Wow Myuna, gefeliciteeed!! Wat fijn dat jullie zo aan het genieten zijn. En wat een mooie naam. Klinkt idd als een heftig traject, maar heel Fijn dat jullie kleine man gezond en wel ter wereld is gekomen. Ik moet morgen naar t ziekenhuis, ik laat jullie weten wat ze zeggen. Knuffel mn handen zijn nog steeds drama, sochtends zo stijf dat ik ze amper kan bewegen, benieuwd wat ze zeggen. Ma en di bijna niet kunnen lopen vd pijn in mn bekken en rug, allemaal niet fijn maar als ik denk aan wat ik er voor terug krijg maakt t me allemaal niet zo veel uit. Succes morgen Knuffel. En Myuna geniet van je ongetwijfeld hele mooie mannetje!
Het is idd vocht waardoor ik zo'n pijn in mn handen en voeten heb. Kan voorkomen en zal blijven tot de bevalling, dus voorlopig kiezen op elkaar en ff doorzetten nog! Knuffel hoe ging t bij jou?
Hey dames! @Myuna! Gefeliciteerd meid!! Wat een geweldig nieuws!! En wat was dat idd snel gegaan zeg!!! Heerlijk genieten van je mannetje!! Hoe voel je je verder? Ben je al lekker thuis? @Lizs, even volhouden dus! Klopt hoor, hebben we allemaal over voor onze kleine ukkies! Ik hoorde van de VK dat je misschien magnesium tabletten voor beenkrampen kan nemen. Weet zo niet of dat ook kan helpen bij het vasthouden van vocht... Ik ben zojuist bij de VK geweest. Alles wel prima! volgende week dinsdag weer. Ik geniet nog van de rust en de tijd die ik heb om het eea nog te kopen en voor te bereiden. Gisteren heb ik onze adressenlijst geupdate voor de geboortekaartjes. Pff dat kostte ook even tijd Nu echt aftellen
Lizs, wat balen meid. Was je bloeddruk en alles wel goed? De laatste loodjes wegen het zwaarst. Houd vol meid,.....je krijgt er iets prachtigs voor terug. Knuffell, fijn dat alles goed was bij de controle. Geniet van je buikbaby en je rust van je verlof,....voor je het weet is de kleine er. Spannend he! We waren snachts alweer thuis met de kleine. De volgende dag heeft de grote broer kennis gemaakt. Zooo schattig! Nu lekker aan het bijkomen en genieten.
Fijn dat alles goed was Knuffel. Ooo zo herkenbaar, elke leer denk ik nu heb ik alles klaar en dan de volgende dag, o ja dit nog. Haha heerlijk dat getut in huis en alles regelen. Wat leuk Myuna, hoe reageerde hij? Zal ook best even wennen zijn voor zo'n ventje ineens een grote broer, heerljk om te zien! Ja ik kan me dr niet zo druk om maken zolang t allemaal maar goed gaat! Ben nog steeds zo dolgelukkig dat het is gelukt om zwanger te worden, deze laatste 'drama' weekjes neem ik echt voor lief Verder was alles goed, bloeddruk niet gemeten, maandag weer bij de gyn.
Wat fijn dat je meteen na de bevalling naar huis mocht! Heerlijk! En ook voor de grote broer, dat papa en mama en broertje snel thuis waren! @lizs, dat gevoel heb ik ook vaak als ik niet zo lekker voel, wat bijzonder dat we nu zo ver zijn in de zwangerschap en dat we gewoon binnen een paar weekjes gewoon de kleine in onze armen hebben! Toch een lang traject om zwanger te worden. We mogen dubbel genieten vind ik
Hey dames, hoe gaat het? Myuna ben je lekker aan t genieten van je kleine mannetje? Ik ben vandaag weer bij de gyn geweest. Alles zag er weer goed uit, ze is ingedaald maar ligt nog niet vast. Volgende week weer naar de VK. Merk verder dat mn harde buiken aan t toenemen zijn en vaak ook last van misselijkheid savonds en snachts. Hoe is dat bij jou knuffel? Merk je nog veranderingen aan je lichaam? O ja en die kleine tante wordt steeds sterker, soms krijg ik zulke harde trappen dat t echt flink zeer doet 😜 lekkere sterke beentjes dus!
Hey dames! @myuna: Hoe gaat het verder?? Slapeloze nachten?? @Lizs: Wat fijn dat alles goed verloopt! Ik heb afgelopen zondag best veel pijn gehad. Ik denk dat het een oefenwee was. Vandaag ging het wel goed. Vannacht wel last van harde buiken en nog steeds beenkrampen Morgen ga ik naar de vk. Ben benieuwd! Soms denk ik wel (gezien de energie die ik nog heb) dat het nog even zal duren
Hoi dames, Zijn idd aan het genieten. Nachten zijn kort, maar dat is niet zo erg. De kleine man is in de avond erg onrustig tot de nacht. Hij hield de afgelopen dagen zijn temperatuur niet goed vast maar dat gaat nu goed. Hij valt alleen nu wat af. Dus hebben we een weegschaal moeten huren om dit in de gaten te houden. Lizs, wat fijn dat de controles weer goed waren. Geniet nog maar extra van die harde karate schopjes. Straks ga je ze nog missen. ; ) Knuffell, spannend meid! Wie weet rommelt het al wat. Kan nu iig niet al te lang meer duren. Succes morgen bij de vk!
