Chantal, wat fijn dat de echo helemaal goed was! Nu lekker genieten. Knuffell, alles goed meid? Ik heb bij de geboorte van onze zoon geen pijnstilling gebruikt. Met de bevalling kan je bijna niets van tevoren beslissen. Ik had een soort van geboorteplan besproken met de vk. Uiteindelijk liep het allemaal net iets anders en ik ben helemaal tevreden met het verloop van de bevalling. Ook pij stilling kan je niet plannen. Ik heb niet het gevoel gehad dat ik het nodig had (wilde het ook niet van tevoren). Maar stel dat ik veel pijn had gehad,....wie weet had ik dan wel een ruggeprik gewild.
Oja, je had nog wat gevraagd. Volgens mij kunnen ze pas met 16-17 weken zeker zeggen wat het geslacht is. Maar misschien is het soms wel al te zien, of hebben ze extra onderzoek gehad ofzo?
Hoi Dames, Ik was onder de veronderstelling dat ik vandaag ook een echo zou krijgen, maar het was alleen controle. Wel het hartje gehoord met een doptone en bloeddruk gemeten. Alles was prima! @myuna"Ik denk dat ik ook zonder pijnstiller wil bevallen, hadden ze vroeger ook niet denk ik Geslachstbepaling krijg ik pas met de 20wkn echo zijn de vk. anders moet naar een pretecho bureau. kan vanaf volgende week. Ik kan wel wachten hoop ik @Leco alles verder goed? Nog een paar weekjes heb je al de 20 wkn echo, heerlijk de volgende mijlpaal bereiken!
Ja hoor alles gaat goed, ben alleen nog steeds verschrikkelijk moe, het lijkt steeds erger te worden. Hopelijk voel ik me snel fitter, heb gelukkig een meegaande bedrijfarts, werk normaal 40 uur maar op het moment 20 uur. Hoe is het met jou en met de rest? 12 mei de 20 wkn echo, spannend!
Knuffell, wat fijn dat alles goed was bij de vk. Jammer dat je geen echo kreeg. Leco, wat balen dat je zo moe bent. Wel fijn dat er met jou goed rekening wordt gehouden. Hier alles goed. De laatste kratten van moeders voor moeders zijn opgehaald. Dan zijn er alweer 10weken voorbij,...tijd gaat zooo snel. Heb afgelopen maandag de baby voor het eerst gevoeld!!!! Zo'n fijn gevoel! Kan niet wachten tot de schopjes harder worden en papa de schopjes ook kan voelen. Buik groeit hier ook al aardig. Fijn weekend meiden!
Hey Myuna, Wat gaaf dat je je baby al kan voelen! Ik kan niet wachten voor dat moment, lijk me heel erg bijzonder! ik lees wel dat bij de eerste je die pas tussen 18 a 20 weken voor het eerst kan voelen. Ik moet even geduld hebben helaas . Ik moet nog tot 16 mei met Moeders voor Moeders. Tijd vliegt idd. Mijn buikje is deze week wel echt gegroeid, veel broeken passen echt niet meer. Is wel even wennen
Hey dames, Wat leuk al die positieve verhalen te lezen! Fijn dat het goed met jullie gaat. Hier vrijdag weer een echo. Wordt een heel bijzonder moment omdat mn vader mee gaat, wordt opgehaald met de ambulance als soort van laatste wens. Kijken er erg naar uit met elkaar. Gelukkig gaat met mij alles goed, misselijkheid is zo goed als weg en buik begint ook hier echt wel te groeien. Kan mn eigen broeken muv een paar leggings echt niet meer Succes met aftellen naar de 20 weken echo's!!
Lisz, wat mooi dat je vader mee kan naar de echo. Zal vast een onvergetelijk en emotioneel moment worden. Geniet ervan samen! Fijn dat verder alles goed gaat met je.
Hey @Lizs Wat fijn voor jullie!! Geniet ervan morgen! Laat ons weten hoe het ging! @myuna, heb al meer schopjes gevoeld?? @leco, heb gehoord dat sinaasappels wel helpt Kan vaak door tekort aan ijzer komen. Heb ik ook namelijk. @Chantal: Hoe gaat ie verder??
