Voetenzak of?

Discussie in 'De babyuitzet' gestart door mbeekje, 26 dec 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. mbeekje

mbeekje Bekend lid

9 jan 2012
    725
    1
    18
    Werk als sociaal pedagogisch hulpverlener en passi
    Groningen
    Onze zoon is in februari geboren en het was toen ijzig koud. We hadden voor hem een maxicosi voetenzak in de maxicosi. De tweede wordt in april verwacht, is een voetenzak dan niet te warm? Is een wrapper dan niet handiger?

2. Nouralayn

Nouralayn Actief lid

28 apr 2014
    372
    1
    18
    Noord-Brabant
    Als ik aan afgelopen koningsdag denk, was het lekker weer die dag. Maar april wisselt heel erg! Ik zou denk ik toch wel een voetenzak aanschaffen, die je eind van het jaar ook nog zou kunnen gebruiken.

3. Nahla2013

Nahla2013 VIP lid

4 okt 2012
    5.965
    3
    0
    Je zou ee wikkeldeken kunnen overwegen. Die van Baby's Only zijn echt ideaal. Lekker warm ook.

Ze worden wel verkocht als badcape. Ik zal een foto van mijn dochter toevoegen met haar wikkeldeken. Het grootste voordeel is dat het van wol en katoen is, maar toch heel warm

4. Kattenvrouwtje

Kattenvrouwtje Actief lid

22 jan 2014
    462
    0
    0
    Vmbo Docent art&design
    Zuid Holland
    Ik heb er eentje van fleece.
    Mijn kindje wordt rond begin april verwacht dus lees ook even mee!

5. mbeekje

mbeekje Bekend lid

9 jan 2012
    725
    1
    18
    Groningen
    #5 mbeekje, 26 dec 2014
    Laatst bewerkt: 26 dec 2014
    De dikke voetenzak hebben we nog. Die van baby's onder ziet er erg leuk uit! Denk dat een wikkeldoekals dat erg handig is.

6. dds

dds Fanatiek lid

1 jan 2009
    3.936
    752
    113
    Leerkracht
    Drenthe
  7. EdelHertje

EdelHertje Niet meer actief

Mijn zoontje is in april 2013 geboren en ik had de maxicosi voetenzak van koeka met flanel.

Wij hebben hem toch nog regelmatig gebruikt. Als hij niet in de maxicosi zat (de voetenzak) dan gebruikte we hem in de bak van de kinderwagen, vond ik makkelijker dan een dekentje.

8. San987

San987 Fanatiek lid

21 okt 2012
    1.516
    98
    48
    Ik zou geen wrapper kopen voor kleine babytjes. Ik vond het echt een onding! Onze kleine wilde haar handjes er niet inhouden en dan kan je hem niet goed dicht doen.

Je zou eventueel ook een klein dekentje over haar heen kunnen slaan. Eind april kan het heel wisselend zijn qua temperatuur. Ik zou niet teveel kopen van te voren. Als het dan nog koud is, heb je het zo gekocht.

9. Drieka

Drieka Niet meer actief

Die van ons wordt eind Maart verwacht maar heb vandaag toch een voetenzak gekocht voor de Maxicosi want het is wel eens vaker geweest dat het tot Mei deed vriezen en echt koud was.

Ik heb die van Jolein gekocht, die was bij Babydump nu in de aanbieding voor 19,95 Euro en zag er mooi en solide uit.

10. spruitjes

spruitjes Fanatiek lid

27 sep 2014
    2.900
    1.389
    113
    ik weet het nog niet hoor. Half maart verwacht. Heb lekkere warme pakjes en kleine dekentjes. Verder wil ik de kleine liever in de wandelwagen hebben dan maxi cosi. Ik twijfel of ik er 1 aan ga schaffen

11. Snoopy1979

Snoopy1979 VIP lid

8 okt 2006
    34.228
    7.276
    113
    Vrouw
    Brabant
    Hier wel een voetenzak gehad. Het kan ik maart nog vriezen en anders kan je 'm een half jaar later weer gebruiken. Ik vond een voetenzak wel heel handig, geen gedoe met een jasje, lekker de voetenzak! En in de auto is het nooit meteen warm.

12. Zonnestraal2

Zonnestraal2 Bekend lid

28 jul 2009
    793
    0
    0
    Vraagje ... Ik heb een beren pakje voor de baby gekocht is dat te warm in een voetenzak?
    Dat zit dan over de normale kleding heen. Of is een gevoerd vestje voldoende??

13. laura123

laura123 Fanatiek lid

18 jan 2013
    1.111
    0
    36
    NULL
    NULL
    Koeka. Echt onwijs handig. Kan er echt niet meer zonder !!
    In de reiswieg, maxi cosi, box noem maar op.

14. prulletje2

prulletje2 Fanatiek lid

20 mei 2014
    4.047
    2.039
    113
    Ons kindje verwachten we in juli. Nog een stukje warmer waarschijnlijk dus. Zullen we dan een voetenzak nodig hebben? Misschien niet meteen maar een paar maanden later ga je de herfst alweer in, dan wel denk ik? Wat is nog een goed alternatief? Ik ben nog nieuw met dit! Haha.

15. Maartt

Maartt Fanatiek lid

30 mrt 2011
    4.843
    725
    113
    Onze dochter heeft tot ruim 14 maanden in de maxicosi gezeten.
    Ze is geboren in december (had er toen echt wel 1 nodig). In oktober heb ik hem er weer in gestopt, eerst zonder de bovenkant. Hier optimaal gebruikt. Als je kindje in april wordt geboren is 8/9 maanden rond de winter. Ik schat in dat je kindje dan nog wel in de maxicosi zit.

16. mbeekje

mbeekje Bekend lid

9 jan 2012
    725
    1
    18
    Groningen
    Voetenzak die officieel bij de maxicosi hoort hebben we ook gewoon. Vroeg me alleen af of dit dus niet te warm is in april 😊

17. Sax

Sax Bekend lid

22 jan 2013
    987
    0
    0
    Ik heb de wrapper van Koeka met teddyvoering van Sinterklaas (lees: mijn lieve mama) gekregen en ben in maart uitgerekend. Het lijkt me heerlijk warm en ideaal want je kunt ze in en uit de maxicosi halen en dan lekker in de wrapper laten.

Deel Deze Pagina