Dank voor jullie lieve reacties, morgen is de crematie. Kijk er zo tegen op! Hebben een mooi klein bloemstukje voor op de kist van zn kleindochter en een nijntje erbij. Ben zo blij dat we t hem nog hebben kunnen vertellen. Heb tegen m gezegd vlak voor hij in slaap viel dat hij nu een andere rol heeft voor zn kleindochter, om haar te beschermen en over haar te waken. Daar houd ik me aan vast. Nu even wat anders dan al dat verdriet.... Hoe is t met jullie? Mijn kleine meid is zo lekker actief, trappelt alle kanten op Wij krijgen vlg week het kamertje binnen. Heb er helemaal zin in om dat in te richten! Zijn jullie er al voor een naam? Vind t zooooo lastig!
Hoi lizs, Wat een moeilijke dag morgen. Ik kreeg van jouw bericht een brok in mn keel en tranen in mn ogen. Wat lief dat jullie opa een bloemstuk geven en wat lief wat je hem gezegd hebt. Heel veel sterkte meid! Wat leuk dat jullie volgende week het kamertje binnen krijgen. Dan kan het echte inrichten beginnen. Hier ook een druk trappel kindje. Helemaal gezellig. Ik geniet er echt van. Wij hebben de naam al klaar! Vanavond hebben we een 3d echo. Hebben er veel zin in!
Hey meiden! @Lizs, wat een mooi idee idd met het bloemstukje en Nijntje! Dat is zeker een mooie herinnering! Heel veel stekte nog een dikke knuffel! Ik voel de kleine ook best veel. de hele dag door. Wel een mooie fase dit! Je hoef niet op elke afspraak te wachten om te kijken of de kleine het goed doet. Je kan die gewoon dagelijks voelen Bij ons is het ook heel erg lastig met namen. pff we hebben een drietal in gedachte ,maar veranderen telkens als we een andere leuke naam tegen komen. Ik hoop dat we snel eentje kunnen kiezen. @Myuna, hoe was de 3d Echo??? Ben zo benieuwd! Ik twijfel nog of ik het wil doen. Aan de ene kant wil ik het als verrassing houden, maar aan de andere kant ben ik ook zo nieuwsgierig . Over een paar weken zitten we met z'n allen op 30 weken, echt niet te geloven, gaat nu wel erg hard! Super fijn!!
Dankjewel voor jullie lieve woorden, het was een zware dag maar we hebben op een hele mooie manier afscheid kunnen nemen. Hoe was de 3d echo Myuna?? Ben erg benieuwd!! Ik wil t ook wel doen, lijkt me heel gaaf om te zien! Gaat echt hard he knuffel, echt onvoorstelbaar... Hoe we eerst zaten te duimen om een mooie follikel en nu aan t aftellen zij naar ons kindje! Ik ben deze week wel echt aan mn lichaam aan t merken dat ik zwanger ben, begin echt ineens uit te dijen. Benen en billen beginnen te veranderen en mn buik groeit echt hard nu!!! Wel heel gaaf 😃 De naam zitten wij ook nog zo mee te dubben, echt lastig! Dubben voorlopig nog even door! Fijn weekend allemaal, ik ga t hele weekend slapen en bijkomen!
