Clomidbaby's Okt-Nov 2014

Discussion in 'Zwangerschap clubs' started by knuffell83, Mar 5, 2014.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. myuna

myuna Bekend lid

Mar 10, 2011
    715
    0
    16
    Hoi Lizs,
    Wat fijn dat het zo goed gaat met Jessa! Zo zielig als je kindje zich niet goed voelt.
    Succes vandaag bij de kinderarts!

Hier alles goed, Riff zn bloedwaardes waren weer helemaal in orde en we hoeven niet meer terug te komen voor controle!
    Moeten zn gewicht wel in de gaten houden. Het blijft een kleintje!
    Wij vieren kerst allebei de dagen met de opa's en oma's.
    Wat gaan jullie doen met kerst?
    Wanneer moeten jullie weer gaan werken? En wat doen jullie met opvang?

2. Lizs

Lizs Actief lid

Jan 2, 2014
    167
    0
    16
    NULL
    NULL
    Wat fijn dat zn bloedwaarden nu goed zijn! Goed om te horen. Bij de KA was ook alles goed, hij was tevreden. Ze heeft nu alleen laxeermiddel erbij gekregen omdat door t indikken vd voeding dr ontlasting keihard werd en dan kreeg ze weer buikpijn. Hoop dat ze nu btje af is van alle pijntjes.

Wij gaan kerst vierden met mn moeder en de broer van mn vader. Kijken er toch wel btje tegen op allemaal. Ze zeggen niet voor niets dat dit een moeilijke periode is, kan het alleen maar bevestigen. Andere kerstdag met mn schoonfamilie en gaat mn moeder ook mee. Gaan dr gezellige dagen van maken!

Hier gaat ze vanaf eerste week febr 1,5 dag naar de opvang. 1 dag bij de ene oma en 1 dag bij de andere. En hoe ga jij het doen?

3. myuna

myuna Bekend lid

Mar 10, 2011
    715
    0
    16
    Fijn dat het goed was bij de kinderarts. Hopelijk gaat het met haar ontlasting ook snel weer beter.
    Ik snap dat jullie tegen de feestdagen op zien. Het blijft natuurlijk een groot gemis. Geniet van je familie meid! Dikke knuffel en zal aan je denken!

Riff is straks 2dgn naar de creche en 1 dag bij opa en oma. De andere dagen is hij bij papa of mama thuis. Ik moet over 3 weken alweer werken. Moet er nog even niet aan denken.pff!

4. Lizs

Lizs Actief lid

Jan 2, 2014
    167
    0
    16
    NULL
    NULL
    Jeetje over 3 weken alweer! wat gaat dat hard. Snap dat je dr geen zin in hebt. Hoeveel dagen ga je werken? Ff nog flink genieten nu!

Ik heb ook echt fantastisch nieuws gekregen vandaag bij de nacontrole bij de gyn...
    Ik had al heel de tijd t gevoel dat er iets niet goed zat. Nou dat blijkt. Ze hebben me verkeerd gehecht. Het is zeg maar helemaal dicht gehecht. Ik moet woensdag onder narcose, dan gaat de gyn t opensnijden en weer opnieuw hechten. Hij zei dat wat er wel is gehecht helemaal niet gehecht had moeten worden.... Ben echt zo ziek dr van!! 2-3 weken herstellen :(

5. myuna

myuna Bekend lid

Mar 10, 2011
    715
    0
    16
    Jeetje, wat vervelend voor je! Wat bizar dat ze onnodig gehecht hebben en dat nu op deze manier moeten verhelpen. Is echt een fout! Sterkte morgen meid! Hopelijk ben je weer snel de oude.

De komende weken ga ik idd nog even genieten. Ik moet weer 4 dgn werken. Mn vriend is de maandag thuis en ik de dinsdag. De andere 3 dgn creche en opa en oma.
    Hoeveel dagen moet jij weer gaan werken?

