@luukske; heb jij het idee dat dat ook met eisprong te maken kan hebben? andere rondes had ik nog wel eens echt duidelijk eggwhite slijm (gewoon slierten eruit tijdens plassen), dat heb ik nu dus helemaal niet en ikben nog steeds in de race voor een ei. Mijn temp is iets gezakt, een ovutest was redelijk positief en nu vlokjes in urine
zou kunnen, was gisteren namelijk vrij veel......en had een pos ovu test gisteren.....en zondag ontzettend veel eggwhite!
spannens, dan gaan we een beetje gelijk op lijkt het wel. zag net dat jij precies een maand eerder dan ik hier aangemeld hebt. Welke dodis clomid heb jij en hoe bevalt je dat eigenlijk?
@djaar, ik gebruik 150 MG, ben 4 jaar geleden zwanger geraakt met Clomid 100, in 4 rondes tijd(3 rondes 50 en 1 ronde 100 mg), 2 ling zwangerschap (heb een mk met 8 weken gehad, en ons zoontje is met 32 weken geboren, had een flinke groei achterstand, 1 kilo en 35 cm, dit is normaal voor een zwangerschap van 27 weken). zit nu in mijn 5e ronde met Clomid, eerst ook met 100MG gestart, wel een eisprong, maar met 150 MG was die beter.....heb helaas een vmk gehad in januari, 2 dagen na NOD. nu voel ik mijn eisprong weer vrij duidelijk, hoop dat we goed hebben geklust afgelopen dagen.... @lima, binnenkort gaan wij onze namen ook in het roze zetten hier op het forum....
Mercedes@ GEFELICITEERD MEID! All@ ik heb net getest en weer negatief . Ik ben zo teleurgesteld . Maar ja het hoeft nog niets te betekenen toch? met me zoontje had ik op nod getest en toen was ie meteen positief! Ik baal enorm.
ja, meid...heb deze ronde een goed gevoel bij veel meiden, zo ook bij jou....en ik hoop bij mezelf ook....
@mamavyas....wat balen meid.....en het hoeft inderdaad nog niets te betekenen....over 2 dagen nogmaals proberen @luukske....bij wie heb je dit gevoel? en komt dat vaak uit
Mamavyas,balen meid, maar je zit nog voor je NOD! klachten lijken toch verdraaid op een mogelijke zwangerschap..... @lima, bij jou heb ik dat en bij mercedes had ik dat ook..... had het bij miracles ook, is dan wel een hele goeie vriendin, maar aan haar zag ik het ook....voordat ze het aan me vertelde.....
@ luukske.....ik mag hopen dat je gevoel ook goed is wat mij betreft. Net zo goed als bij mercedes en miracles......Ik hoop het zo. Ik heb wel 1 zere lies en vanmorgen een gezeur in mijn onderrug.....maar voel verder niets...mijn buik niet en mijn (.)(.) ook niet..... Als ik toch ongesteld mocht worden dit weekend dan moet ik vrijdag 20-3 weer naar de gyn. Ze gaat dan kijken of ze dan wat meer voor ons kan betekenen. ben benieuwd
ik hoop het ook voor je, dat je de komende 8 maanden niet meer ongi wordt. indien je dit weekend ongi wordt, en je houdt dezelfde cyclus aan, dan....... 14 Maart 2009 Eerste dag van je laatste menstruatie 1 April 2009 Een beetje vruchtbaar 2 April 2009 Vruchtbaar 3 April 2009 Erg vruchtbaar 4 April 2009 Eisprong 9 April 2009 Innesteldag 18 April 2009 Vanaf hier kun je testen 26 December 2009 Vermoedelijke bevallingsdatum dit is ongeveer hetzelfde kaartje qua data's waarop ik zwanger raakte, 4 jaar geleden! hoop dat het je bespaard blijft, en dat je gewoon een super test in handen krijgt!
@luukske....ik hoop ook gewoon NIET ongesteld te worden.... En anders is er volgende maand weer een ronde.....en als het dan goed gaat dan ga ik een leuke kerst tegemoet
@ all, ja ik ben erg onzeker ik dacht altijd ik kan wel makkelijk kinderen krijgen en bij mijn eerste leek dat ook zo te zijn nu heb ik het er erg moeilijk mee dat ik al die pillen moet slikken en moet tempen waar volgens mij ook niet veel van klopt kan het zijn dat je je ei op dag 12 al heb? vandaag was ik erg moe meteen gaan die gedachtes weer van zou het nu?maar ik ga er absoluut niet vanuit dan valt het misschien mee heb wel veel klachten af en toe pijnlijke borsten en vloei meer wit als normaal moe en ongi buikpijn en mijn tandvlees doet zeer en dat had ik met mijn eerste ook maar ja ik wacht het wel af al doet dat wel heel erg lang
@lima, zoals eerder gezegd....mijn gevoel zegt dat jij ook op roze mag, dus nog even geduld en we weten het!
@thamar, er zijn meiden die een vroege eisprong hebben, weet niet hoelang je cyclus normaal is. die van mij is meestal rond de 35 dagen(helaas). ik snap dat je het erg vindt dat je de med moet slikken, maar je moet in je achterhoofd houden waarom je ze neemt! @all, ga over een uurtje werken, nu even eten....tot morgen.....
@ luuske /*¨p°a dat is zo mijn cyclus werd altijd bepaalt door de pil en met mijn eerste was ik na 3 maanden zwanger maar zo gauw ik stopte dat werd ik niet meer ongesteld dus het is afwachten of mijn lichaam het nu zelf een klein beetje hoop ik ook gewoon ff ongsteld te worden dan is dat ook weer goed hoe is het bij jou
@luukske... I HOPE SO....ik wordt met de zenuwachtiger @thamar.....dag 12 kan zeker wel....mooi op tijd.....ik krijg mijn ei tot nu toe elke keer op dag 21......dus heel regelmatig
@ luukske ik duim ook voor je mied. @indian...mag ik eens vragen wat voor een klachten jij had toen je net zwanger was?