Clomid

Discussie in 'Vruchtbaarheidsbehandelingen' gestart door Indian, 1 aug 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Lina

Lina Fanatiek lid

23 aug 2005
    1.089
    0
    0
    Indian, LH is voor de eisprong. Dat is te zien in urine. In bloed weet ik het niet. Zou dus best kunnen dat jij nu op Progesteron getest gaat worden.

Heb nu 2 emmies in mijn buik, beide 7 cellig. Mag officieel op het wachtbankje, maar blijf liever hier schrijven.

2. Annalise74

Annalise74 Fanatiek lid

6 mei 2006
    2.258
    2
    38
    West Nederland
    Hé Lina, goed nieuws!
    We hebben op het wachtbankje niet echt leuke verhalen, dus goed nieuws is daar wel welkom!
    Sterkte meis, ik duim voor je!

3. LindaS

LindaS VIP lid

30 okt 2007
    5.417
    0
    0
    Wij 'wachten' gezellig met je mee Lina! Ons eigen wachtbankje hier :D
    Wordt nog eens gezellig op dit bankje ;)

Begin hem nu ook wel te knijpen hoor! :D Vanavond feestje in mijn woonplaats en ga toch de alcohol laten staan! Gewoon voor de zekerheid :D Haha!

4. Lina

Lina Fanatiek lid

23 aug 2005
    1.089
    0
    0
    Linda, ik at en dronk alleen 'verboden' dingen 14 dagen ná de eerste ongi dag. Dan zat ik altijd safe.
    Heb vanmorgen nog zelfs ff gauw een broodje osseworst op, want vanaf nu neem ik dat niet meer, geen alco, geen rauwmelkse kazen ed.
    Zo kan ik mezelf nooit de schuld geven als kleine uk met een handicap/afwijking geboren word.
    (probeer eerst maar eens zwanger te blijven met deze emmies Lina!) (sorry, ff mezelf tot de orde roepen)

Analise, ik zal zo eens komen lezen op het wachtbankje. Maar denk dat ik daar niemand ken, niet dat dat moet hoor.
    Voor jou gaat het ook al opschieten met testen. Ga jij voor bloedtest of thuistest?

5. Annalise74

Annalise74 Fanatiek lid

6 mei 2006
    2.258
    2
    38
    West Nederland
    Hai Lina, ik heb 18 sep een bloedtest in het ziekenhuis, in het LUMC, daar loop jij toch ook?

Maar ik weet niet of ik me kan bedwingen om niet thuis te testen.....

6. Lina

Lina Fanatiek lid

23 aug 2005
    1.089
    0
    0
    Ik loop idd ook in het LUMC. Welke arts heb jij? (gelieve de naam niet voluit te schrijven ivm privacy)
    Ik heb een vrouw: S.D.
    Waar woon jij dan ongeveer? (lees, plaats)
    Ik in Nwhout.

7. Annalise74

Annalise74 Fanatiek lid

6 mei 2006
    2.258
    2
    38
    West Nederland
    Ik heb al 3 verschillende artsen gehad, maar nu ben ik bij N.K. Zij is volgens mij nog erg nieuw maar wel een lieve meid.

Ik woon in Leiden.

Ik ben wel erg tevreden over het LUMC. Ik kan er altijd met mijn vragen terecht en vind iedereen erg aardig. Ik ben na de punctie flink ziek geweest van de pre-medicatie (verdoving) die ik gekregen heb, en ik kon altijd bellen.

8. Indian

Indian Actief lid

23 dec 2007
    204
    0
    0
    Hoi,
    Als ik ooit op het wachtbankje kom, dan blijf ik ook gewoon hier!

Nog steeds neit echt ongesteld, lijtk vandaag wbel weer meer te worden.

Gyn belde net, bloedwaarde was 1 (of iets lager dat weet ik niet meer precies) Dus geen ei-sprong gehad zei ze. Ze vond dat ik ook een rare cyclus had gehad, tja dat wisten we al. Mag nu dus beginnen met provera. Moest voor de zekerheid wel eerst even testen. Maar dat doe ik denk ik niet. Ben om en om ongesteld dus echt niet zw.

Hoop dat ik nu wel een normale cyclus kijrg en een ei-sprong!

Tot straks!

Ik duim nog steeds voor je lina! EN ook voor jou Linda!

9. Indian

Indian Actief lid

23 dec 2007
    204
    0
    0
    Anne-Lise jij natuurlijk ook veel succes!

10. minny1985

minny1985 Actief lid

25 jan 2008
    260
    0
    0
    hey meiden mag ik jullie iets vragen na hoeveel dagen na het slikken van de laatste pil clomid hadden jullie een eisprong?

alvast bedankt voor je antwoord..

xxxxxxxx

11. LindaS

LindaS VIP lid

30 okt 2007
    5.417
    0
    0
    @Minny; Normaal gesproken gaan ze ervan uit dat je tussen dag 14 - 19 je eisprong hebt. Ik had hem ongeveer op dag 21 (aan de hand van een bloedtest te weten gekomen, daarom weet ik niet de exacte dag) Dus het kan ook iets later zijn! :)

Succes meis!