Alvast hele fijne kerstdagen! Hoewel het ook moeilijke dagen zijn voor jullie,....probeer ook samen te genieten van jullie mooie kleine meid! Liefs

6. Lizs

Lizs Actief lid

Jan 2, 2014
    167
    0
    16
    NULL
    NULL
    Ja is toch niet te geloven. Ik heb zelf gister ook meegekeken, hoe de Vk dit heeft kunnen doen is me echt een raadsel. En gezien de reactie van de gyn hem ook. T is niet anders, kiezen op elkaar en hopen dat t nu wel goed gaat. 😡😡

Pittig hoor 4 dagen werken, ik ga ook naar de 4 maar als ik de kans krijg om iets te vinden voor 3 dagen ga ik dat wel doen. Deed je dat met Fender ook, 4 dagen?

Dankjewel. We gaan er gezellige dagen van maken met een lach en een traan. Jij ook hele fijne dagen met je partner en je 2 kanjers! Geniet ervan! X

7. myuna

myuna Bekend lid

Mar 10, 2011
    715
    0
    16
    Dank je wel! Gezellig met mn 3 mannen kerst vieren!

Nadat Fender is geboren ben ik idd 4dgn gaan werken. Het gaat goed,...mede door mn lieve vriend. Hij doet erg veel in het huishouden en heeft een papadag. Het liefst zou ik 3dgn werken,...maar financieel scheelt dat wel erg veel.

Hoop dat je operatie goed is gegaan ren je weer snel opgeknapt bent! Laat je man maar goed voor je zorgen.

8. myuna

myuna Bekend lid

Mar 10, 2011
    715
    0
    16
    Hoi Lizs,
    Hoe gaat het met jou en Jessa?
    Alweer wat op de been?
    Hopelijk hebben jullie een fijne kerst en oud en nieuw gehad.
    Wij hebben leuke dagen gehad met ons gezinnetje.
    Deze week is mn laatste week verlof :' (
    Ik probeer extra te genieten,....zo lang vrij heb ik wrsch nooit meer met mn kindjes.
    Liefs

9. Lizs

Lizs Actief lid

Jan 2, 2014
    167
    0
    16
    NULL
    NULL
    Hey Myuna,

Jeetje wat gaat dat snel he!! Idd maar even extra genieten, zie ke er erg tegen op?

Met ons gaat alles goed, nog 4 weken verlof gaat ook al zo hard 😳 Kerst en o&n waren met een lach en een traan. En ik was nog aan t herstellen van mn operatie. Ondanks dat toch erg gezellig gehad met elkaar. Hoe gaat t met je twee knullen? Al btje gewend aab t nieuwe ritme?

Jessa slaapt snachts meestal erg goed, van 23.00 tot 04.00 en daarna tot 08.00. Erg blij om!

Meid geniet van deze dagen met je mannetjes... En alvast heel veel succes maandag.

10. knuffell83

knuffell83 Actief lid

Oct 5, 2013
    167
    0
    0
    Overijssel
    Hey Dames,
    even snel doorgelezen! Gelukkig is allemaal wel goed gegaan! Balen Lizs!! Wat een stomme fout van de gyn.
    @myuna: heel veel succes aanstaande maandag!

Nog de beste wensen en heel veel geluk, gezelligheid en liefde met de gezinnetjes!!

Met ons gaat het prima, eigenlijk weinig te vertellen :) Nog 1 week verlof en dan is het helaas voorbij :(. Ik ga ook 4 dagen werken. Gelukkig gaat de kleine 1 dag naar familie, 2 dagen gastouder en 1 papadag.
    Heb echt veel moeite mee, ik zie enorm tegenop om te gaan werken. Nja, ik denk dat ik meer last van heb dan de kleine zelf.

11. myuna

myuna Bekend lid

Mar 10, 2011
    715
    0
    16
    Hoi dames!
    Nou, de eerste werkdag zit er weer op.
    Het weggaan van huis was even lastig. Keek er onwijs tegenop om weg te gaan van huis. Ergens had ik ook wel zin om even iets voor mezelf te doen.
    Na een halve dag werken was het alsof ik na een weekje vakantie weer terug was. Het viel gelukkig erg mee. Het voordeel was ook dat papa thuis was met de kids. Het ritme is er en Riff slaapt meestal de hele nacht door.

