pregnyl

Discussie in 'Vruchtbaarheidsbehandelingen' gestart door minimuis, 21 apr 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. minimuis

minimuis Fanatiek lid

17 aug 2007
    4.066
    5
    38
    Vrouw
    hoi ik zit met een vraagje wanneer is pregnyl uit je lichaam. Ik zou pas 2de paasdag mogen testen maar ben een beetje ongeduldig:). Ik heb mijn laatste pregnyl 16april gezet 2500 ie. Als ik nu zou testen ook omdat mijn temp nog steeds hoog is zou hij dan een duidelijke streep geven of meer een vage streep waar je echt op moet gaan zitten wachten. Nog een vraagje hou de pregnyl je menstruatie tegen en je temp hoog. Ik vind het zo verschrikkelijk spannend;)

2. mien84

mien84 Bekend lid

1 dec 2010
    626
    0
    16
    Volgens mij houdt de pregnyl niet je temp omhoog en houdt ook niet je menstruatie tegen, maar weet dit niet zeker.
    Pregnyl verminderd iedere dag met de helft.
    Dus 16 april 2500
    17 april 1250
    18 april 625
    312
    156
    78
    39
    20
    Dus zaterdag zou je nog licht positief kunnen test door de pregnyl.
    Denk dat je zondag dan wel kan testen.
    Succes!!!:)

3. donna33

donna33 Actief lid

31 jan 2011
    250
    0
    0
    NULL
    NULL
    jawel pregnyl houdt wel je menstruatie tegen..
    ik zou de gyn bellen je wilt echt niet vals testen... x

4. Jippie

Jippie VIP lid

3 feb 2007
    11.784
    776
    113
    Pregnyl houdt je menstruatie niet tegen. Het verlengt je luteale fase, maar je menstruatie kan er gewoon doorheen komen rond je NOD. Als je progesteronbolletjes gebruikt (Progestan/Utrogestan), dan word je menstruatie wel tegengehouden. Dan word je het vaak pas als je met de bolletjes bent gestopt.

Ik zou op zijn vroegst pas zondag testen, anders heb je kans op een vals-positieve test.

Succes!

5. Ikhebjelief

Ikhebjelief Fanatiek lid

1 apr 2010
    2.044
    0
    0
    Gewoon niet eerder testen dan nod...is mijn mening..alleen maar verwarring

6. minimuis

minimuis Fanatiek lid

17 aug 2007
    4.066
    5
    38
    Vrouw
    Bedankt voor jullie antwoord. Ik gebruik geen utrogestan heb alleen 10.000 pregnyl gezet op de 5de en toen nog een keer 2500 op dag 3,6,en 9 voor ondersteuning mijn lf was wel lang genoeg maar mijn cyclus is stop gezet met deca omdat mijn ei soms wel erg vroeg was.

Ik heb je lief vandaag is mijn nod dus voor nod testen is hier niet aan de orde het gaat erom dat je vals positief kan testen door de pregnyl.

Nou dan ga ik hier nog een paar dagen zitten nagelbijten en hou me in of ik moet morgen ineens ongesteld zijn geworden natuurlijk dan is de spanning er ook wel vanaf.

Deel Deze Pagina