Clomidbaby's Okt-Nov 2014

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door knuffell83, 5 mrt 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. knuffell83

knuffell83 Actief lid

5 okt 2013
    167
    0
    0
    Overijssel
    Hey Dames! Sorry dat ik nu pas reageer!
    Hier kort samengevat wat er allemaal heeft gespeeld de afgelopen 3 dagen :)

Na de tweede keer strippen afgelopen donderdag begonnen de weeën echt heftig te worden. Om 1 uur s'nachts heeft de vk mijn vliezen gebroken en toen werd het tig x heftiger. Om half 4 had ik nogsteeds maar 3 centimeter ontsluiting. Vanwege de twee gebroken nachten (afgelopen di en woe) en de weeënstorm heb ik toen besloten naar het ziekenhuis te gaan. Om half 5 heb ik een ruggenprik gekregen en ik ging daarna 1.5 uur slapen. Toen ik wakker werd om half 7 had ik al 8 cm ontsluiting! Rond 8 uur had ik persweeën en om 8.56uur is onze Ryan geboren!
    Onze kereltje doet het heel goed! Hij weegt 2972 gram en is 50cm, kleine ukkie :) Verder drinkt hij prima en is maar 100gram in 3 dagen afgevallen. Hij krijgt al mooie bolle wangetjes :) Wat een prachtige ervaring! Onbeschrijfelijk gevoel!

Btw, wat heerlijk is het met de kraamhulp thuis :)

@Lizs: Is je mannetje al terug? Is wel angstig , kan ik heel goed voorstellen! Komende tijd mooi lekker dichtbij je houden!
    @myuna: Ik kan wel voorstellen dat het even duurt voor de grote broer, komt wel goed! Zolang hij ook echt geliefd en betrokken voelt gaat zeker goed! Een baby heeft best veel aandacht nodig dus is soms lastig om beide tevreden te houden :)

Nu nog Lizs aan de beurt!! :)

2. Lizs

Lizs Actief lid

2 jan 2014
    167
    0
    16
    NULL
    NULL
    Knuffel gefeliciteerd!! Wat fijn voor je dat hij er is en het ook zo goed gaat met hem (en met jou...?). Lekker genieten nu meid.

Mn vriend is gelukkig weer thuis en gaat idd nergens meer naar toe haha! Gelukkig heeft de dame zich koest gehouden.

Idd... Nu ik nog! Wachten, wachten, wachten... Spannend!!

3. Lizs

Lizs Actief lid

2 jan 2014
    167
    0
    16
    NULL
    NULL
    O en ik vergeet; hele mooie naam Ryan!! ☺️

4. knuffell83

knuffell83 Actief lid

5 okt 2013
    167
    0
    0
    Overijssel
    Hey Lizs!
    Wat fijn dat hij er weer is! Wachten duurt echt lang de laatste dagen en uurtjes :)! Maar het is zeker de moeite waard!! Probeer zoveel mogelijk energie op te bouwen. Lekker slapen en uitrusten! heb je nodig!

Met mij gaat het ook wel goed! ben wel snel aan het herstellen. Ik heb gelukkig weinig schade overgehouden :p.
    Heb wel kleine beetje last van blij/huil buien door de hormonen. Alle blijdschap en de bevalling moet ik op het e.e.a. nog verwerken.

5. Lizs

Lizs Actief lid

2 jan 2014
    167
    0
    16
    NULL
    NULL
    Fijn dat het goed met je gaat. Ja logisch meid, t is ook zoveel wat je ineens op je af krijgt. Laat je lekker vertroetelen door de kraamzorg en je mannetje. Komt het helemaal goed!

Thnx voor de tip, ik doe idd lekker rustig om energie op te doen! Morgen weer naar de VK als ik wil gaan ze hier vanaf 41 weken inleiden, dus sowieso minder dan 2 weken wachten nog. Komt goed!

Geniet van deze bijzondere tijd met je kleine mannetje. Kostbare momenten die heel snel voorbij gaan.