12. Lina

Lina Fanatiek lid

23 aug 2005
    1.089
    0
    0
    Mijn eeisprong was op dag 15. Dus 8 dagen na de laatste Clomid.

13. Indian

Indian Actief lid

23 dec 2007
    204
    0
    0
    Haha zal de mijne maa rneit zeggen, want daar klopte geen bal van.

Maar ben bijna erg blij! De menstruatie lijkt nu toch door te gaan zetten, da's mooi want dan hoef ik vanavond niet te beginnen met de provera, en moet ik maandag naar het ZH voor een echo en om te kijken hoeveel etc met de clomid. De gyn. zei dat het wel kon om op dag 4 te beginnen ipv dag 3. (dus dan nemen we dat maar aan)
    Hoop dat het echt gaat doorzetten! Tot vanavond of morgen!

Fijn weekend iedereen!

14. Indian

Indian Actief lid

23 dec 2007
    204
    0
    0
    GM,
    Net het ZH gebeld, ben wel ongesteld geworden maar het is zoooooooo weinig. De arts (dacht verpleegkundige) zei, als het neit meer wordt toch beginnen met provera. Mag morgenvroeg weer bellen.
    Hoop dat het doorzet, anders begin ik vanmiddag met provera.
    Ga dan een beetje sjummelen (huh is dat een woord?) dat ik morgenavond toch 3 pilletjes heb gehad, vind het anders echt zonde van mijn dagen! hihi

Hoe is het bij jullie?

15. Indian

Indian Actief lid

23 dec 2007
    204
    0
    0
    errug rustig hier.
    Fijn weekend iedereen!

16. Indian

Indian Actief lid

23 dec 2007
    204
    0
    0
    Yes, ben blij! Ben ongesteld geworden. Heb vanmorgen weer contact gehad met het ZH, het is gister goed/beter doorgezet! Mocht kiezen of ik maandag of dinsdag kwam voor een echo + bespreken hoe nu verder. heb gekozen voor dinsdag, zodat ik maandag gewoon lekker kan zwemmen met onze zoon. Doe ik altijd op maandag ochtend, en we zijn al zo lang niet meer geweest dat ik het eigenlijk niet wilde laten schieten.
    Dus dinsdag meer nieuws!
    Maar ben zooooo blij dat ik toch ongesteld ben. Het is nog steeds niet veel, maar ben het wel!

Jullie allemaal een fijn weekend?!

17. LindaS

LindaS VIP lid

30 okt 2007
    5.417
    0
    0
    Hi meiden,

Ik ben zaterdag ongi geworden! En hoe... Pffff.... Buikkrampen, niet normaal! ;)

Was een klein beetje teleurgesteld, maar mijn lichaam heeft in elk geval zijn werk gedaan! :D

Zit te twijfelen of ik vandaag weer zal beginnen met een nieuwe ronde, of even een korte break in zal lassen.. Lastig!

Hoe is het met jullie? Ik zie dat Indian ook ongi is geworden, eindelijk goed doorgezet?

XXX

18. Lina

Lina Fanatiek lid

23 aug 2005
    1.089
    0
    0
    Ik ben ff drukkies de komende dagen. Gister al met Glenn zijn verjaardag, vandaag écht jarig, morgen gaat ie naar de PSZ, woensdag visite, donderdag naar de PSZ, vrijdag..........rust.... (als het goed is. Dan is er al bijna weer een week om en dus ook bijna maandag!

Wat kan ongi dubbel zijn he: blij dat je lichaam nog werkt én/of een poging die mislukt is.

Ik wás hondsberoerd zaterdag, nu niet meer. Maar voel mijn buik wél 'vechten'. Klinkt misschien stom, maar mijn buik voelt niet aan zoals hij normaal doet. Vandaar dat ik het vechten noem: lichaam tegen emmies.

19. Indian

Indian Actief lid

23 dec 2007
    204
    0
    0
    Ja linda, eindelijk heeft het goed doorgezet!
    Wel balen voor je meid! Maar ook erg dubbel.
    Waarom wil je evt. een pauze inlassen? Dit was je eerste ronde clomid of niet?

Lina hartelijk gefeliciteerd met de verjaardag van Glen!
    Ik hoop voor je dat je lichaam vecht tegen de emmies om ze een plaatsje in de buik te geven en dat ze mogen uitgroeien tot een mooi jochie of meissie.

20. LindaS

LindaS VIP lid

30 okt 2007
    5.417
    0
    0
    @Lina; Happy birthday to Glenn! :) Maak er een leuke dag van! Is dat positief dat vechten? Of juist niet?! :oops: Sorry, ben een leek op dat gebied!

@Indian; Mijn vriend en ik hebben ons appartement te koop gezet en willen graag gaan verhuizen. Daarom zaten we te denken om even te wachten.. maargoed, het kan ook nog heel lang duren met de Clomid.. Daarom twijfel ik nu! HELP!

Deel Deze Pagina