ga morgen maar even naar het Kruidvat, testjes halen Hier mijn kaartje: http://www.fertilityfriend.com/home/237551
Ik heb test van kruidvat die van 2 voor 5 euro. Hoe vroeg kan je hiermee testten? Sommige testten kan je nl al gebruiken voor nod.
Mamavyas, sommige testen al vijf dagen voor nod, die van kruidvat is heel erg gevoelig maar ik persoonlijk zou toch wachten tot je nod.
hallo meiden wil me hier ook graag aanmelden(ben hier vroeger ooit wel eens geweest) omdat ik lange cyclussen had kreeg ik clomid 50mg, ik was meteen zwanger maar helaas een ma met 9,3k. Daarna weer clomid 50mg en weer meteen zwanger maar helaas met ruim 11weken weer een ma. Nu was ik weer begonnen met 50mg maar die slaat ineens niet aan, op dag 18 was er nog niks te zien, balennnn. Ben nu met provera bezig en moet dan met 100mg beginnen, \vind t behoorlijk spannend, en hoop echt dat dit wel aanslaat. Jullie ook veel scu6! liefsss
he wat vervelend allemaal anoniepjuh. Hopen dat 100 mg wel zal aanslaan en dat de zwangerschap dan natuurlijk ook goed gaat. Heel veel succes ermee!
@weetjewel.....ook mijn duimen draaien voor je @mamavyas.....wachten duurt zolang...ik mag pas over 10 dagen testen volgens de banner maar mijzelf kennende gebeurt begin ik al over 5 dagen. @rel84....wat fijn dat je een goede eisprong hebt gehad @anoniempjuh...wat vervelend allemaal....ik hoop voor je dat je deze ronde weer net zo goed reageerd op de clomid als eerder @marsim....moet jij jouw banner niet aanpassen .....want je ei is toch al geweest? @all....wachten duurt zolang
Lima en luukske bedankt voor jullie antwoord ben een beetje opgelucht. weten jullie eigenlijk wat die 3 eitjes in mijn linker eistok betekenen is dat een 3ling? en betekend dat ze misschien alle 4 de eitjes springen? vast bedankt en tot morgen
@anoniempjuh succes meid! Schattigkindje@ ik ben ook wel benieuwd of dit betekent dat je dan een meerling kan krijgen. Wie weet.
@schattigkindje, de kans is niet zo heel erg groot dat ze allemaal springen hoor, er wordt namelijk 1 eitje dominant die dan springt. Soms zijn het er 2, maar die kans is niet zo heel groot. @all hier nog niet getest, ik wacht tot zondag. Temp nog steeds hoog en nog geen ongi te vinden. Dus ik ga mezelf en jullie nog even lekker in spanning houden
@all; *KNUFFEL*! Ik ben vanmorgen dus voor de echo geweest en helaas leken de eitjes (ze waren er wel) nog niet op schema te groeien. Ik mag dus zondag weer terug komen. De arts had het zelfs over de mogelijkheid dat ik weer een ronde provera kon gaan krijgen en de volgende ronde op 100mg clomid kom. En......ik zit daar te wachten, de deur gaat open en wat denk je..... mijn nichtje met haar man komen naar buiten oeps.... op weg naar mijn werk maar even gebeld en beide blij dat we nu iemand gevonden hebben om eea mee te delen, erg grappig en fijn. Dus meiden ik ga aan mijn werkdag beginnen.
Hey meiden bedankt voor jullie antwoorden! Hier nog wat steekjes en moe moe moe jeuk nog steeds en af en toe een beetje hoofdpijn maar dat heb ik dan waarschijnlijk voor mijn eisprong nou afwachten tot volgende week dan gaan ze weer kijken of ze al wat groter zijn en kunnen springen. Dus deze week nog effe weinig klussen effe kracht sparen voor volgende week hahaha Groetjes van schattigkindje
@weetjewel, ik heb goeie hoop voor je....zou toch mooi zijn.... @einad, een kortere cyclus zou idd mooi zijn.... @schattigkindje, gewoon geduld hebben.....weet dat dat woord niet bij iedereen in het woordenboek staat, maar we komen er allemaal wel een keertje.... wat betreft die meerdere eitjes, vaak heb je 1-2 dominante erbij die springen, de rest is niet krachtig genoeg om te springen..... Met Clomid heb je 5% meer kans op een meerling dan wanneer je spontaan zwanger raakt, dus das 1 op de 20! @djaar, op cd 10 kan nog veel gebeuren in de komende dagen/week, veel meiden hebben een eisprong rond cd 20, dus wie weet.... @rel, hoop dat je een mooie eisprong hebt gehad, en goed hebt geklust..... @anoniempjuh, balen meid dat de andere keren niet goed zijn gegaan, hoop dat de Clomid 100 jouw een super eisprong geven, en dat er binnenkort een pos test voor je zal zijn.... @alle wachtende meiden, wachten duurt idd lang, maar zoals einad ook al zei.....wacht tot je NOD, van te voren testen kan zoveel onzekerheid met zich mee brengen....
ff een snel berichtje want moet zo weer weg. Maar heb dus al vanaf gister bruinverlies en wil nog niet echt doorzetten hoop dat het snel gebeurd. Op naar de volgende ronde. De een wacht tot hij mag testen de ander zit te wachten tot de ongi nu eindelijk eens komt Succes allemaal!
@weetjewel, klinkt positief. @einad, zou idd mooi zijn een kortere cyclus @anoniempjuh, Hoop dat je met clomid 100 wel een mooi eisprong krijgt. @alle meiden op het wachtbankje,pff wat duurt het toch lang. Zelf heb ik al 3 dagen een trekkend gevoel in m'n onderbuik.Heb niks bijzonders gedaan.
@weetjewel....wat is dit spannend @einad....ik hoop voor je dat het dan doorzet en dat je dus een mooie cyclus hebt. @mercedes....wachten duurt verschrikkelijk lang en is ook niet mijn sterkse eigenschap. Maar je hoeft gelukkig nog maar 5 dagen....ik daarentegen moet nog 9 dagen wachten..... Maar hoe voelt het bij jou in de buik? ik heb zo nu en dan steekjes en als ik een beetje doorstap krijg ik last van mijn liezen...en heel af en toe een klein scheutje in de rug. Ik wil niet te hoopvol worden anders is de terleurstelling straks zo groot
Heey meiden, Hier is het rustig. Af en toe wat buikpijn maar niks ergs. We wachten maar af en hopen dat het gelukt is deze maand!