Hallo, Wij zijn van de 3e IUI poging zwanger geraakt van een zoon! Nu willen wij dolgraag nog een kindje en zijn wederom gestart met IUI. Er is bij ons geen reden gevonden waarom het niet lukte. Zijn er nog meer mensen die voor de 2e ronde met IUI starten? Groetjes Andrea
Niet helemaal hetzelfde, maar bij de eerste hebben we 1 iui behandeling gehad, maar zaad was te slecht, gestart met decapeptyl voor ivf, bleek ik opeens toch spontaan zwanger.Inmiddels al weer een poos bezig voor een 2e.Zaad was dit keer goed genoeg voor iui, maar helaas 6 keer niks.Binnenkort gaan we ivf doen. Succes met de iui en hopelijk gauw voor jullie en 2e wondertje
Hoi Diana dat zal ook erg zwaar voor jullie zijn, zeker omdat het zaad nu wel goed genoeg is voor iui....Soms zit er geen logica in he. Vond jij de IUI behandelingen zwaar? Ook voor jullie heel veel succes met IVF!
Hallo, wij zijn ook voor een tweede kindje begonnen met iui. Onze zoontje is inmiddels 6 en bij hem lukt het de 1e iui-poging. Nu zit ik op dag 9, en ben met Gonal bezid. Erg spannend weer. Weet nog niet helemaal hoe de site werkt, dit is mijn 1e berichtje, ahhaha hopelijk gaat het goed.
ff nieuwschierig maar als je voor je 2e kinder wens gaat mag je dan gelijk starten met iui starten of moet je dan weer een jaar zelf aan klieren en modderen niet dat dat normaal erg is maar als je voor een kindje gaat word het er niet leuker op bij de moet dagen gr bono
Hoi Bono, nee wij mogen van onze gyn gelijk beginnen met de iui, maar ik weet niet of alle gyneacologen dit doen, die van ons daar makkelijk in, en misschien ligt het er ook aan wat de reden daarvoor is, ik heb PCO, dus zal niet snel uit mezelf zwanger raken. Groetjes mtvdw