Ik heb deze broek besteld. Een sweatpants zoals ze dat noemen. Een soort joggingstof. Hij zit lekker dus dacht....kan ik dit nou eigenlijk ook naar mn werk aan?? Ik werk op een kdv dus hoef er niet keurig netjes uit te zien Maar twijfel of het niet te huisbroek-achtig is??
Ik draag zoiets dus normaal ook alleen thuis! Maar omdat je het steeds meer ziet dacht ik.... zou het kunnen?? (weet niet eens of ik het durf, haha!) Sowieso met een sneaker eronder en een gekleurd shirtje erop. Naar mijn werk ga ik niet op chique
Ik had hem besteld voor thuis en de yoga! Dus sowieso niet met het idee om hem naar mijn werk aan te doen hoor Daarvoor had ik nog een andere broek besteld
ligt eraan wat voor werk. sportschool kan prima.. supermarkt maakt ook niet zoveel uit.. maar alles daarbuiten mwah...
Ik vind het zo'n kantje-boordje broek. Misschien als die in een donkere kleur was geweest wel. Hiet ziet er een iets strakker model uit en niet zo'n slobber jogging broek. Die kunnen echt niet vind ik.
Hij is idd strakker en zeker geen slobberbroek Daar zou ik me echt niet prettig in voelen! Door het omgeslagen pijpje vind ik hem net wat minder huisbroek ogen, maar denk niet dat ik hem aan ga doen. Durf ik niet.... haha! Denk dat ik dan het gevoel heb dat ik naar bed ga ipv naar mijn werk....
Als je hem hip combineert?! Maak eens een foto van je outfit, dan kan je beter beoordelen. Ligt ook aan hoe hij valt. Bv wat strakker om de billen..
voor kdv en inderdaad met dat omgeslagen randje vind ik het wel kunnen. Idd met sneakers eronder.. Tenminste kleding waarmee je zonder moeite met de peuters kunt spelen...