Hoi Dames! Ik zou graag in contact komen met andere mama's in spe uit Limburg. Zelf ben ik 18 weken zwanger en komt uit Midden-Limburg.
Hoi! Ik ben 22 jaar en bijna 22 weken! Ik woon in Zuid Limburg! Kom hier niet vandaag maar we wonen hier ongeveer 2 jaar. Er lijkt verder nog niet zoveel animo te zijn hè haha
Ik was al aan het zoeken naar een Limburg clubje. Leuk dus dat ik er een gevonden heb Goede avond dames, Ik woon in zuid Limburg. En ben nu net 6 weken zwanger. Na onze 1e dochter via icsi gekregen te hebben was de verrassing groot toen ik vorige week een positieve test had. Is dit jullie 1e kindje? Groetjes Esther
Hee wat leuk! Ik woon in zuid-Limburg en ben morgen alweer 34 weken zwanger van ons eerste kindje Gaat het allemaal goed met jullie?
Dan begint bij jou het einde al in zicht te komen monja, heb je nu al verlof of werk je nog 2 weken door? Ik ben maar net zwanger, maar qua kwaaltjes valt het wel mee. Af en toe misselijk, last van m'n onderrug (ik denk door mijn 1e zwangerschap)en angst dat het dadelijk fout gaat.
Er zitten hier wel wat Limburgse mama's hoor.. ik meld me ook alleen hopelijk snel een bevallen mama😉 Ik woon in Zuid Limburg, ben 29 jaar en zaterdag uitgerekend van ons 2e kindje. Een meisje dit keer
@Lizzthrasher22; Nou de dames stromen geleidelijk binnen, yaay!! @ Little mouse; Voor mij is het inderdaad mijn eerste kindje.. Heel spannend allemaal. Op dit moment niet echt klachten. De misselijkheid is gelukkig naar 16 weken gaan liggen! @Monja Welkom in het clubje! De laatste loodjes voor jou! ik ben uitgerekend op 15 juni 2015. @Joyyke85; Spannend dame! Heel veel sterkte en je zult het toppie doen!
Zo, veel verschil in hoever iedereen is dus. Grappig Wij krijgen ook ons 1e kindje. Ondanks we plannen hadden eind 2014 te stoppen met de pil, bleek ik in september al zwanger! Ze kon niet langer wachten denk ik haha. Nou wij krijgen ook een meisje dus! Superleuk. Littlemouse, ik had ook al vanaf 5 weken lage rugpijn enzo, heeft te maken met m'n bekken. Soms heel lastig als ik niet op tijd rust, dan val ik gewoon op de grond haha. Joyke jeetje dan ben je er al bijna! Spannend!
Ja best spannend! Al lijkt het nog een eeuwigheid te duren.. ben net niks anders meer bezig en zo ontzettend nieuwsgierig naar ons meisje haha. Ben er ook wel klaar mee, vannacht gelukkig redelijke nacht gehad dan heb ik wat meer energie maar het is soms echt 3x niks het slapen. Straks strippoging bij de verloskundige, wie weet zet het al iets in gang Verloopt alles verder goed bij jullie dames?
En joyyke, Hoe was het strippen vandaag?? Wat doen ze dan eigenlijk? En interessanter is of het iets geholpen heeft
ben ook wel benieuwd wat ze bij het strippen doen ? hier een oudere mamma to be, midden limburg, 1e kindje, wordt een meisje.
Hey meiden, was het hier even vergeten. Strippen is dat ze als je al iets van ontsluiting hebt de vliezen loswoelen van de baarmoedermond. Het kan zorgen voor dat laatste zetje dat de bevalling gaat beginnen. Alleen bij mij gisteren was dat niet mogelijk, mijn baarmoedermond was pas half verstreken (zacht) dus dan kunnen ze er nog niet in en helaas niet strippen. Ik moet dinsdag weer terug dan zal ze opnieuw kijken. Anders donderdag weer. En als baby girl zich dan nog steeds niet heeft gemeld dan moet ik vrijdag naar het ziekenhuis voor een ctg, echo en consult met de gynaecoloog en dan kijken ze voor een datum om mij in te leiden. Dit wil ik absoluut niet dus geloof er heilig in dat zich een dezer dagen de bevalling vanzelf aankondigt😊
Hey meiden. Ik woon ook in Midden Limburg en ben 8,5 week zwanger. Maandag hebben we de intake bij de vk. Hopelijk is dan alles in orde. Het wordt trouwens ons 2e kindje.
Welkom dames in het clubje. Hier beginnen de zenuwen te komen voor de 20 weken echo volgende week. Zal me wel onnodig zorgen maken.
Hoi meiden! Joyyke85, hoe is het nu bij jou? Spannend hoor! Chaymi, 20 weken echo is zeker spannend! Probeer jezelf niet te gek te maken Het is ook weer een moment waarop je lekker naar je kleintje mag kijken. Hier helaas de griep te pakken. Hoest m'n longen bijna uit m'n lijf en van donderdag tot gisteravond heb ik tegen de 39 graden koorts gehad. Lekkere timing ook, hahaha! Ach ja, ik bekijk het dan maar weer zo; dat zijn weer extra antistoffen die de kleine nog meekrijgt Verder ook best zwaar hier, de laatste loodjes. Laat ik het zo zeggen: ik zou het niet erg vinden als de kleine er eerder klaar voor is dan met 40 weken of nog later. Hoe is het voor de rest bij jullie allemaal?
Hoi meiden, Ik ben vanochtend na een bevalling van 2 uurtjes trotse mama geworden van esmae. Ze weegt 3160 g en is 49cm. Voel me goed, kleine meid heeft alleen nog moeite om zich warm te krijgen en ik heb flink last van naweeën
joyyke85, gefeliciteerd met jullie kleine meid. Gelukkig heeft ze zelf gekozen om te komen, lijkt me toch altijd beter. Inderdaad snel gedaan, zou ikzelf ook wel fijn vinden. Nu komt het moment van genieten. Veel plezier, ook aan je partner. "-)