Clomidbaby's Okt-Nov 2014

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door knuffell83, 5 mrt 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Lizs

Lizs Actief lid

2 jan 2014
    167
    0
    16
    NULL
    NULL
    Hey Dames,

Nou de 3d echo gehad, maar helaas omdat mn placenta voorligt was ze nauwelijks te zien. Maandag mogen we terug komen id hoop dat t dan beter zichtbaar is, maar ik verwacht t eerlijk gezegd niet.

Ik voel me verder echt kl*te ben zo verschrikkelijk moe wil alleen maar thuis zijn en slapen, ben ook veel aan t huilen. Zal wel combi zijn van de hormonen en mn vader. Maar word er echt niet gelukkig van nu. Kleine gaat verder goed, lekker druk. Heb trouwens gevraagd of ze dr beentjes wilde opmeten ivm die ondergrens wn ze waren gewoon prima... Stelt me toch wel gerust voor straks 30 weken echo.

Nou ladies ik ga slapen, fijn weekend allebei!

2. myuna

myuna Bekend lid

10 mrt 2011
    715
    0
    16
    Hoi dames,

Lizs, hoe gaat het met je? Hopelijk voel je je minder emotioneel en ben je minder moe. Hoe was de 2e 3d echo? Heb je je kleine meid kunnen bewonderen? Wanneer heb je de 30wkn echo?

Knuffell, Wat fijn dat alles bij de vk weer goed was. Leuk he dat ze nu goed kan voelen hoe de kleine in je buik zit. Wanneer heb je je controle echo?

Hier alles goed. Bij de vk ook weer goed gekeurd. Kunnen jullie je voorstellen dat we de 30 wkn alweer voorbij zijn? Nu kan het aftellen echt beginnen. Hoef nog maar 3wkn te werken. Zo'n gek idee. En we moeten nog best veel doen. Vorige keer was ik al helemaal klaar,...haha! Fijn weekend dames!

3. knuffell83

knuffell83 Actief lid

5 okt 2013
    167
    0
    0
    Overijssel
    Hey dames!

Hier lekker een paar dagen vrij gehad. Ik heb flink wat spullen gekocht :) maar moet nog zoveel :p. Ik heb volgende week woensdag de 30 wkn echo. Gisteren nog een 3d echo gehad, althans geprobeerd. De echocopiste heeft drie kwartier geprobeerd maar onze kleine wou zijn hoofd niet omdraaien voor de foto. Helaas hebben we niks kunnen zien. Ze raad ons ook af om niet nogmaals te proberen. Vanwege gebrek aan ruimte zou het ook geen mooie foto worden. Echt balen!

@lizs, was het inmiddels gelukt met de echo?

Verder hier geen last van harde buiken meer, gelukkig! Wellicht straks met verlof dat het wat moeizamer gaat. Mijn buik is wel aardig stabiel. Groeit niet meer zo hard. Daar twijfel ik wel een beetje. Ik weet ook niet wat normaal is. Zag wel op echo gisteren dat de kleine wel weinig ruimte heeft. Hopelijk zeggen ze volgende week dat er sprake is van voldoende ruimte en vruchtwater. Krijg wel steeds te horen dat mijn buik wel aan de kleine kant is voor 31 weken. Ik krijg daardoor wel twijfels :(

Iig nog 4 weken werken en dan verlof heerlijk!, gaat echt wel snel! :)

4. myuna

myuna Bekend lid

10 mrt 2011
    715
    0
    16
    Knuffell, lekker dat je wat dagen vrij had. Jammer dat de kleine geen zin had om mee te werken met de 3d echo. Balen joh! Gelukkig heb je minder last van harde buiken.
    Maak je geen zorgen als mensen zeggen dat je een kleine buik hebt. De grootte van je buik zegt niks over hoe je kindje groeit. Dat is iig wat de vk mij zei. Als je hard door werkt tijdens de zwangerschap blijkt ie kleiner te zijn dan je volledige rust neemt. Je zal tijdens je verlof nog aardig groeien.
    Wel fijn dat je nog een 30wkn echo krijgt. Geeft wrsch wat geruststelling.

Hier gaat het goed. Slaap alleen zooo slecht. Mn heupen en rug doen zo'n pijn na een aantal uur liggen. Heb alles al geprobeerd,...kussens etc. Daarbij spookt onze peuter al 2wkn een aantal keer in de nacht. Hopelijk gaat hij iig beter slapen.
    Verder geniet ik nog steeds van het zwanger zijn. Het gaat alleen zo snel. Nog even en dan is de kleine er al! Spannend!