Hoi allemaal, Hoe gaat het met jullie? Lisz, hoe was de echo afgelopen vrijdag? Hopelijk hebben jij en je vader er van kunnen genieten. Hier gaat het goed. Kleine al een paar daagjes niet gevoeld,...maar gister weer wel. De zwangerschapsbroeken en jurken zijn weer tevoorschijn gehaald. Mn eigen broeken krijg ik nu niet meer aan. Buik groeit de pan uit. Haha! Gistet heerlijk verwend door de kleine man. Hebben jullie ook een leuke (bijna)moederdag gehad? Op 3 juni de 20weken echo! Ben zooooo benieuwd. Maar eerst een weekje op vakantie volgende week.
Hey ladies, De echo met mn vader was heel mooi! Echt een heel bijzonder moment. Het was emotioneel, maar ook erg fijn dat hij nu toch zn kleinkind kon zien. Heel bijzonder. Echo zelf zag er ook allemaal goed uit. Baby was flink gegroeid en lekker druk bezig 17 juni 20 weken echo, zo benieuwd wat het gaat worden!!! Hoe is t verder met jullie? @myuna, lekker even op vakantie, geniet er van! 3 juni is al bijna. Spannend hoor! Laat je even weten hoe t was? Knuffel hoe gaat t met jou? En Chantal? Ook al meer nieuws?
Hey Lizs! Wat fijn om te horen!! Met mij gaat het goed. Ik ga ook binnenkort op vakantie, Heerlijk! Mijn buik is aardig gegroeid. Woensdag heb ik weer controle bij de vk. Verder gelukkig geen klachten @myuna hoe was je vakantie?? Hoe gaat het met chantal en leco?
Hoi ladies, Met mij gaat het goed. Ik ben net terug van vakantie, vandaar dat ik niet eerder gereageerd heb. Vandaag alweer 14 weken zwanger. Ben vanmorgen bij de VK geweest en heb voor het eerst het hartje horen kloppen, zo bijzonder Verder geen klachten, voel me goed. De moeheid begint af te nemen en mijn buikje begint nu langzaam te groeien, zo trots! Ik heb 10 juni de echo voor geslachtsbepaling, leven we weer naartoe. Hoe is het verder met jullie? Hebben jullie vakantieplannen? Wij hebben net een nieuw huis gekocht, dus voor ons zit er niets meer in de planning. @Myuna: vanaf wannneer voelde jij de baby bewegen? Geniet van je vakantie
Hoi allemaal, Hier alles goed! Vakantie was erg fijn! Lekker weer en we zijn lekker uitgerust. Buik heeft na de vakantie echt een groeispirt gemaakt. Ook schopt de kleine nu zo hard dat papa hem/haar nu af en toe ook kan voelen. Zooo fijn!! Vandaag naar de vk en dan volgende week 20wkn echo,....we tellen de dagen af! Lisz, wat fijn dat de echo goed was en dat jullie er samen een mooi moment hebben beleefd. Heb echt aan je moeten denken. Knuffell, hoe was het bij de vk? Lekker vooruitzicht om straks op vakantie te gaan. Verder alles goed? Chantal, heb je een fijne vakantie gehad? Je geniet ook lekker van je zwangerschap zo te lezen. Fijn he! Leuk dat jullie in het nieuwe huis nu een mooi babykamertje mogen maken. Ik was 15 weken zwanger toen ik de baby voor het eerst voelde. En bij 18 weken voelde papa hem/haar. Wel erg snel hoor. En bij een tweede zwangerschap voel je het schijnbaar ook eerder omdat je weet wat je moet voelen. Heel bijzonder om het te kunnen voelen bewegen.
Hoi dames Hoe gaat het verder met iedereen?? Ik ben nog op vakantie. ik voel de kleine nu wel heel veel. Echt een fijn gevoel. @myuna: Hoe was je 20 wkn echo gegaan? @lizs: Hoe gaat het verder met jou pa en de zwangerschap? @chantal: nog aftellen heh! ik heb ook geslachtsbepaling en 20wkn echo volgende week! nog een paar daagjes!
