Clomidbaby's Okt-Nov 2014

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door knuffell83, 5 mrt 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Lizs

Lizs Actief lid

2 jan 2014
    167
    0
    16
    NULL
    NULL
    Hey lieve dames,

Gefeliciteerd knuffel, Chantal en Myuana allemaal een zoon wow wat geweldig!!
    Ik heb as dinsdag mn 20 weken echo, erg spannend!! Heb totaal geen voorgevoel wat t wordt kan echt alle kanten op gaan. Ben superrrr nieuwsgierig dus ja wil het heel graag weten :)

Verder is alles hier een beetje gekalmeerd. Na de echo heeft mn vader 2 keer t heel zwaar gehad en was hij bijna overleden. Nu is hij weer wat stabieler en gaat het voorlopig even goed. Afwachten hoe t nu verder gaat. T is een hele lastige situatie en ik merk hoe verder ik in mn zwangerschap kom hoe moeilijker ik t ga vinden. Dagen, weken, maanden... Geen idee hoe t straks verder gaat. Voor nu maar genieten van alle momenten die we wel hebben!

Verder hier ook lekker bezig met t kamertje en spulletjes uitzoeken en idd haha ook mn buik is lekker aan t groeien! Heel bijzonder moment om je kleine te voelen bewegen, Chantal heb jij inmiddels al wat gevoeld?

Dames, fijn weekend geniet van het lekkere weer en nu t hier wat rustiger is probeer ik wat vaker aan te haken!

2. myuna

myuna Bekend lid

10 mrt 2011
    715
    0
    16
    Lisz, wat spannend,....morgen de 20wkn echo!
    Ben benieuwd of jullie ook een klein mannetje krijgen.
    Wat naar dat het ineens slecht ging met je vader. Gelukkig dat hij nu weer wat stabieler is. Gaan jullie hem ook vertellen of hij een kleinzoon of kleindochter krijgt?

Goed om te horen dat jij nu lekker aan het genieten bent van het zwanger zijn. Laat je ons weten hoe het morgen is gegaan?

3. Lizs

Lizs Actief lid

2 jan 2014
    167
    0
    16
    NULL
    NULL
    Nou ik moet de traditie toch onderbreken :) Wij krijgen namelijk een meisje!!! Alles was helemaal goed en we zijn helemaal in de wolken met het nieuws dat we een kleine meid krijgen. Hebben t meteen aan onze ouders verteld en idd ook aan mn vader via skype want hij lag op de dialyse in het ziekenhuis maar kon niet wachten om t te horen :)

Nu lekker verder genieten!!

4. myuna

myuna Bekend lid

10 mrt 2011
    715
    0
    16
    Lisz, wat leuk!! En wat fijn dat alles goed is met de kleine meid. Kan me voorstellen dat jullie het van de daken geschreeuwd hebben. Tof dat je het je vader gelijk via Skype kon vertellen. Geniet lekker!!!!

5. knuffell83

knuffell83 Actief lid

5 okt 2013
    167
    0
    0
    Overijssel
    Hoi Dames!
    Lizs gefeliciteerd met je meisje! Straks mag je leuke jurkjes voor haar kopen! Altijd leuk!!

Hier gaat het ook goed. Afgelopen woensdag naar de VK geweest. en alles was prima. Ik heb wel nu sinds afgelopen week last van mijn rug en rechterzijde. Ik heb zelf een zitbaan en krijg vaak in de middag soort van spierpijn. Wel minder, komt door de buik die hard aan het groeien is.
    Verder hebben ze bij mij geconstateerd dat de placenta aan de voorkant ligt, dus het voelen van de baby is toch in vergelijking met andere dames minder. Maar gelukkig ligt het niet op een vervelende plek zoals dicht bij de geboortekanaal, scheelt wel weer. Moet even geduld hebben om de harde schopjes te kunnen gaan voelen.

Hoe gaat het verder met de andere dames??

Groetjes!

6. myuna

myuna Bekend lid

10 mrt 2011
    715
    0
    16
    Hoi Knuffell,

Ik zie net dat mn reactie niet geplaatst is. Wat raar!
    Daarom nu een late reactie. Haha!
    Wat fijn dat het goed gaat met je. En dat bij de vk ook alles goed was. Ik ben vorige week geweest en hier gaat het ook goed!
    Wel balen dat je rugklachten hebt bij je werkzaamheden. Ik had bij mn vorige zwangerschap een kruk met zo'n exercise bal erop. Dat hielp goed.
    Heb je de kleine al gevoeld onlangs? Jammer dat je door de placentaligging nog even moet wachten. Gelukkig ligt de placenta verder niet nadelig voor de bevalling oid.

Hoe gaat het met de andere dames?

