@einad....jammer dat het doorgezet heeft maar op naar een volgende ronde @mercedes....ik heb zo'n last van gloeiende wangen en schraal.....HET WORDT TIJD VOOR ROSE
@mercedes....ik heb zo'n last van gloeiende wangen en schraal.....HET WORDT TIJD VOOR ROSE[/quote] Wanneer ga je testen?Ik ben eigenlijk van plan om die ene test (die ik nog heb liggen) dinsdag te doen (omdat mijn zoon dan jarig is)
@mercedes....dat zou een geweldig zijn als je dan positief test.....nou ik heb nog 5 testen liggen van de kruidvat en mijzelf kennende ga ik denk ik maandag/dinsdag testen..... ik kan nooit zoalng wachten ....ik zit dan 5 dagen voor NOD..... Maar jij loopt wel iets voor op mij
Tja, Luukske, ik weet niet beter of het komt door mijn leeftijd, hoor! Bij onderzoek is niets bijzonders uit gekomen. Ik heb nog iedere maand een EI, het zaad van onze donor is okee en bij stimulatie middels Clomid produceer is zelfs wel drie grote EItjes.... Dus ik weet het echt niet.....ik denk mijn leeftijd; kwaliteit van de Eitjes gaan, hoe ouder, hoe meer achteruit. Rachje, dank je voor je lieve woorden. Lola2
Hallo meiden! Even snel een berichtje, heb gisteren getest, omdat ik me toch weer "anders"voelde en jawel hoor: Een licht streepje! Test van gsiteren staat in mn album. Vanmorgen nog een keertje getest, streepje was al wat duidelijker! Heb vanmorgen contact opgenomen met het ziekenhuis, kan maandag voor 9 uur bloed gaan laten prikken voor mn HCG waarde te bepalen en krijg dan rond 14 uur de uitslag! Weer spannende dagen dus en dat zonder echt gericht te klussen na de curettage! Kwam zelfs pas na 4 dagen erachter dat ik mn ei had gehad...
Miracles, een hele voorzichtige felicitatie! Spannend zeg en ja inderdaad een duidelijke streep hoor!
Miracles@ een voorzichtige felicitatie! En hou ons op de hoogte. All@ nou meiden ik heb weer hoop nav sommige reacties van jullie. Ik voelde net weer zoals ik steken voel rond me eisprong. Voel dit overigens niet de hele dag. Zo af en toe voel ik die steken. Ik hoop zo dat het raak is deze mnd. Ik voel me eigenlijk niet anders behalve die steken en af en toe en moeheid.
@miracles, alvast voorzichtig gefeliciteerd. Ow spannend,laat wel iets weten als je getest hebt.word nu wel nieuwsgierig.
Miracles@ hoeveel dagen voor je nod heb jij getest? ik gebruik dezelfde test en ongeduld vandaar mijn vraag.
Denk dat ik ongeveer 4 dagen voor NOD getest heb gisteren, maar weet t niet helemaal zeker. Maar vlgs FF was t 4 dagen ervoor... dus daar ga ik maar vanuit!
hey girls! Bedankt voor het warme welkom! Dat doet me goed. hihi @ 2e kindje: Natuurlijk ben ik onwijs blij met mijn zoontje...Ik snap best dat mensen zeggen: Je hebt al een kindje, daar moet je al heel blij mee zijn. Dat is ook zo, maar de wens, het liefdevolle verlangen voor een 2e maakt dit er niet minder om.... Hey, maar ik geloof dat iedereen krijgt wat hij aan kan... @ miricals: WAUW, dat is een goede binnenkomer van mij: gelijk al een zwangere! hihi Heerlijk joh! Zooooooo van genieten he! Op Rozeeeeeeeeeee! @ mamavyas: jeetje, spannend voor jou dus! Ik duim voor je! @ einad: altijd een teleurstelling, maar idd met goede moet naar de volgende ronde! Succes! @ lima: mee eens: tijd voor heeeeeeeeeeel veeeeeeeeeeel roze! @ lola: toch denk ik dat jou tijd wel komt. Het MOET gewoon! Duim duim! En een dikke knuffel! @ Rachje: Misschien wel weer tegelijk zwanger! Jij voor een brusje voor je meisje (wat een cutie!) en ik voor mijn ventje! hihi Zou wel toevallig zijn!
miracles alvast een voorzichtige felicitatie en hoop dat het helemaal goed komt, de groetjes van schattigkindje
@all....werd vanmorgen wakker en voel totaal niets meer .....wordt een beetje onzeker...gister leek het erop dat ik van van alles en nog wat last had en nu niks meer.....mijn temp was de afgelopen 5 dagen 37.1 en gister 37.2 maar vandaag weer 37.1......snap er even helemaal niks meer van
@ lima, ik snap heel goed dat je er onzeker van word! Je gaat ook vaak op vanalles letten he... En ons lichaam is zo gemeen ingesteld dat het je ook goed voor de gek kan houden, helaas Maar ik hoop gewoon voor je dat je over zeven dagen een hele mooie test hebt!
Goedemorgen Ladys, Lima@ meid wat je nog rest is nog even afwachten. Omdat we zo graag een kindje willen, ga je soms de symptonen in je hoofd halen. Ik heb dit vaak meegemaakt dat ik dacht van o ik ben misselijk of andere kwaaltjes. Achteraf bleek ik helemaal niet zwanger te zijn. Ik hoop voor jou dat het gewoon zwangerschap symptonen zijn. En we moeten beiden WACHTEN tot onze nod. Ik haat het woord WACHTEN . All@ Ik had vannochtend enorme buikpijn en kramp. Ergens denk ik dat ik gewoon ga menstrueren.
Nou getest.. Nog steeds negatief, maar nog steeds geen bloed. En een hoge temp, zal ik mijn ei toch iets later hebben gehad? http://www.fertilityfriend.com/home/237551