Veel liefs,

6. myuna

myuna Bekend lid

10 mrt 2011
    715
    0
    16
    Knuffell, Gefeliciteerd met de geboorte van jullie kleine man. Wat een leuke stoere naam! Meid, wat heb je heftige dagen achter de rug. Ben blij dat alles goed is gegaan!
    Ga lekker van je kleintje genieten, kom lekker bij en laat je lekker verwennen. Geniet ervan!

Lizs, nu jij nog! Spannend! Gelukkig heeft de kleine meid geluisterd en is ze niet geboren toen papa van huis was. Succes morgen bij de vk.

Hier gaat het elke dag beter met de grote broer. En met de kleine broer trouwens ook. Hij zit nu goed boven zn geboortegewicht! Helaas blijft het spugen. Na de fles moet hij zeker een half uur rechtop gehouden worden, anders spuugt hij echt veel. Nu maar kleine mondjes. Gelukkig groeit hij wel goed. Het ritme met de 2 jongentjes begint steeds meer te komen. Heerlijk!!

7. Lizs

Lizs Actief lid

2 jan 2014
    167
    0
    16
    NULL
    NULL
    Myuna, fijn dat het beter gaat! Goed om te horen.

Hier wordt de spanning ook opgevoerd! Vanochtend deel vd slijmprop verloren en vanavond weer. Sinds de ochtend echte voorweeen, soms al behoorlijk pijnlijk. Hopelijk gaat t nu doorzetten allemaal. Spannend!!

8. myuna

myuna Bekend lid

10 mrt 2011
    715
    0
    16
    Lizs, wat spannend meid!! Zal voor je duimen dat je de kleine dame snel in je armen kan sluiten. Ben benieuwd! Succes!!

9. Lizs

Lizs Actief lid

2 jan 2014
    167
    0
    16
    NULL
    NULL
    Gistermiddag om 3 uur is onze prachtige dochter Jessa geboren!!

Het is onwijs snel gegaan. Ik werd sochtens wakker van een pijnlijke voorwee en voelde toen iets knappen. Liep naar de wc en dat waren dus mn vliezen! Ik twijfelde nog even of t t wel echt was. Ziekenhuis gebeld en na overleg afgesproken dat ik de weeen zou timen. Tot mijn verbazing kwam ik op regelmaat elke 1,5 minuut. Toen mn vriend eenmaal thuis was van zn werk zijn we naar t ziekenhuis gegaan en 3 uur (!!!) later was ze dr! In totaal 4 uur over gedaan. Uurtje persen en toen met klein btje hulp op de wereld gezet. Dr handje lag tegen dr gezichtje dus vandaar dat ze dr niet uit zichzelf doorheen kwam. Gelukkig ondanks vacuum geen knippen en minimaal ingescheurd, ze twijfelde zelfs of ze moest hechten. Nu lekker thuis en heerlijk aan t genieten van onze mooie meid.

Zijn helemaal in love!

Hoe gaat t met jullie?

10. myuna

myuna Bekend lid

10 mrt 2011
    715
    0
    16
    Lizs, gefeliciteerd met jullie dochter. Wat een mooie naam!
    Jeetje, dat heb je snel gedaan voor de eerste. Gelukkig is alles ondanks vacuum goed gegaan. Fijn dat jullie weer lekker thuis zijn. Ga lekker genieten van jullie dochter en laat je maar goed verzorgen en verwennen.

11. knuffell83

knuffell83 Actief lid

5 okt 2013
    167
    0
    0
    Overijssel
    Lizs Gefeliciteerd meid!! Wat een mooi nieuws! Wat is het idd snel gegaan!! Wat fijn dat het allemaal goed gaat. Heerlijk heh zo'n kleine in je armen! Onwijs genieten is dat!

Hier gaat het allemaal goed! De kleine weegt 90 gram boven geboortegewicht. Verder al gehoortest en de hielprik gehad. Gehoortest was prima!

We proberen nu wel even een ritme te creëren. De nachten zijn soms wel kort :p.