Ben benieuwd knuffel wat de VK zegt. Spannend he... Aan de ene kant kijk ik zooooo uit naar dr komst, aan de andere kant probeer ik ook nog te genieten van dat getrappel in mn buik, blijft zo bijzonder! Balen dat die beenkrampen aanhouden, magnesium wil dus niet echt werken? Myuna, hoop dat die kleine snel gaat aankomen! Lukt het wel allemaal met voeden?
Hey Dames! Hier nog alles rustig! Ging ook weer goed bij de VK. Volgende week gaan ze wel inwendig kijken. Als de baarmoedermond rijp genoeg is dan kan ik kiezen om te laten strippen. Ik vind het wel spannend om de keuze te moeten maken. Aan de ene kant denk ik van laat mijn lichaam gewoon zijn gang gaan, maar aan de andere kant ,wil ik niet dat hij te lang in de buik blijft. Je leest ook al te veel risico's. pff wat een dilemma zou het zijn. Misschien maak ik me druk om niks.
@myuna, wat fijn dat je wel z'n gewicht in de gaten kan houden. Je hoort wel dat het vaak voorkomt dat de baby's in de eerste paar dagen wel afvallen. Komt wel goed!!
Ja lastige keuze idd. Wat ik hoor van ervaringen is dat het niet vaka helpt en ook echt geen pretje is om te laten doen.. Ik zou er zelf niet voor kiezen, zou idd mn lichaam laten afwachten. Maar kan me wel voorstellen dat t een lastige keuze voor je is... Hoop voor je dat die kleine voor die tijd uit zichzelf komt! Ik zal voor je duimen!!
Dankje Lizs!! Hoop ik ook! Je hoort idd dat het niet prettig is. Ik wacht het gewoon nog af. Gelukkig heb ik nog even de tijd
Hoi dames, Met de kleine man gaat het al wat beter met drinken. Flesjes blijven er redelijk in. Gewicht moeten we goed in de gaten houden. Gister zijn we op het consultatiebureau geweest voor se hoortest en een gesprek. Hoortest was helemaal goed. Wat betreft voeding, spugen en gewicht zijn we wat wijzer geworden. Knuffell, fijn dat alles weer goed was bij de vk. Grappig om te lezen dat alle vk toch anders werken. Ik heb met de eerste nooit een inwendig onderzoek gehad. En strippen deed ze voor 41wkn nog niet (waarom weet ik eigenlijk niet). Uiteindelijk met 40+6 is hij zelf gekomen. Succes met een keuze maken! Spannend hoor!
Wat fijn dat kleine goed drinkt en dat alles goed gaat! Hier nogsteeds rustig! Ik heb zojuist mijn hele huis nog gedweild. Kan nog in deze stadium . S'nachts nogsteeds last van beenkrampen. Ben benieuwd of ik nog meer oefenweeen krijg. Voor het laatst afgelopen zondag. verder voel ik alleen een beetje spanning op de bekken.
Myuna, wat fijn dat het beter gaat! Hopelijk houdt hij nu zn gewicht vast en gaat hij lekker aankomen En ook heel fijn dat zn gehoortest goed was. Toch allemaal weer spannende momenten. Knuffel ik hoop echt voor je dat hij uit zichzelf komt. Op zich heb je nog 2 weken toch. Al enig idee of je je wil laten strippen als t kan? Hier verder alles rustig, kleine meid beweegt lekker door, di weer naar de VK. Bekken gaat laatste dagen ook wat beter, waarschijnlijk ook omdat ik meer op bed lig tussendoor. Fijn weekend allebei!
Hey Dames! Hier nogsteeds geen teken dat het gaat gebeuren Ik twijfel nogsteeds over strippen. Ik ga vandaag even meer over googlen. Ook hier dinsdag naar de VK. Ben benieuwd hoe ver ik ben. Ik heb wel super veel zin om de kleine te zien! Ik wordt nu wel ongeduldig
Hey Knuffel, Wat zijn je voor en tegens voor t strippen? Haha elke keer als ik een mailtje krijg met een reactie van Knuffel denk ik.... Die is vast bevallen! Maar alles nog helemaal stil dus, spannend dinsdag! Ik heb snachts echt zo'n last van mn buik, harde buiken krampen. Volgens mij vanochtend ook voorweeen. Ben ook echt aan het aftellen nu. Wordt dat om onze kleindjes in onze armen te houden! 😍😍😍