Lisz, wat fijn! Lekker gaan genieten nu!! Dames,....mochten jullie shopdrift hebben, op 25 maart starten de mamamazzeldagen bij Prenatal! : )
@Lisz, super meid!! Echt genieten nu!! @Myuna, bedankt voor de tip!! Ik ga eerst online kijken. Kan niet wachten om te gaan winkelen
Myuna - 19 oktober - 24 maart Lizs - 3 november - VK bellen Elphaba +/ 7 nov - 18 maart Knuffell83 -23 oktober -10 april Leco1980 - 10 oktober - 3 april
Goedemorgen dames! Gister de 10 weken echo gehad, de eerste van de combinatietest. Alles zag er goed uit. Hartje klopte mooi en de baby bewoog lekker. Baby zwaaide nog even,..grote broer was mee en ging terugzwaaien. Zoooo schattig! Na 2 min was grote broer er wel klaar mee. Toen ging hij lekker spelen. 8 april de volgende echo. Elphaba, succes vandaag!
Myuna - 19 oktober - 8 april Lizs - 3 november - VK bellen Elphaba +/ 7 nov - 25 maart Knuffell83 -23 oktober -10 april Leco1980 - 10 oktober - 3 april
Net een mooi kloppend hartje gezien. dus ben helemaal opgelucht. Nu een nieuw dilemma. Of ik de combinatietest wil laten doen. Vind wel een moeilijke beslissing
Elphaba, wat een goed nieuws! Qua combinatietest weet niet of je het vergoed krijgt of dat je zelf moet betalen. Mij kost het 165 euro. En vooral moet je bedenken wat je met de uitslag wil. Wij hebben het nu voor de tweede keer gedaan. Wij willrn graag weten waar we aan toe zijn zodat we bij een evt verhoogde kans ons er op kunnen voorbereiden. Succes met het besluit nemen.
@ Elphaba: Super meid!! nu kan je echt gaan genieten! Ik wil ook net als Myuna de combinatietest gaan doen. Dan weten we ook waar we aan toe zijn. Het geeft natuurlijk geen garantie maar toch wel fijn om te weten vind ik. Ik ga morgen bellen voor een afspraak. Ik moet komende tijd een keer naar het ziekenhuis om bloed te laten prikken. dan hopelijk volgende week weer de echo. Dan kunnen die nogmaals gaan bewonderen
Hoe gaat het verder met de dames?? Vandaag zal ik de rest van de familie vertellen Aankomende dinsdag weer een echo, heerlijk!!
En hoe waren de reacties knuffel? Ik heb behoorlijk last van misselijkheid, helaas niet alleen sochtends maar de hele dag. Hoop dat t na die 12 weken minder wordt. Verder gaat alles goed, nog wel steeds veel ongeloof hoor dat ik zwanger ben vind t nog zo'n gek idee En met jou? En de rest?
Hey Lizs Iedereen was heel erg blij. Nu heeft mijn vriend echt iedereen verteld, hij is echt super enthousiast en kan niet meer inhouden Wel minder dat je de hele dag misselijk bent. Bij mij gaat het steeds beter. Ben soms wel erg moe en heb ook vaak een opgeblazen gevoel, maar igg niet misselijk zoals in het begin. Hoe gaat het verder met de rest??
Knuffell, wat leuk dat iedereen enthousiast was! Leuk he al die blije reacties. Lisz, wat vervelend dat je zo misselijk bent. Ik had er ook hele dagen last van. Bij mij hielp het als ik kleine beetjes verdeeld over de dag at. Gelukkig is het bij mij nu al bijna weg. Vaak nog wel een wee gevoel in mn maag en last van mn darmen. Maar de tweede trimester komt in zicht,....en dat is vooral genieten. Succes met je misselijkheid meid!
Dames ik moet weer opnieuw beginnen. Ik ga een miskraam krijgen. Vanaf zaterdag al bloed en vandaag bij de echo bleek geen hartje meer. Dus nu wachten en anders krijg ik hulp en dan op naar nieuwe ronde
Elphaba ik zit je bericht met tranen in mn ogen te lezen. Wat ongelooflijk rot voor jullie, heel veel sterkte!
Wat heftig! Elphaba heel veel sterkte meid!! Kan geen woorden voor bedenken. Het enige wat ik kan zeggen is om in de gedachte te houden dat het wel een feit is dat je zwanger kan worden! Wellicht dat het dit keer het niet sterk genoeg was maar dat zal in de tweede ronde zeker lukken! Alles wat nieuw is voor de lichaam is altijd spannend. Dikke knuffel van mij!
Elphaba, wat heftig meid! Wat vreselijk naar. Een hele dikke digitale knuffel. Heel veel sterkte. Houd je ons op de hoogte hoe het met je is.
Hoi Dames, Ik heb gisteren een mooie echo gehad. Echter hebben ze 4,17cm gemeten, wel aan de kleine kant. In alle apps en ook op internet lees ik een gemiddelde lengte bij 11 weken 5,5cm. De vk zegt dat het wel goed uitziet. Wat vinden jullie ? x