Hey dames, Vraagje: ik ben 10 dagen na de punctie ongesteld geworden ( half juni) en er heeft geen terugplaatsing plaats gevonden. Normaal wordt ik een gewone cyclus ook altijd exact 10 dagen na de eisprong ongesteld. Nu zit ik op CD 30 en ik voel mijn eisprong altijd en die was 2 weken terug. Ik weet dat ik niet zwanger ben, ben dat al eerder geweest en dat voelde ik direct aan mijn borsten lang voor de NOD en die voelen nu heel normaal aan. Ze voelen zelfs gevoelig rondom mijn menstruatieperiode en ook dat voel ik nu niet. Daarnaast heb ik nu al ruim een week lichte menstruatiekrampen. Omdat mijn cyclus na de afgebroken IVf poging weer snel op gang kwam, dacht ik eigenlijk dat het allemaal in orde was. Maar nu begin ik daar aan te twijfelen. Zijn er meer vrouwen die dit na een behandeling hebben gehad? Dus normaal ongesteld en de cyclus daarop weer erg lang.
Hey dames, Vraagje: ik ben 10 dagen na de punctie ongesteld geworden ( half juni) en er heeft geen terugplaatsing plaats gevonden. Normaal wordt ik een gewone cyclus ook altijd exact 10 dagen na de eisprong ongesteld. Nu zit ik op CD 30 en ik voel mijn eisprong altijd en die was 2 weken terug. Ik weet dat ik niet zwanger ben, ben dat al eerder geweest en dat voelde ik direct aan mijn borsten lang voor de NOD en die voelen nu heel normaal aan. Ze voelen zelfs gevoelig rondom mijn menstruatieperiode en ook dat voel ik nu niet. Daarnaast heb ik nu al ruim een week lichte menstruatiekrampen. Omdat mijn cyclus na de afgebroken IVf poging weer snel op gang kwam, dacht ik eigenlijk dat het allemaal in orde was. Maar nu begin ik daar aan te twijfelen. Zijn er meer vrouwen die dit na een behandeling hebben gehad? Dus normaal ongesteld en de cyclus daarop weer erg lang.
Je lichaam kan nog in de war zijn door de hormonen die je gehad hebt voor de IVF-behandeling. Soms kan het zo zijn dat je daardoor tijdelijk een langere cyclus hebt. Dus nog even afwachten en anders alsnog een zwangerschapstest doen?
Heb dus maar even getest en het was zoals verwacht negatief. Naspeuren op internet leverde op dat de rust cyclus vaker langer duren.
Nou je hebt het al gevonden. Ik had het inderdaad ook altijd hoor, dat de boel een beetje van slag is. Elmo
Hoelang duurde het bij jou ongeveer Elmo? Het is wel heel erg vervelend, want ik voel me al ruim een week dat ik ongesteld ga worden en dan word ik het gewoon niet...heel vervelend gevoel is dan.
Tussen een paar dagen en zo'n twee weken dacht ik. Ik heb wel gehoord bij anderen dat het nog langer duurt hoor. Wanneer ga je eventueel weer verder? (ben dat even kwijt). Als je tegen een nieuwe poging aan zit schrijven ze vaak iets voor. Zouden ze bij mij ook 1x doen maar of mijn eieren het gehoord hadden...ik werd bijna spontaan ongesteld :-D
Hoi Smoeltje, Ik had precies hetzelfde. Ben 14 dagen na de terugplaatsing ongesteld geworden. Dus ICSI mislukt. Dus toen maar gaan kijken hoe de normale cyclus zou zijn. Ik voel nl ook altijd rond mijn ovulatie mijn borsten en dat duurt dan precies 14 dagen en dan word ik weer ongesteld. De keer na de mislukte ICSI voelde ik niets, geen zere borsten, geen krampen, niks...dus ik stiekem een beetje hoop (al weet ik dat het zeer uitzonderlijk zou zijn natuurlijk)...testje gedaan maar helaas. Ik ben uiteindelijk wel ongesteld geworden (een paar dagen verlaat) en een normale mensturatie was het ook, maar alle lichamelijke tekenen waren er niet. Raar lichaam he? Zal vast door de berg hormonen komen. Nu zijn we aan het wachten op mijn volgende menstruatie en dan gaan we voor de cryo's (zal half augustus worden). Hoop zo dat ze het gaan doen, maar kans is niet zo groot natuurlijk. X Jille
Hey Jille, Blijkbaar is het dus veel voorkomend....ik wist het nl niet. was ook niet verteld door het ziekenhuis. Er is nog steeds niets te bekennen...ik laat het nu ook maar gaan haha. Morgen ga ik 10 daagjes weg, daarna zien we wel weer. Wat betreft je cryo's hoor vaak genoeg dat de kans groot is hoor. Dus wie weet ben je gewoon straks lekker zwanger. Gaan ze gelijk 2 terugplaatsen of 1?
Als het bij mij 2 weken gaat duren dan gaat mijn volgende poging niet door ben ik bang. Ik zou eind juli begin augustus weer starten.....maar in dit tempo wordt dat dus half augustus. Vandaag zou ik gebeld worden door ziekenhuis, maar is niet gebeurd dus heb niet kunnen vragen wat ik nu het beste kan doen.