Haha ik zag de mail en dacht ook dat Knuffell was bevallen. Het begint nu bij jullie allebei wat te rommelen. Spannend hoor meiden! Allebei succes dinsdag. Ben benieuwd wat er bij knuffell uitkomt met onderzoek en of je wel/niet laat strippen. Fijn weekend meiden!
Hahahaha En nogsteeds stil hoor! Ik krijg wel van familieleden en vrienden steeds te vraag of het al begint te rommelen. pff dit wordt een lange week . Je leest wel met strippen dat het soms pijnlijk kan zijn en dat het niet werkt. Ik ga morgen eerst onderzoek laten doen. Kan best zijn dat ik helemaal niet in aanmerking kom voor strippen. Ben benieuwd! ik heb de afspraak om 8.45 lekker vroeg Jij dan Lizs?? Hoe laat heb je de afspraak? Vanavond nog een laatste les yoga. heb echt geen zin in. Heerlijk op de bank hangen denk ik...
Spannend hoor! Je kunt altijd zeggen dat ze moeten stoppen als het te pijnlijk wordt. Ik ben benieuwd morgen. O zo herkenbaar die totaal geen zin in Yoga! Ik moet morgenavond weer, maar ook echt geen zin meer in. Sowieso weinig behoefte om mn huis nog uit te gaan! Terwijl ik normaal altijd druk in de weer ben met alles en iedereen ben ik nu echt t liefst gewoon thuis! Ik moet morgen om 13.15, verwacht niet veel meer dan een standaard controle. Ben benieuwd! Vannacht weer flink geteisterd door krampen en steken. Zegt alleen zo weinig he geduld is een schone zaak haha! Succes morgen!
Hey dames! Vanochtend een klein beetje bloedverlies gehad en ik voel echt een indaling van de kleine. kan niet heel lang duren denk ik Verder geen pijn of zo. Straks naar de VK. #spannend !! Lizs succes vanmiddag! hopelijk zijn de krampen en steken minder geworden!
Knuffell, wat spannend meid!! Hoe was het bij de vk? Of ben je stiekem aan het bevallen? Lizs, succes vanmiddag! Herken je gevoel van binnen willen blijven wel. Zal vast bij de nesteldrang horen ofzo. Kan namelijk nu niet wachten om weer gewoon lekker op stap te kunnen. Heb je nog veel last van de krampen gehad?
Hey Dames! Ik heb vanochtend al 1 cm ontsluiting gehad. De VK had mij overtuigd om toch maar te laten strippen. Nu heb ik 2cm ontsluiting. Hoofdje is niet helemaal ingedaald dus het is even afwachten of het effect heeft. Als mijn vliezen breken moet ik meteen bellen. Nu echt afwachten wat mijn lichaam en de kleine gaan doen. Mocht het niet lukken dan zit ik donderdag weer bij de VK. Ben heel erg benieuwd!!
Spannend Knuffel! En is t je tegen of meegevallen t strippen? Ik lig nu aan de CTG, VK vroeg of de baby nog bewoog dus ik zei dat ze iets rustiger was, gelijk doorgestuurd. Beetje overdreven als je t mij vraagt, maar goed. Alles ziet er goed uit verder. De krampen en steken is van het verder indalen geweest waarschijnlijk. Ze ligt nu nml helemaal vast. Dus dat is goed nieuws, is t t wel waard geweest 😉
Hey! wat fijn dat ze al is ingedaald! Die van mij moet namelijk nog ietsjes indalen, het kan even duren helaas ongeacht ontsluiting zegt de vk. Ik voelde de kleine ook wel minder tov van een aantal weken geleden. Wel voel ik hem vaker rond bepaalde tijdstippen, zoals s'avonds. Hij heeft al een vaste patroon blijkbaar. Zolang je hem/haar elke dag voelt gaat het goed volgens de vk. Ben niet zo bang voor. Wat Myuna zegt, alle vk werken en denken wel anders. Iig weet je zeker dat het allemaal goed is , dat is wel fijn!
Ja dat blijkt heb er nu zoveel gezien haha en snap wel dat als je ih ziekenhuis bent t makkelijker is om even te zeggen we gaan even kijken, maar vond t beetje overdreven. Maar goed ze beweegt gewoon goed en dr hartje is goed. Was wel leuk om te zien dat t wel flink ah rommelen is in mn buik met harde buiken en voorweeen. Ben benieuwd... Zegt natuurlijk niks. Knuffel spannend allebei aftellen en afwachten 😃😃
Knuffell, wat spannend. De eerste 2cm heb je alvast gehad. Nog acht te gaan ; ) Was het strippen erg vervelend? Nu de kleine nog niet volledig is ingedaald, moet je dan ook plat liggen als je vliezen breken? Lizs, wat balen dat je aan de CTG moest. Iig weet je nu weer dat alles goed gaat binnen. Grappig dat ze al wat gerommel op het CTG konden zien. Jammer dat dit nog niets zegt. Succes allebei!