Hey Meiden! Houden jullie het een beetje vol met de warmte?? ben wel blij dat we rond oktober bevallen en niet rond deze tijd. pff
Hoi allemaal, Hoe is het? Lekker temperatuurtje he. Blij idd dat ik nu niet hoef te bevallen. Voel me wel een oma, moe en traag! Haha! Maar wel heerlijk zomers! O% fruitbiertje en voetjes in het badje van onze kleine man. Bijna 30 weken,...dan gaat het echt snel. Wanneer gaan jullie met verlof? Ik heb 8september mijn laatste werkdag en hoef dan wrsch pas 15januari te beginnen. 3d echo was weer mooi. Onze kleine man is nu echt een acrobaat. Hij lag met zn benen op zn buikje en zn voetjes voor zn gezichtje. Na een hoop gepor en verliggen dan toch een mooie foto van onze knul. En wat lijkt hij op zn grote broer! Zo leuk om te zien. Zijn helemaal verliefd! Zal proberen op de pc een foto hier te plaatsen. Kunnen jullie ff kijken. Zou, als jullie het willen doen, niet te lang wachten. Schijnt tot 32wkn de mooiste echo's te kunnen maken. Lisz, hoe gaat het met je? Ben je een beetje bijgekomen het weekend?Veel geslapen? Knuffell, Fijn he dat getrappel! Geeft een hoop geruststelling. Blijf genieten, straks ga je de buikbaby missen. Je schreef dat je twijfelt voor de 3d echo omdat je het een verrassing wil houden. Bij ons bleek hij achteraf wel te lijken,....directe herkenning van de echo bij zn geboorte had ik niet echt. De komende weken komt er ook nog een hoop babyvet bij, waardoor het gezichtje ook nog iets verandert. Hihi weer een heel verhaal! Geniet nog van het weekend! Xx
wauw! wat een mooie foto!! en wat bijzonder dat hij al op zijn grote broer lijkt Ik twijfel wel enorm, lijk me zo leuk om de kleine te zien Ik ga op 15 september met verlof. Ik start weer op 18 januari. Wil niet eens aan denken Heb een hele drukke baan. Ik moet nu zien te regelen dat ik straks ouderschapsverlof neem en misschien nog een dag extra voor de eerste 6 maanden. Ik werk nu 40uur of soms 60 uur per week Nja, komt wel goed. Ik heb me al ingeschreven voor kinderdagverblijf. Hier in de buurt schijnt wel een wachtlijst te zijn. dus hopelijk hebben we op tijd wel een plek. @lizs, hopelijk heb je kunnen bijkomen van de zware week! Dikke knuffel!
Wow wat gaaf Myuna!! Wat een knulletje al zeg, heerlijk om te zien. En wat bijzonder dat je al kan zien dat hij op zn broer lijkt. Ik ga binnenkort een afspraak maken. Knuffel ik snap je gedachte wel... Ik heb zoiets van misschien maak ik dit maar 1 keer mee en dan wil ik zo'n moment ook niet overslaan. Lijkt me heel bijzonder om mn kleintje zo goed te kunnen zien in mn buik. Weekend veel geslapen, vandaag weer rustig begonnen met werken. Was wel fijn weer even t normale leven en collega's zijn allemaal heel lief. Is jullie verlof langer dan 16 weken? Ik ga 3 oktober met verlof (4 weken ervoor) en dan zou ik 26 januari weer moeten beginnen. Wil nog wel kijken of ik t kan verlengen met vakantiedagen. Ik ga naar 4 x 9 ipv 40 uur waarvan 1 dag thuiswerken. Liefst zou ik naar 2 dagen gaan, maar dat is niet haalbaar... Misschien id toekomst Ellende he die warmte.... Heb ook met voeten in koud badje gezeten, maar die waren echt wel opgezet eind vd dag! Woe weer naar de VK. Weten jullie al of je thuis of ih ziekenhuis wil bevallen? En gaan jullie nog een cursus doen? Ik ga 2 sept starten met zwangerschapsyoga. Slaap lekker straks!
Knuffell, jij hebt ook vakantiedagen aan je verlof geplakt?Vorige keer niet gedaan en toen wel beetje spijt van gehad. Je hebt wel een zware baan als je zoveel uren maakt. Sta je al lang op de wachtlijst van de creche? Hier vallen de wachtlijsten gelukkig mee. Voordeel is dat ik al 1 kindje op creche heb en dan voorrang krijg. Lizs, wat fijn dat je zulke lieve collega's hebt. Maakt het weer beginnen iets makkelijker.Wat lekker om een dag thuis te kunnen werken. Leuk dat je naar de yoga gaat. Ik doe nu een maandje prenatale yoga,...soort voorloper van zwangerschapsyoga.Daarna begin ik ook aan de zwamgerschapsyoga. Ik vind het heel fijn. Heb er bij mn vorige bevalling veel aan gehad. Ik hoop weer in het ziekenhuis te gaan bevallen. En jullie?? Gister weer bij de verloskundige geweest alles was weer helemaal goed!