5. knuffell83

knuffell83 Actief lid

5 okt 2013
    167
    0
    0
    Overijssel
    Hey Myuna,

Ik beweeg wel aardig de laatste tijd vanwege de verbouwing van ons huis, denk dat dat misschien de reden is dat mijn buik ook minder snel groeit. Ik moet niet te veel bij stil gaan staan. Kan niet wachten op de 30 weken echo, dat zal mij idd gerust stellen. Op zich heeft de echoscopiste ook aardig wat gezien, alleen verder geen uitspraak gedaan over vruchtwater en of lengte etc. Ze heeft wel naar de organen, rug etc. gekeken, dat zag er wel goed uit. Ben ik wel blij om :)

Wat vervelend dat je niet goed kan slapen! Ik ga om de twee weken wel naar de fysio voor mij zij. De fysio zei dat je rond deze tijd al je bekken en rug zou kunnen voelen om dat ze al aan het voorbereiden zijn voor de bevalling. Alles wordt wat soepeler wat misschien ook de pijn verklaard.
    Nog lekker een paar weken en dan kunnen we echt zorgeloos gaan genieten op de komst van de kleine :)

6. myuna

myuna Bekend lid

10 mrt 2011
    715
    0
    16
    Hoi dames,

Hoe gaat het met jullie en de beebjes?
    Knuffell, wanneer heb/had je de 30wkn echo? En was alles goed? Ben wel benieuwd.
    Lizs, hoe was de 30wkn echo bij jullie? En hoe gaat het met jou?

Hier gaat het wel goed. Druk op mn werk. Ben alleen en moey ook nog twee stagiaires mmt een soort spoedcursus klaar stomen om mij over anderhalve week te vervangen. Poeh!! Afgelopen vrijdag is mn oma overleden en hebben gister de crematie gehad. Was een lastige dag. Ik kijk nu wel uit naar mn verlof,.....ook al heb ik het gevoel dat ik nog heeeeel veel moet doen en regelen. Ook het kaartje schiet niet op. Erg frustrerend. Haha! Volgende week weer naar de vk.

7. Lizs

Lizs Actief lid

2 jan 2014
    167
    0
    16
    NULL
    NULL
    Hey dames,

Myuna gecondoleerd met je oma. Ik hoop dat het een mooie uitvaart was. Balen dat het zo druk is op je werk, aan de andere kant wel fijn want de tijd vliegt dan voorbij. Hoe lang moet je nu nog? Ik heb mn kaartje online gevonden bij kaartje2go. Ook wel even flink aan t zoeken geweest!

Knuffel hoe was de 30 weken echo? Ik mag as maandag. Zijn deze week een weekje in center parcs met de kleine van mn vriend en mn schoonouders. Hebben zaterdag de fotoshoot ook veel zin in. Mijn vermoeidheid gaat iets beter, denk dat het door de groeispurt van de kleine meid kwam. Na deze week nog 4 weekjes werken... Aftellen!!

8. myuna

myuna Bekend lid

10 mrt 2011
    715
    0
    16
    Hoi dames,

Lizs, heb je een leuke week vakantie gehad? Hopelijk een beetje bijgekomen. Hoe waren de fotoshoot en de echo?

Vanmorgen bij de vk geweest voor controle. Kleine eigenwijze ukkepuk ligt weer in stuit. Hopelijk gaat hij de komende 2 weken toch nog draaien,....anders gaan ze hem een handje helpen.
    A.s. maandag is mn laatste werkdag! Heerlijk! Heb er zin in.
    Kamer is nu zo goed als klaar en de proefkaart is besteld. Kan redelijk relaxed mn verlof in!

9. Lizs

Lizs Actief lid

2 jan 2014
    167
    0
    16
    NULL
    NULL
    Hoi,

Vakantie was heerlijk! 30 weken echo was helemaal goed, dr beentjes zijn klein maar groeien wel binnen de juiste curve dus ben helemaal blij. Fotoshoot was geweldig!!!! Zulke mooie fotos aan overgehouden echt heel erg blij mee.

O jee, dat is niet fijn! Lag je eerste zoontje ook in stuit? Hopelijk kunnen ze m nog draaien. Fijn dat alles een beetje vorm begint te krijgen! En wat een heerlijk vooruitzicht je laatste werkdag, lekker even nog genieten en uitrusten!

Hier ook t kamertje zo goed als af, vandaag zo'n miursticker op de muur geplakt, heerlijk zo ermee bezig zijn! Ik ben vandaag voor t eerst naar zwangerschapsyoga gegaan. Hier nog 3,5 week werken, even doorbijten nog!

10. knuffell83

knuffell83 Actief lid

5 okt 2013
    167
    0
    0
    Overijssel
    Hoi Dames!

@lizs: Wat fijn dat je even tussenuit ben gegaan! Heerlijk! Wat fijn dat je nu ook gerust ben gesteld met de groeiecho!