Met de kleine man gaat het een stuk beter. Zijn temperatuur houdt hij nu mooi vast en hij zit weer op zn geboortegewicht. Het spugen gaat iets beter, maar hij spuugt nog best veel. We genieten onwijs van hem. Hij is heel lief en slaapt veel. De nachten zijn kort,....maar als je hem dan ziet maakt het dat allemaal goed. Het is echt genieten meiden! Allebei nog heel eventjes en dan hebben jullie ook jullie kleine wonder in de armen.
Fijn om te lezen dat het goed met hem gaat! Heerlijk dat jullie zo kunnen genieten van hem. En zn grote broer? Vindt hij het ook leuk?
Het wisselt. De ene keer is grote broer de baby kusjes aan het geven en aan het aaien. De andere keer is de baby stom. En wil hij er niets van hebben. Hij is momenteel ook de grenzen aan het opzoeken en is soms wat bozig. Vind het vooral heel zielig voor hem. Hij moet natuurlijk zoveel verwerken. Daarom doen we wel apart wat leuke dingen met hem. Zaterdag gaat mn vriend met hem en opa naar het spoorwegmuseum. Hij is echt gek op treinen.
Ja is ook heel wat voor zo'n ventje. Die kleine van mn vriend heeft precies hetzelfde gehad toen zn stiefbroertje werd geboren bij zn moeder. Hij was toen ongv dezelfde leeftijd als die kleine van jou. Ene moment was t mn broertje voor en na, andere moment moest hij er idd niks van hebben en was t tranen met tuiten huilen. En nu... Die kleine is ongv 8 maanden en ze zijn helemaal weg van elkaar. Ik denk dat t zo'n 2 a 3 weekjes duurde voor hem om aan te passen en daarna ging t hartstikke goed! Idd ook even tijd voor de grote broer alleen met papa of mama dat hielp bij hem erg goed.
Hey dames! Daar ben ik weer. Vanmiddag wordt ik opnieuw gestript door de VK. Na 2 vervelende nachten met weeën om de 10 minuten die niet willen doorzetten tot bevalling is de dag aangebroken voor een tweede poging. Pff echt niet prettig. Strippen zelf is niet pijnlijk maar is geen fijn gevoel. Lijkt op een hele vervelende menstruatiegevoel. De eerste nacht heeft mijn lichaam wel goed gereageerd maar de kleine heeft het nog blijkbaar prima naar zijn zin en wil nog niet uit. Als het nu niet lukt wordt ik volgende week doorverwezen naar de Gyn. Dan wordt het zeker inleiden. Ik verheug me zoveel naar de kleine. Mijn vliezen zijn nog intact. Ik moest alleen van de VK bellen als ze breken, maar tot nu toe niks. Heb niet echt gehoord dat ik acuuu moet liggen of zo. Wat mooi dat alles goed gaat met de kleine Myuna!! Lekker genieten! Ja binnenkort is het ook onze beurt
Knuffel, wat een vervelende start. Weeen die niet doorzetten. Heel veel succes met strippen vandaag. Ik hoop dat de weeen dan wel door gaan zetten zodat je niet hoeft worden ingeleid. Sterkte meid!! Lizs, dat klinkt iig hoopvol. Zoals Fender nu is vind ik het zo zielig. De komende dagen is mn vriend thuis en gaan we leuke dingen met hem doen. Hopelijk knapt hij daar een beetje van op. Hoe is het verder met jou?
He bah knuffel wat vervelend voor je! 2 van die nachten... Dat is echt balen meid! Hopelijk haalt t vanmiddag wat uit en komt die kleine snel op de wereld! Fijn dat het strippen wel meeviel. Ik blijf voor je duimen dat hij snel komt en je niet hoeft worden ingeleid. Myuna, kan me goef voorstellen hoor! Is ook heel naar om te zien, echt met die kleine van mn vriend was precies t zelfde. Hoop voor ke dat hij idd opknapt van zn momentjes met jullie samen, gaat vast en zeker helpen! T is gewoon veel voor zo'n jong mannetje om ineens te verwerken, weet zeker dat het goed komt! Met mij gaat het ok, ben niet helemaal mezelf, btje onzeker, btje angstig komt vooral omdat mn vriend zaterdag maar strong viking run gaat in Amsterdam, anderhalf uur rijden vanaf hier en dan slecht bereikbaar is. Zou m zo'n 2 a 3 uur kosten km thuis te komen vanaf t moment dat hij belt. Nou weet ik wel dat de kans klein is dat ze precies dan komt en t zal ook allemaal wel goed komen, maar ben dr niet blij mee.... Dus ik ben aan t aftellen naar zondag
Lizs, ik kan me voorstellen dat je je daar niet fijn bij voelt. Ik hoop dat de kleine zich vandaag rustig houdt en pas komt als papa weer thuis is. Ik was ook zenuwachtig dat het zou beginnen op een dag dat mn vriend ver weg route zou rijden en ik alleen thuis was met de kleine. Gelukkig was mn vriend die dag gewoon thuis. Succes vandaag! Knuffell, hoe gaat het met jou? Je maakt het maar spannend!