Lisz, wat fijn dat Jessa ook al zo lekker slaapt en jij al wat bent opgeknapt! Geniet extra van je laatste 4weken verlof. Ze vliegen voorbij!

Knuffell, oh jij nog 1 weekje. De eerste dag werken is het moeilijkst. Maar je went snel hoor! Geniet van je laatste week verlof!

12. Lizs

Lizs Actief lid

Jan 2, 2014
    167
    0
    16
    NULL
    NULL
    Myuna, fijn dat het ondanks het opstarten toch meeviel. Erg he.. Alsof je nooit bent weggeweest. Ik probeer echt nog intens te genieten van mn kleine uk. Maar merk ook wel dat ik er wel weer een beetje aan toe ben... Alleen niet 4 dagen bleh.

Jessa slaapt sinds een week van 22.30 tot 07.30! Heerlijk!!! Wat een verschil zeg.

Knuffel geniet nog van je laatste dagen. En succes straks als je weer moet beginnen.

13. myuna

myuna Bekend lid

Mar 10, 2011
    715
    0
    16
    Knuffell, hoe was je eerste werkdag vandaag? Viel het erg tegen?

Lizs, lekker dat Jessa ook al zo doorslaapt! Zeker als je straks weer moet werken.

Hier alweer een weekje aan t werk. En helemaal in het ritme.
    Riff heeft zn 2e vaccinatie ook al gehad. Jeetje,....de tijd vliegt.
    Zo leuk om te zien hoe hij al is verandert en wat hij alweer kan.

14. Lizs

Lizs Actief lid

Jan 2, 2014
    167
    0
    16
    NULL
    NULL
    Hoe is t je bevallen Myuna? Weer aan t werk? En bij jou knuffel? Kleine slaapt nu zelfs al van 8 tot 8. Niet te geloven slaapkoppie, echt heerlijk!!

Wij moeten vrijdag voor de 2de vaccinatie. Hoe ging t bij Riff? Hopelijk niet te veel klachten. Ik nog 2 weken thuis, dan eerste week 2 dagen werken en dan er weer vol tegen aan. Vandaag nacontrole gehad bij de gyn. Gaf aan dat hij met de Vk heeft gesproken en aangegeven dat ze echt fout heeft gemaakt met t hechten. Gelukkig is alles goed nu en hoef ik niet meer terug!

15. myuna

myuna Bekend lid

Mar 10, 2011
    715
    0
    16
    Werken bevalt me wel goed. Hoe fijn het ook is om thuis bij de kindjes te zijn,.....het is wel lekker om weer wat voor jezelf te doen.
    Haha wat een slaapkoppie is Jessa,....fijn hoor! Riff slaapt overdag veel. En in de avond vaak een uurtje of twee en dan na zijn fles van 23.00uur tot de volgende ochtend 7uur. Heerlijk.
    Vaccinatie ging weer goed. Hij sliep en werd wakker van de prik. Hij was 2 minuten even 'not amused' maar sliep daarna gewoon verder. Haha!
    Jeetje, jouw verlof is ook al bijna om. Gaat snel he!
    Wat fijn dat je goed gekeurd ben door de gyn. En dat er erkent is dat er een fout is gemaakt.
    Ga nog lekker genieten van je verlof en je meisje!!

16. myuna

myuna Bekend lid

Mar 10, 2011
    715
    0
    16
    Hoi dames,
    Hoe is het met jullie?
    Al een beetje een ritme gevonden tussen werk en gezin?

Hier gaat inmiddels weer goed. Riff heeft het RS virus gehad en heeft een week in het ziekenhuis gelegen. Hij heeft 2liter zuurstof gehad en sondevoeding. Heel zielig allemaal!
    Nu is hij al 3 weken thuis,....maar hij is nog steeds erg onrustig, slaapt heeeeeel erg slecht en is heel schrikkerig en soms hysterisch. Heel naar. Het voedingsschema en het doorslapen is verleden tijd. We moeten weer helemaal op opnieuw beginnen. Volgende week naar een pedagoog om wat tips te krijgen om alles weer in een ritme te krijgen.

Share This Page