12. myuna

myuna Bekend lid

10 mrt 2011
    715
    0
    16
    Hoi dames,
    Hoe is het met jullie en de kleintjes?
    Zijn jullie lekker druk met de kindjes?

Wij zijn met Riff bij het consultatiebureau geweest. Helaas is hij niet zo veel aangekomen tov zn geboortegewicht door het spugen. Volgende week moeten we weer terugkomen en dan wordt overlegd of we speciale voeding tegen het spugen moeten gaan gebruiken. Verder doet hij het onwijs goed en genieten we van het kleine hummeltje!
    Alvast een fijne weekend!

13. Lizs

Lizs Actief lid

2 jan 2014
    167
    0
    16
    NULL
    NULL
    Hoi!!

Je bent me net voor :) Dacht vanochtend is even navragen hoe t gaat!
    Wat balen Myuna dat hij zo blijft spugen :( arm klein ventje. Geef je borstvoeding of fles?

Hier gaat alles goed! Zijn zo aan t genieten van onze kleine meid, wat een fantastisch gevoel zeg! Ze heeft een beetje last van darmkrampjes wat soms echt killing is om aan te zien maar verder doet ze t super!! Hoe verliefd en trots kan je zijn op je kleintje ;)

14. knuffell83

knuffell83 Actief lid

5 okt 2013
    167
    0
    0
    Overijssel
    Hoi Dames.
    Balen Myuna. Had mijn schoonzusje ook vorig jaar met haar kleine. De kleine had daardoor ook heel veel maagzuur en kreegt zelf heel vroeg al maagzuurremmers. Hopelijk gaat het snel voorbij! Wel goed dat de consultatie hem goed in de gaten houdt!

Met Ryan gaat het goed. Aanstaande maandag komt de consultatie thuis, ben heel erg benieuwd naar zijn gewicht. Hij voelt wel lekker stevig :)
    @Lizs, ik heb van vrienden gehoord dat sab simplex heel goed is voor darmkrampjes. We hebben die ook thuis. Die hebben we van een apotheek in Duitsland gehaald.

Je kan onwijs genieten van zo'n kleine! Blijft zo bijzonder!!

15. myuna

myuna Bekend lid

10 mrt 2011
    715
    0
    16
    Lizs, grappig dat ik je net voor was. Wat fijn dat jullie lekker genieten. Wel erg sneu dat de kleine meid last heeft van krampjes. Fender had er ook veel last van als baby. Wij hadden toen infacol,...dat hielp hier toen goed. Sterkte met de krampjes.

Knuffell, wat fijn dat het goed gaat met jullie knul. Hoe was de controle van het consultatiebureau? Doen ze bij jullie thuis wegen en meten? Wij moeten hiervoor naar het cb toe. Geniet lekker van jullie knul.

16. Lizs

Lizs Actief lid

2 jan 2014
    167
    0
    16
    NULL
    NULL
    En hoe was t knuffel? Is die kleine lekker aangekomen? Bij ons komen ze woensdag. Hier is de eerste afspraak aan huis, daarna op locatie vh bureau.

We gebruiken idd infacol en heb t idee dat t wel wat helpt, maar af en toe schreeuwt ze t uit vd pijn. Echt verschrikkelijk om aan te zien. Gelukkig heeft ze t niet de hele dag door en zijn het momentopname. Hoe gaat het met Riff?

En hoe gaat t met jullie? Alweer hersteld van de bevalling? Ik merk dat ik niet te lang moet staan, maar verder voel ik me behoorlijk goed!

17. knuffell83

knuffell83 Actief lid

5 okt 2013
    167
    0
    0
    Overijssel
    Hey Dames!

Uiteindelijk was de cb alleen even langs voor kennismaking. Wegen en meten doen ze idd alleen op het bureau zelf. Ik moet nog even geduld hebben. :p Ik heb hem wel stiekem op onze weegschaal gewogen.