Ik ga in september starten met yoga, niet helemaal mijn ding maar hoor zoveel positieve verhalen over ademhaling dat ik het wel echt wil proberen! Ik wil ook in het ziekenhuis bevallen, heb waarschijnlijk ook medische indicatie ivm astma, maar al zou ik dat niet hebben vind ik t toch wel een fijn gevoel. Ik mag vanmiddag weer naar de VK, ben benieuwd. Voel me prima, maar denk dat mn bloeddruk laag is... Gisteravond zat ik tijdje in warme kleine ruimte en ineens ging t lichtje uit, viel bijna flauw, zal de spanning wel zijn vd afgelopen tijd, warmte enz. O ja en ik krijg maandag een glucose intolerantie test vanwege de PCOS. Wordt dat bij jullie ook gedaan?
Hoi Dames! Ik ga ook met zwangerschapsyoga beginnen. Ik heb vorige week nog een cadeaubon van mijn schoonouders gekregen, heel lief! Voor 8 lessen. De lessen starten ook na de schoolvakantie, dus ook begin september geloof ik. Ik wil trouwens wel borstvoeding gaan geven, denk dat ik daarvoor ook een cursus voor moet volgen. Ik weet totaal niet hoe het precies gaat. Ze hebben mij gisteren gebeld van de kinderdagverblijf. Ze sturen mij al een contract, dus als het goed is, hoef ik niet meer op een wachtlijst, gelukkig! Echt fijn! @Lizs, wel fijn dat het steeds beter gaat! Niet meer in die kleine ruimte gaan zitten zou ik maar zeggen. Veel water drinken helpt. Hoor wel vaak dat flauw vallen wel eens het gevolg kan zijn van lage ijzer. Ik moest van de VK wel een bloedtest doen. Ze heeft bij mij de ijzer en glucose gemeten, maar heb verder niks gehoord, dus zal wel goed zijn. Ik wil ook gewoon in het ziekenhuis bevallen, vooral omdat het de eerste keer is, lijk me prettiger en veiliger
Wat lief van je schoonouders knuffel, leuk cadeau!! Ik heb ook t contract voor de opvang al binnen. Gelukkig hier ook niet zo'n probleem. Bij ons gaat ze 1,5 dag. Mn bloeddruk was vrij laag maar moet idd ook op ijzer laten prikken. Ach zien t wel, komt wel vaker voor zei de VK en ook veel spanning gehad de laatste weken dus niet zo heel gek denk ik. En knuffel bereid je je nog voor op de bevalling? En Myuna? Of heb ne genoeg aan je ervaring van je eerste? Ik heb een paar boeken gekocht, vind t echt leuk om te lezen. Ben nu btje aan t bedenken of ik een ruggenprik wil of niet... Denk dat ik t toch t liefst zonder wil doen, zo'n bijzonder moment en wil dan denk ik toch alles gewoon echt meemaken... Maar misschien denk ik daar op t moment supreme heel anders over 😉 Nou truste dames en fijn weekend alvast!