Hoi allemaal, hoe gaat het met iedereen? Vorige week hebben we de 20 weken echo gehad. Alles was goed en mochten zo'n 45 minuten genieten van onze kleine man! We krijgen een zoon en broertje! Had een heel sterk gevoel dat het een meisje zou zijn, dus het was even schakelen. We zijn onwijs blij met de komst van een knul. Zo leuk! Knuffell, hoe was je vakantie? Heb jij je echo al gehad? Hopelijk was alles goed. Chantal, hoe was jouw echo? Lizs, hoe gaat het met jullie?
Hé ladies, Hoe gaat het met jullie? Hoe hebben jullie de warmte ervaren de afgelopen dagen? Ik vind de zon en de warmte normaal echt heerlijk, maar ik zit nu toch liever in de schaduw @Myuna: wat gaaf dat de 20 weken echo zo lang duurt. Ik mag 2 juli voor de 20 weken echo. Wat leuk dat je een voorgevoel had en dat het juist tegenovergesteld was. Gefeliciteerd, al flink geshopt? @Knuffell83: wat fijn dat je de kleine al zo goed voelt. Lijkt me heerlijk. Ik heb nog steeds niets gevoeld hahaha, ik kijk er zo naar uit. Hoe was je vakantie verder? @Lisz: jouw 20 weken echo komt er ook bijna aan, spannend! Wil je graag weten wat het gaat worden? Ik heb gisteren een pretecho gehad met 17 weken. We krijgen een zoon. Superblij mee. Het was geen verrassing aangezien mijn man uit een echte 'mannenfamilie' komt, dus de kans op een jongen was zeer groot haha Hij was superbeweeglijk, de verloskundige zei dat ik hem snel moet gaan voelen nu. Verder een drukke tijd de aankomende tijd. We gaan verhuizen. We krijgen 11 juli de sleutel van ons nieuwe huis... dan flink aan de klus. Weten jullie toevallig hoe dat zit? Mag je nou wel of niet verven als zwangere? Ik lees tegenstrijdige verhalen... gisteren helemaal vergeten te vragen aan de VK. Maar voordat we aan de klus moeten hebben we volgende week nog een weekje vakantie. Onze laatste vakantie was een beetje in duigen gevallen vanwege alle regen en regelmomenten voor ons nieuwe huis.
Hoi Dames! Ik heb de 20wkn echo gehad en alles was dik in orde! Wij krijgen ook een zoon! Klopt ook met mijn voorgevoel Wij hebben een heerlijke vakantie gehad, buikje is aardig gegroeid. @Chantal: Mijn schoonzus was ook zwanger tijdens een verbouwing. Ze heeft niet geschilderd ook vanwege de gemengde verhalen. Ik denk dat zolang het op waterbasis is kan het geen kwaad. Probeer verder geen spullen op te tillen.
Hoi dames, Wat leuk,...krijgen we alle drie gewoon een zoon! Gelukkig waren jullie echo's ook goed. Knuffell, wat fijn dat jullie lekker genoten hebben van jullie vakantie. Fijn dat de echo helemaal goed was. Nu lekker genieten van de groeiende buik en de schopjes van de kleine man! Chantal, Heerlijk,.. eerst op vakantie en daarna jullie nieuwe paleis inrichten. Spannend hoor! Ik heb met mn vorige zwangerschap met verf op waterbasis geverfd en heb vooral heel goed geventileerd. Dat mocht van mn verloskundige toen. Idd niet te zwaar tillen. Leuk vooruitzicht. Ik heb nog niet veel geshopt,....voordeel is dat ik onwijs veel heb van de eerste kleine man. En ik krijg van een vriendin een hele grote tas met kleertjes nog. Heel praktisch een tweede zoon,...wel jammer dat we niet veel nodig hebben. Maar ik kan nu wel los gaan in het kamertje, met wat duurdere accessoires etc. Helaas is het maar een klein kamertje met een grote kledingkast van ons er nog eens in. Maar ga proberen er een mooi kamertje van te maken. Alvast een fijne vakantie! En ik hoop dat je je kleine man snel mag voelen schoppen,...is zo bijzonder. Lisz, Hoe is het met je? Nog 6 dagen en dan ook je 20wkn echo. Spannend!