Ik heb helaas afgelopen wknd wel koorts gehad vanwege beginnende borstontsteking. Nu al antibiotica van de arts gekregen. Schijnt dat je anders ernstig ziek van kan worden. Ik ga komende week wel langzaam beginnen met flesvoeding. Gelukkig heeft de kleine geen last van.

Ik ben zelf wel al redelijk hersteld van de bevalling. Gelukkig weinig klachten :)

Hoe gaat het verder met Jessa en Riff??

18. Lizs

Lizs Actief lid

2 jan 2014
    167
    0
    16
    NULL
    NULL
    3de poging... Telf loopt elke keer vast als ik klik op reageren, erg vervelend :p

Knuffel wat balen van die ontsteking. Gaat t inmiddels wat beter met je? Mijn kraamverzorgster had me er ook voor gewaarschuwd en idd dat je er flink beroerd van kunt zijn. Is dat ook de reden dat je stopt met BV? Wel fijn dat je toch de eerste weken zelf hebt kunnen voeden.

Hier gaat alles goed, even ah zoeken met de BV want onze dame geeft erg veel voeding terug en t lijkt soms ook pijnlijk voor dr. Gister lactatiedeskundige gebeld en gaat nu beter. Krampjes blijven een uitdaging vooral met slapen, soms heeft ze zo'n pijn erg zielig om te zien.

Woe is dr lipriempje geknipt. Die was te kort waardoor ze een spleet in dr tandvlees had. Dat was echt een drama, ze had zo'n pijn en t bloedde als een gek. Dus zijn dr nu even flink aan t verwennen en lekker heel de dag aan t kroelen. Zo zielig zo'n kleintje zo te zien.

Hoe is t met jou Myuna? En met Riff en zn grote broer? Gaat t al wat beter?

19. myuna

myuna Bekend lid

10 mrt 2011
    715
    0
    16
    Ik zie net dat mn berichtje niet geplaatst is.
    Nu maar even opnieuw!

Knuffel, hoe is het met je? Zijn je borstklachten al minder?
    Geef je nu flesvoeding? Gaat het verder met jullie? Fijn dat je hersteld bent van de bevalling.

Lizs, gaat het al beter met voeden? Of geeft ze nog zoveel terug? Wat sneu dat Jessa nog steeds last van darmkrampjes heeft. Hopelijk is ze er snel overheen. Gaat het alweer na het lipriempje knippen? Of heeft ze er nog last van? Waarom hebben ze hem geknipt?
    Fender had het ook, maar daar hebben ze nooit iets aan gedaan. Een paar maanden geleden is hij op zn mondje gevallen en is het lipriempje gescheurd. De arts had al gezegd dat ze het vaak niet knippen omdat kindjes toch vaak vallen en het dan scheurt. Tenzij het last zou geven met voeding.

Hier gaat het goed. Riff drinkt goed en spuugt nog af en toe. De huisarts was afgelopen maandag op kraambezoek en vond Riff wat bleek. In overleg met de kinderarts moeten we morgen langs op de kinderpoli en bloed prikken. Echt sneu.
    Denk overigens niet dat er iets is. Vind hem helemaal niet bleek of suf. Met Fender gaat het weer goed. Hij is lief en geeft zn kleine broertje veel kusjes en aaitjes. Hij is weer zichzelf gelukkig! Mama ook weer gerust en blij ; )
    Nu met sint is het hier groot feest. Super leuk! We kijken het sinterklaasjournaal, zingen liedjes en zetten schoentjes. Kortom we genieten van onze mannen!

20. julia80

julia80 Fanatiek lid

11 jan 2014
    4.611
    2.404
    113
    hoi dames,

we 'kennen' elkaar van een jaartje geleden in een ander topic toen we allemaal nog met clomid zwanger probeerden te raken! Ik zag dat jullie inmiddels bevallen zijn van een kleintje, van harte proficiat!! Mooie namen en fijn dat het overwegend heel goed gaat!
    Hier inmiddels dus ook hoogzwanger, nog ruim een week werken en dan verlof.
    succes en veel geluk met jullie gezinnetjes!

groetjes Julia

Deel Deze Pagina