7. chaneef

chaneef Bekend lid

18 jan 2013
    643
    0
    0
    was begonnen met hartlopen dit staat nu even stil
    gouda
  8. ChantalvdPol

ChantalvdPol Actief lid

19 mrt 2014
    200
    0
    0
    Hoi ladies,

Alles goed met jullie?

@Lizs: wat leuk dat jullie een meisje krijgen! Gefeliciteerd :D Hoe is het verder met je vader? Hopelijk stukken beter... kamertje al helemaal klaar?

@Myuna: super dat je echo zo leuk was, leuk dat jullie ook een jongen krijgen ;)

@knuffel83: Hoe is het met je rug? Minder klachten inmiddels? Heb je de kleine inmiddels al gevoeld? Ik hoop snel voor je...

Ik had op mijn verjaardag 1,5 week geleden het mooiste cadeautje: ik voelde hem sinds 's avonds ineens! Nu praktisch dagelijks.
    Morgen 20 weken echo, spannend! Hopelijk is alles goed en groeit hij goed.

Hoe is het verder met jullie? Groeien de buikjes al een beetje?

9. ChantalvdPol

ChantalvdPol Actief lid

19 mrt 2014
    200
    0
    0
    Net de 20 weken echo gehad, alles was goeddddd! :D
    Opgelucht! Nu genieten..

10. Lizs

Lizs Actief lid

2 jan 2014
    167
    0
    16
    NULL
    NULL
    Chantal wat super voor je!, gefeliciteerd. Toch wel erg spannend he als ze die echo doen. Heel blij voor je dat alles goed is! Geniet er lekker van. En wat leuk dat je je kleintje zo goed voelt! Onze dame is ook savonds flink aan t trappelen, heerlijk!!! Kan ze niet vaak genoeg doen :)

Ik had maandag afspraak bij de VK daar zei ze ineens dat de beentjes van onze kleine meid op de ondergrens zaten qua lengte, tijdens 20 weken niets over gehoord. Ze zei dat t geen kwaad kon omdat ze nog niet te klein waren maar wel op de grens zaten. Daarom krijgen we nu met 30 weken nog een vervolg echo om te zien of t is bijgegroeid. Ik ben zelf ook niet de langste en de VK zei ook dat t helemaal niets betekende, maar had later toch zoiets van waarom dan met 30 weken nog een echo.... Maar ja afwachten maar.

Knuffel hoe is t met jou? Heb je al tijdje niet voorbij zien komen.
    En Myuna, nog veel te doen of al aardig op weg?

Wij krijgen over ongv 2 weken de meubels helemaal zin in :D

Fijne avond allemaal!

11. myuna

myuna Bekend lid

10 mrt 2011
    715
    0
    16
    Chantal, wat een mooi verjaardagskado. Genieten he,...die schopjes. Wat een goed nieuws dat alles goed was met de kleine man bij de echo. Lekker gaan genieten meid!

Lisz, wat gek dat ze met de echo niets gezegd hebben over de beenlengte. Wrsch vond de echoscopist ze wel binnen de norm vallen. Wel fijn dat je straks nog eens mag kijken naar jullie kleine dame. Hopelijk is het gewoon goed!
    Leuk dat jullie de meubels al bijna binnen krijgen. Zijn jullie al ver in het kamertje?

Hier zaterdag alweer 25wkn zwanger. Het gaat zo snel! We gaan zondag last minute nog een weekje naar de griekse zon. Helemaal zin in. Daarna een 3d-4d echo en aan het kamertje beginnen. (Bij de eerste was ik nu al helemaal klaar en moet nu nog gaan beginnen).
    Gaan jullie nog een 3d echo doen?

12. Lizs

Lizs Actief lid

2 jan 2014
    167
    0
    16
    NULL
    NULL
    Ja raar he... Ik denk idd dat de echoscopist t niet zo vond, want ze heeft er echt helemaal niet over gezegd. En ze zei best veel, alles waa goed en bij elk onderdeel wat ze naliep zei ze dit ziet er goed uit, dit is helemaal netjes enz. Dus... Probeer er verder maar niet te veel mee bezig te zijn zal wel meevallen. Heb uiteraard wel gegoogled en daar word je niet blij van :s Maar houd me vast aan dat ze gewoon binnen de norm viel en de VK waarschijnlijk extra voorzichtig is.

We hebben t kamertje gesaust en behangen. Moet de gordijnen nog bestellen en wachten op de meubeltjes, dan de rest inrichten. Wat een heerlijke bezigheid!!

Ja ik wil wel een 3d echo doen, is meestal rond 28 weken toch? Lijkt me heel gaaf om dr zo te zien. Heb ook een afspraak gemaakt met een fotograaf voor zwangerschapsfotografie. Heb er eentje gevonden die echt hele mooie dingen maakt voor ook een leuke prijs. Als jullie interesse hebben laat maar weten dan zet ik zn contactgegevens online.