Hoi dames, Hebben jullie een fijn weekend gehad? Lizs, Wat fijn dat alles goed was bij de vk. Wanneer ga je prikken voor de Glucose en ijzer. Ik moet volgende keer bij de vk ook ijzer en glucose prikken. Maar niet zo'n glucosecurve ivm PCOS. Knuffell,....jij wel? Wat fijn dat jullie allebei al een plekje op het kdv hebben! Is weer een zorg minder. Leuk dat jullie allebei ook yoga gaan doen. Ik was ook bang voor het zweverige,...maar hier valt dat onwijs mee. Ik vind het wel fijn. Met de vorige bevalling vooral veel aan de ademhalingstechnieken gehad. Ik wil net als jullie in het ziekenhuis bevallen. Ik kijk en lees nu veel minder over de bevaling.Vorige keer wel gedaan en toen ook een bevallingsplan geschreven. Helaas liep er veel van anders dan gedacht. Je kan het nou eenmaal niet plannen. Just go with flow, zou ik zeggen. Hahaha! Ik heb nu al 2 dagen last van een harde buik. Hebben jullie daar ook al last van? Groetjes!!
Hey dames Nee, ik hoef verder geen glucose test te doen. Tenminste ga ik ervan uit. Ik heb 5 augustus weer een afspraak bij de VK, dan hoor ik het wel. Ik heb ook sinds vorige week last van harde buik en nog steeds extreem last van mij rechter zijde. Ik kan niet lang zitten op kantoor. Echt irritant. Aankomende vrijdag ga ik weer naar de fysio. Hopelijk kunnen ze mij meer handige oefeningen geven, anders moet ik echt overwegen om minder te gaan werken.
Knuffell, wat balen van je buik en je zij. Hopelijk krijg je vrijdag goede tips van de fysio. Succes iig! Want het is echt vervelend. Zeker op je werk. Hebben jullie je buikomtrek wel eens gemeten? Ik doe dat elke maand voor mn 9maanden dagboek.Ik zit nu op 91 cm. Ga nu gelijk op met de vorige keer. Toen werd ie totaal 105cm!
Hey dames, Ik heb vanochtend die glucose test gehad, nou... Wees maar blij dat jullie m niet krijgen ben behoorlijk beroerd geweest van dat drankje 😳 over 2 dagen uitslag, maar heb niet t idee dat ik diabetes heb, ben keurig op gewicht en ook geen eetbuien. Hebben jullie nog iets wat je nu heel graag eet? Bij mij eigeijk niks bijzonders, alleen veel sinnasappelsap. Myuna ik heb al tijdje last van harde buiken, gaan wel snel weer weg maar komen wel met regelmaat en meerdere keren per dag. Heb t echt al tijd nu... Sinds aantal weken. Rot gevoel maar heb er verder weinig last van. Jij wel? En ben idd wel aan t lezen over de bevalling maar probeer echt zoiets te hebben van ik zie t wel, ben dr ook niet angstig voor ofzo, wil wel proberen t zonder ruggenprik te gaan doen. Geen idee of dat haalbaar is maar wil t als t kan allemaal zelf meemaken. En nee nog niet gedaan buikomtrek, leuk idee! Ga vd week is doen en zal even laten weten hoe groot ie al is haha! Wat balen knuffel, hoop dat ze je kunnen helpen! Weet je waar t door komt zo'n last van je zij? Ik heb 8 aug 3d echo en 1 sept 30 weken ivm met die kleine beentjes, spannend om die kleine meid weer te zien!!
Hoi dames, Hoe is het met jullie? Houden jullie het nog een beetje uit met de warmte? Lizs, heb je al een uitslag gekregen van de glucose test? Oh spannend, deze week de 3d echo! Ben benieuwd hoe je het vindt. Hier gaat het wel goed. Ben wel wat moe door de warmte. Vanmorgen daarom lekker naar het koele windje op het strand geweest. Vanavond heb ik een info afspraak over draagdoeken en volgende week laat ik een buikschildering maken. Helemaal zin in!
Hey Dames! Vandaag bij de verloskundige geweest. De vk kon voelen waar het hoofdje en de voetjes lagen, wel bijzonder! 25 aug heb ik een groei echo. kan niet wachten om de kleine weer te zien Verder was glucose en ijzer prima. Ik moet straks nogmaals bloedprikken (met 30 weken), schijnt een reguliere controle te zijn. Ik wil straks ook een 3d echo denk ik. Misschien een mooie verjaardagscadeau voor mezelf