We zijn naar Zwitserland geweest en was echt heerlijk! Super weer gezellig, kan een mens soms goed doen De misselijkheid viel tot nu toe bij me mee... Maar sinds gister en vandaag is t echt ellende. Begint sochtends en dan met vlagen over de dag. Maar ben dr eigenlijk ook stiekem wel blij mee hihi. Morgen afspraak bij de Gyn ben zoooooo benieuwd!! Erg spannend! Afspraak is om 15.10 ik laat t jullie weten!
Lisz, heerlijk even naar Zwitserland! Sterkte met de misselijkheid. En natuurlijk succes morgen. Ben benieuwd! Ben vanmorgen naar de vk geweest. Bloeddruk, suiket en hb waren goed! Over 5 weken terug en dan ook eerste keet naar het hartje luisteren. Nu donderdag de eerste echo! Spannend!!
Spannend allemaal dames, Hier kan ik de week wel omkijken. Wil zo graag horen dat het allemaal goed zit.
Hallo allemaal, ik ben ook zwanger geworden met behulp van clomid, de 2e ronde was het raak. Morgen heb ik weer een afspraak bij de gyn, dan mogen we ons wondertje weer bewonderen.
Wat een goed nieuws Myuna! Spannend he die eerste echo... Pfff ik ben echt de uren aan t aftellen nu. Ben echt super zenuwachtig!! Hoop dat t allemaal goed zit! Hoi Leco, gezellig dat je ook mee komt kletsen! Wat fijn dat het gelukt is in de tweede ronde! Hoe voel je je? Begrijp ik t goed dat je al een keer een echo hebt gehad? Spannend morgen! Hoe laat moet je?
Ik ben super moe, moet ook vaak me bed uit om te plassen, last van zere borsten en ben niet echt de vrolijkste thuis . Ik heb morgen om half 11 een afspraak en dit wordt de 4e echo. Ben met 4w en een paar dagen met hele erge buikpijn naar het ziekenhuis gebracht, ze waren bang dat ik een bbz had, maar gelukkig alles goed, toen een echo met 5w5d alles goed, alleen nog geen hartje te zien en toen met 6w5d kloppend hartje.
Nou ladies, de eerste echo gehad! Ik ben 6 weken en 5 dagen. Alles zag er super uit! De kleine friemel is 3mm en de gyn dacht dat ze t hartje zag kloppen, maar t was nog net te klein om goed te zien. Volgende week vrijdag dus nog een keer terug voor een echo om t zeker te weten. Ze was zo positief over hoe t er uit zag en t hartje was ze ook vrij zeker over, dus ik ben helemaal blij en gerust gesteld. Nog even een weekje aankijken om t 100% zeker te weten.
Wauw lisz wat een mooi nieuws, ga er lekker van genieten @Hier vandaag ook een goede echo gehad en het hartje gehoord. 9 april weer terugkomen bij de verloskundige in het zk. Ik ga morgen bellen voor de nekplooimeting dat ik die wil laten doen, wisten het nog niet helemaal zeker namelijk, dus hadden een folder meegekregen en als we de meting willen laten doen, kon ik bellen voor een afspraak. Gaan jullie dit ook laten doen?
Hey Dames!! Wat fijn die mooie echo's!! Morgen nog Myuna en dan de rest volgende week weer Ik heb vandaag wel een beetje bruine afscheiding. Ik was heel erg zenuwachtig over. Ik zal morgen wel voor de zekerheid even bellen. Ik lees dat het wel kan voorkomen, maar ben erg aan het twijfelen
Goed nieuws Leco! Vwb nekplooi... Die fase ben ik nog niet, ook nog niet over nagedacht als ik eerlijk ben. @knuffel dat is schrikken, ik zou ook een knoop in mn maag krijgen. Maar t schijnt wel veel voor te komen. Bruin en roze is niet erg. Kan oud bloed of innesteling zijn. Idd gewoon even bellen! Laat je ons weten wat de VK zegt?
Knuffell, bah meis toch! Bruin bloed is meestal goed. Morgen idd even bellen met de vk. Leco, welkom hier! Wat fijn dat alles goed was op de echo's. Wij gaan ook combinatietest doen. Alleen maar om voorbereid te zijn mocht het kindje een chromosoomafwijking hebben. Lisz, wat fijn dat je een goede echo had! Heerlijk toch! Ik mag morgen voor de eerste echo. Ben nog niet zenuwachtig,....misschien komt dat nog! Ben druk bezig met de verjaardag van mn kleine mannetje. Traktatie maken voor de creche en alles. Leuk hoor! Laat jullie morgen weten goe het was bij de echo. Misschien kunnen we een lijstje maken wie wanneer echo etc heeft. Lijkt het jullie wat?
@Myuna: Succes vandaag meid! laat ons snel weten. Lijst lijk me een super idee! Ik heb me ook aangemeld voor moeders voor moeders, de informatrice kwam gisteren langs. Super leuk dat je anderen kan helpen. Ik heb gelukkig sinds vanmorgen geen last meer van. Ik heb wel een positief gevoel over. Nog een paar daagjes en dan kan ik de kleine weer bewonderen
Ik zou me ook rot schrikken knuffel gelukkig is het nu over. Hier vooral last nu van obstipatie maar heb het er voorover Zo'n lijstje lijkt me een goed idee
Knuffell, wat fijn dat je nu geen bloedverlies meer hebt. En goed dat je mee doet aan moeders voor moeders. Ik plas alweer bijna 2 weken in dat mooie kannetje! Haha Ik heb vanmiddag de eerste echo gehad. Het hartje klopte al heel sterk. We zijn opgelucht dat alles goed is. En heeeel blij!!
Oja zal ik een lijstje maken? Misschien zelf aanvullen. Naam-uitgerekende datum-volgende echo. Myuna- 19 oktober-24 maart
Gefeliciteerd Myuna!! Wat fijn dat het zo'n goede hartslag was geniet ervan! Ik weet mn uitgerekende datum nog niet dus even afgaan op internet Myuna - 19 oktober - 24 maart Lizs - +/ 3 november - 21 maart
Gefeliciteerd myuna Myuna - 19 oktober - 24 maart Lizs - +/ 3 november - 21 maart Elphaba +/ 7 nov - 18 maart
@myuna: Super fijn! Ik heb gebeld en ze zeiden, zolang het niet helderrood is is prima. Ik heb de laatste dagen ook heel veel last van kriebelhoest. denk. dat dat de boosdoener is. Myuna - 19 oktober - 24 maart Lizs - +/ 3 november - 21 maart Elphaba +/ 7 nov - 18 maart Knuffell83 -22 oktober -18 maart