Hier ook hetzelfde! Ik ben aardig gerustgesteld door de vk. Groei echo was hier ook goed en genoeg vruchtwater :)

Wat is yoga ook wel fijn!! ik ben al 2x geweest. Ik kreeg handige oefeningen mee. Ik krijg de laatste tijd best veel kramp in de benen s'nachts, heel irritant gevoel!
    Nog 1 dag en 1 week en dan heb ik verlof, heerlijk! Ben echt aan toe. Morgen gaan we een kinderkamer zoeken, en dan kan ik verder gaan voorbereiden!

@myuna, wat vervelend dat de kleine in stuit ligt, op zich heb je nog wel tijd! Hopelijk draait hij tijdig bij! had mijn schoonzusje ook op het laatste moment en ging goed!

nou dames, nog de laatste weken! Wat gaat het hard, maar ook best spannend!!
    Ik heb afgelopen week een boek gekocht over hypnobirthing, ben benieuwd wat voor tips en tricks ik uit dat boek kan halen :)

Groetjes!!

11. myuna

myuna Bekend lid

10 mrt 2011
    715
    0
    16
    Hoi dames,
    Hoe gaat het met jullie?

Lizs, wat fijn dat je genieten hebt van je vakantie en de 30 wkn echo goed was. Wat een geruststelling! Heerlijk dat het kamertje nu af is. Leuk he om mee bezig te zijn. Nog even doorbijten en dan straks lekker van je verlof genieten!

Knuffell, wat fijn dat jouw echo ook helemaal goed was. Wat een geruststelling.Fijn he, yoga. Ik geniet er ook elke keer weer van. Je bent zo zen als je weer thuis komt. Jij hebt eind deze week verlof toch? Heerlijk!! Lekker van gaan genieten meid. Ben je al ver met het kamertje? Succes met de laatste dagen werken.

Hier sinds gister met verlof! Helemaal fijn! Als is het nog wat wennen qua dag indelen. Gister lekker geshopt. Maar dat moet ik maar niet te vaak gaan doen hihi!
    A.s. dinsdag weer controle bij de vk. Hopelijk ligt de kleine man dan wel goed. Mn eerste zoontje lag al snel ingedaald en vast. Heel anders dan nu. Maar dat is het qua bewegen ook.
    Nu gaan we alledrie echt opschieten. Ben benieuwd wie wanneer bevalt.
    Groetjes!

12. myuna

myuna Bekend lid

10 mrt 2011
    715
    0
    16
    Hoi!
    Even een update van mijn kant.
    Vandaag bij de verloskundige geweest. Alles was weer helemaal in orde. Bloeddruk was iets hoger dan normaal. Maar had gister beetje te veel gedaan. Baby lag nu met hoofd naar beneden,.....maat hij heeft nog veel ruimte dus de vk gaf aan dat draaien met zijn drukke bewegingen nog zeker mogelijk was. Zaterdag een liggingsecho. Ben benieuwd!!

13. Lizs

Lizs Actief lid

2 jan 2014
    167
    0
    16
    NULL
    NULL
    Hey dames,

Myuna wat fijn dat de kleine gedraaid is. Ik ga voor je duimen dat hij zo blijft liggen! Spannend!! En lekker aan t genieten van je verlof? Ik moet alleen volgende week nog, nu volop bezig met ovedracht. Kijk er al zo naar uit!!

Ik ben gister bij de gyn en longarts geweest. Moet vanwege mn astma op medische indicatie bevallen en preventief aan de prednison. Daar baal ik wel flink van, maar ze gaven aan dat t geen enkel risico voor de kleine geeft en t risico op een aanval te groot is. Ook te horen gekregen dat mn ijzer veels te laag is dus ik krijg donderdag een ijzerinfuus... Dat verklaart dus ook de vermoeidheid. Verder is alles met de kleine meid helemaal goed, ze is aan t indalen en alles verloopt volgens schema. Begin zoooo benieuwd te worden hoe ze eruit ziet!!

Zijn jullie al helemaal klaar met alles?

Truste voor straks!

14. knuffell83

knuffell83 Actief lid

5 okt 2013
    167
    0
    0
    Overijssel
    Hey Dames!

@myuna, wat een mooi nieuws! Gelukkig maar! Duimen dat hij niet meer gaat draaien!

@lizs, wat vervelend idd , maar goed dat ze dat nu allemaal zien en preventief al maatregelen kunnen nemen!
    ijzertabletten gaat zeker helpen!!