Lekker zeg Myuna nog even er tussen uit, doen jullie goed! Daarna lekker ad slag, moet je veel doen om t kamertje in orde te krijgen? Geniet van je vakantie en t zonnetje!!

13. myuna

myuna Bekend lid

10 mrt 2011
    715
    0
    16
    Ik denk dat je je idd het best aan de echoscopiste kan houden. En voor je geruststelling, maar ook dat zij dat vaker ziet/beoordeeld dan de verloskundige.

Leuk dat jullie lekker bezig zijn met de kamer. Jullie zijn al aardig op weg. Wij moeten een beetje verven en het kamertje inrichten. Voordeel is dat we alles hebben aan meubeltjes etc. Behalve accessoires dan. Wel zin om er aan te gaan beginnen.

Ik heb idd voor 27 weken een 3d echo gepland. Is zooo mooi. Zal ik je als vriend uitnodigen? Dan kan je mijn vorige 3d echo's zien. De rest is overigens ook welkom als vriend ; )
    Ik ben wel benieuwd naar de gegevens van jullie fotograaf, misschien dat ik nog wel overweeg nu wel een fotoshoot te doen.

14. ChantalvdPol

ChantalvdPol Actief lid

19 mrt 2014
    200
    0
    0
    @Lizs:
    even een kort berichtje tussendoor, ik ben op mijn werk ;)
    ik kreeg gisteren ook te horen dat de bovenbeentjes van ons mannetje aan de kleine kant waren. Zat onder gemiddelde van de groeicurve. Was nu 3cm. Wij kregen te horen dat we ons geen zorgen hoefden te maken, omdat een baby op een later moment een groeispurt kan krijgen in de beentjes.
    Als je googelt, krijg je overal syndroom van down te lezen!!! :(
    Ik heb besloten mijn best te doen me geen zorgen te maken, zij zei dat het geen kwaad kon, mits de benen niet 2 weken achter liep op de rest (of voor de op de rest).
    Ik reageer later even verder :D

15. Lizs

Lizs Actief lid

2 jan 2014
    167
    0
    16
    NULL
    NULL
    @myuna dat is idd wel een goede, dat die echoscopist meer ziet en t daarom waarschijnlijk niet noemde. Als vriend uitnodigen? Leuk om je 3D fotos te zien!! Ik moet nog even zoeken onlin waar dat hier kan maar lijkt me ook echt geweldig :)

Dit is de link van zn site: Zwangerschapsfotografie in Zoetermeer, Rotterdam en den Haag, zwanger fotoshoot zwangerschapsfotograaf
    Ik ga met 32 weken er naar toe. Heb t zelf bij een paar vriendinnen gedaan en is zo'n mooie herinnering.

@chantal idd overal lees je Down of dwerggroei dus ik ben ook gestopt met google. Probeer er gewoon van uit te gaan dat t goed is en ergens heb ik dat gevoel ook gewoon. Gaan ze bij jullie ook een extra echo maken om t te controleren?

16. myuna

myuna Bekend lid

10 mrt 2011
    715
    0
    16
    Lizs, Dank je voor de link naar de website van de fotograaf. Staan mooie foto's bij!
    Wij gaan voor de 3d echo naar Babyvision in Delft. Welkom bij BabyVision Wij vonden het erg goed daar en gaan nu voor de 2e keer. In barendrecht schijnt ook een goede te zitten.

17. Lizs

Lizs Actief lid

2 jan 2014
    167
    0
    16
    NULL
    NULL
    Thnx voor de link Myuna. Barendrecht heb ik idd ook een aantal mensen over gehoord, ik ga is even op onderzoek uit :)

18. Lizs

Lizs Actief lid

2 jan 2014
    167
    0
    16
    NULL
    NULL
    Met veel pijn in mn hart hebben we vanochtend afscheid moeten nemen van mn vader. Hij is gelukkig rustig gestorven, maar we hebben allemaal heel veel verdriet dat hij op 3 maanden na zn kleindochter niet heeft kunenn ontmoeten 😥

19. myuna

myuna Bekend lid

10 mrt 2011
    715
    0
    16
    Och meis toch! Wat een naar bericht. Wat moet het voor jullie en voor hem lastig zijn dat hij zijn kleindochter niet heeft kunnen ontmoeten. Hij zal vast met jullie meekijken straks en jullie kleine meid beschermen. Gecondoleerd en heel veel sterkte de komende tijd voor jullie allemaal. *Digitale knuffel!* Xx

20. knuffell83

knuffell83 Actief lid

5 okt 2013
    167
    0
    0
    Overijssel
    Hey Dames,

Vanwege drukte de laatste tijd kon ik niet echt mee kletsen. Ik heb wel eventjes tussendoor meegelezen.

@Lizs, Heel veel sterkte meid en voor de rest van de familie!! Dikke knuffel!

Deel Deze Pagina