Ik heb helaas nog geen verlof. Ik werk wel thuis om het eea af te ronden. Komt omdat bij ons zoveel mensen besloten hadden om te vertrekken. dus ja, de overige mensen moeten de boel weer op orde brengen :(. Nja, vanaf vrijdag ben ik lekker vrij!! Verder gaat alles goed. Mijn buik blijft stabiel. Ik voel de kleine wel heel hard schoppen soms, arme knuffel heeft echt ruimte gebrek. Volgende week ga ik de geboorteplan bespreken met de vk. heb nog geen idee. Ik weet iig dat ik in het ziekenhuis wil bevallen, lijk mij het veiligste :)

15. Lizs

Lizs Actief lid

2 jan 2014
    167
    0
    16
    NULL
    NULL
    Knuffel wat heerlijk morgen je laatste dag!! Ik ben benieuwd wat je allemaal gaat doornemen in je geboorteplan. Ik heb wel ideen bij hoe en wat ik t wil, maar vraag me af of t ook zo werkt op t moment zelf. Ik heb 1 oktober mn eerste afspraak bij de gyn. Ook benieuwd hoe dat gaat vanaf nu.

Vanochtend ijzerinfuus gehad, zou 2 weken moeten duren tot ik er wat van merk.

Knuffel geniet lekker van je verlof vanaf morgen, laat je werk los en lekker tot rust komen! Ik alleen volgende week nog, kijk er echt naar uit!

Truste dames.

16. myuna

myuna Bekend lid

10 mrt 2011
    715
    0
    16
    Lizs, wat fijn dat infuus goed is gegaan. Hopelijk merk je al snel wat verbetering. Balen dat je nu medicatie voor je astma moet gaan gebruiken. Ze houden jullie iig goed in de gaten. Wel een fijn idee denk ik. Nog 1 weekje werken! Daarna lekker genieten.

Knuffell, wat balen dat je nu later van je verlof kan gaan genieten. Morgen je allerlaatste werkdag en daarna genieten!
    Succes met je laatste werkdag.
    Ik heb mn geboorteplan ook al klaar. Staat bijv in waar ik wil bevallen. Dat ik geen medicatie wil, tenzij advies vk of gyn. En dat mn vriend de baby wil aanpakken tijdens de bevalling. Ook weer als het mogelijk is. De vorige keer zat de navelstreng om de nek van mn zoontje, dus toen kon het niet.

17. Lizs

Lizs Actief lid

2 jan 2014
    167
    0
    16
    NULL
    NULL
    Het duurt max 2 weken tot ik er wat van merk.. Dat ijzerinfuus, dus hopelijk straks tijdens mn verlof wat meer energie! Laatste weekje werken gaat nu in...heerlijk kijk er zo naar uit!

Myuna jij al lekker aan t genieten van je verlof? En Knuffel vanaf deze week lekker genieten!

Ik zal is wat voor mezelf op papier gaan zetten, kan t altijd meenemen en dan aan diegene geven die mn bevalling gaat begeleiden. Geen idee hoe dat nu gaat straks.

Zijn jullie verder al helemaal klaar met alles? Ik wil nog paar dingetjes kopen, kleding voor de kleine en wat spulletjes voor mezelf. Leuk he!! Gaat nu zo hard straks hebben we onze kleintjes in onze handen. Toch wel heel bijzonder om dit avontuur zo vanaf begin af aan met jullie te delen. Van follikelmeting tot straks na de bevalling, geweldig dat het
    Voor ons alle 3 zo mooi gelopen is!

18. myuna

myuna Bekend lid

10 mrt 2011
    715
    0
    16
    Ik hoop dat je snel verbetering merkt van het infuus. Dan kan je lekker genieten vanaf volgende week.
    Vandaag hebben wij de klossen onder het bed gezet. Lig nu als een prinses op de erwt in mn bed. Haha!
    Mn ziekenhuistas pak ik deze week in. Verder lekker aan het shoppen voor bijv. geboorteslingers en ik ga een geboortehanger maken voor op de voordeur. Heb dus nog genoeg te doen.
    Leuk he dat we elkaar volgen. Ben zo benieuwd naar jullie kindjes en hun namen. Nog maar heel even wachten,....spannend!!

19. knuffell83

knuffell83 Actief lid

5 okt 2013
    167
    0
    0
    Overijssel
    Hey Dames!

Wat fijn idd dat we elkaar kunnen volgen!
    @lizs, ik hoop ook je snel verbeteringen kan gaan merken!

@myuna, heb nu net je bericht gelezen en het schiet mij te binnen dat we helemaal geen versieringen hebben! Ik moet nog wat halen. Misschien gelijk ook waslijnen voor de geboortekaartjes. lijk me ook wel handig!

20. myuna

myuna Bekend lid

10 mrt 2011
    715
    0
    16
    Knuffell, heb je nog een to-do voor op je verloflijstje. Haha! Ik heb voor de kaartjes breed lint in babyblauw gekocht met kleine wasknijpertjes. Ben je verder lekker aan het genieten van je verlof?

Deel Deze Pagina