Clouseau20 (vraagje voor de belgische dames)

Discussie in 'De lounge' gestart door Juul76, 21 okt 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Juul76

Juul76 Bekend lid

20 nov 2006
    768
    297
    63
    In Nederland zijn ze al jaren niet meer echt populair en hebben mensen nog steeds het beeld van gillende tienermeisjes, maar in Belgie sperlt Clouseau echt tig keer het sportpaleis vol.

Ik wil daar erg graag naar toe, maar helaas zijn de concerten uitverkocht. Mijn vraagje aan de belgische dames is wat de beste manieren zijn om in belgie alsnog aan kaartjes te komen (een belgische marktplaats ofzo?) ?

Alvast bedankt!

2. Lucia

Lucia VIP lid

6 sep 2005
    12.287
    6
    38
    Thuishulp
    België
  3. Sylvie

Sylvie Fanatiek lid

20 nov 2005
    1.733
    0
    0
    Belgie
    Er zijn twee concerten bijgekomen misschien dat er daar nog tickets van zijn verkrijgbaar.
    Grtz

4. Sylvie

Sylvie Fanatiek lid

20 nov 2005
    1.733
    0
    0
    Belgie
    Er zijn nog tickets hoor, als je op www.sportpaleis.be gaat kan je ze zo nog bestellen, heb het net even voor je geprobeerd. Bv op zaterdag 1 dec zijn er nog tickets (wel de duurste enkel nog) dus als ik jou was ging ik gewoon even al de datums af om te kijken wat er wanneer nog vrij is.
    Groetjes

5. Lilya

Lilya Fanatiek lid

13 jul 2007
    1.135
    0
    0
    En anders is het altijd een goed idee om in februari al te bestellen :)

Ja, hier is Clouseau wel iets meer dan de popgroep van twintig jaar terug met de gillende pubers rond zich. Die pubers zijn nu volwassen en nog steeds clouseau-gek!:)

6. Sylvie

Sylvie Fanatiek lid

20 nov 2005
    1.733
    0
    0
    Belgie
    snap echt niet goed waar de info vandaan komt dat ze uitverkocht zouden zijn want bijna alle datums zijn er nog wel tickets verkrijgbaar blijkbaar

7. Lilya

Lilya Fanatiek lid

13 jul 2007
    1.135
    0
    0
    Het gaat nu eenmaal vlug de ronde dat Clouseau uitverkocht is, dat betekent meestal enkel dat de duurste tickets nog wel over zijn op minder gepaste dagen of zo..

8. Sylvie

Sylvie Fanatiek lid

20 nov 2005
    1.733
    0
    0
    Belgie
    nee hoor heb het even nagekeken en bv het concert op de 22ste zijn alle prijsklasse nog beschikbaar

9. Lilya

Lilya Fanatiek lid

13 jul 2007
    1.135
    0
    0
    Misschien is dat een van de twee pas bijgekomen optredens?
    Ik weet het niet, maar het is een feit dat er al vlug paniek is 'dat Clouseau weeral uitverkocht' zou zijn :)

10. Juul76

Juul76 Bekend lid

20 nov 2006
    768
    297
    63
    Bedankt voor de reacties!

De dagen dat wij zouden kunnen gaan waren uitverkocht, maar ik ga snel even kijken voor die nieuwe concerten!

11. Juul76

Juul76 Bekend lid

20 nov 2006
    768
    297
    63
    Ik heb kaartjes voor zaterdag 22 december! Bedankt voor de tip van de extra concerten.

Ik blijf het trouwens vreemd vinden dat ze in NL nooit de gillende tienermeisjes zijn ontgroeid, op de hit Passie na. Jammer hoor!
    Ik heb er enorm veel zin in, heerlijk jeugdsentiment!

hier kan een slotje op!

12. Niet meer actief

Ik heb geen idee wie jouw contactpersoon is, maar Clouseau is hier nog steeds erg populair hoor! Wees gerust, we horen niks anders op radio en tv ;) Ik zag trouwens net reclame op tv over de nieuwe single 'casanova' Bovendien zijn de broers wauters continu wel ergens op tv als presentator. Ze zullen dus nog niet vergeten worden :)

13. Juul76

Juul76 Bekend lid

20 nov 2006
    768
    297
    63
    Ja, in belgie zijn ze nog super populair en spelen ze tig keer het sportpaleis vol, maar hier in Nederland.......... op een of andere manier absoluut niet meer! Ik word echt vreemd aangekeken hoor, als ik zeg dat ik naar het clouseau concert wil!

14. Niet meer actief

Haha herkenbaar. Hier komt ook meestal de reactie 'bestaan die nog dan?' Euh, ja dus :)

Als ze al eens gedraaid worden op de NL'se radio, is het met daar gaat ze of Passie, terwijl ze zoveel meer (en betere) hits hebben gehad.

Ik ben nog niet bij de Sportpaleisconcerten geweest, maar wil dat ooit wel eens doen. Het stond voor dit jaar in de planning, maar ik ben eind November uitgerekend dus de timing is niet echt top. Misschien volgend jaar?

Veel plezier alvast!

15. Veraenroy

Veraenroy Fanatiek lid

2 apr 2006
    3.019
    0
    0
    Hier nog een clouseau fan hoor. Na ja, fan... Ik hoor ze nog steeds heel graag. Misschien heeft dat er ook mee te maken heeft dat wij vlak bij de belgische grens zitten, maar Clouseau wordt hier nog vaak gedraaid hoor!

16. Gezond

Gezond Niet meer actief

HIer nog een rasechte clouseaufan... Inmiddels al heel trouw 19 jaar! Ja echt waar.. Nederlandse en al ;)

Kan er ook niks aan doen...

Naar de concerten in Belgie kan ik helaas niet.. Ik woon in het Noorden van Nederland en dat is me dan toch echt te ver en ik ben alleenstaande moeder... Dus helaas...

Als ik de nieuwe plaat op zet en ze vragen me wat voor muziek dat is... Dan zeg ik uiteraard... Clouseau! Krijg ik steevast als antwoord: Dát is Clouseau niet! hahahahha nou echt wel dus! ;)

Overigens word ik ook voor gek versleten hoor!

Ik vind bijvoorbeeld ook nog steeds dat wij gewoon VTM zouden moeten kunnen ontvangen zodat we ook eens weer de broertjes als presentator kunnen zien... en ik vind dat er in Nederland weer meer aandacht aan besteed moet worden en dat er weer concerten gegeven moeten worden hier...
    Maaaaar.. ik heb het idee dat degenen die daar over gaan niet mijn mening delen...

;-(((((((((((((((((

17. Juul76

Juul76 Bekend lid

20 nov 2006
    768
    297
    63
    Mee eens therese!

Na adrenaline heeft geen enkele clouseau cd meer een hit in nederland opgeleverd....... helaas!
    En ik wil ook zoooooooooo graag VTM ontvangen.....
    Maar goed, ik heb weer iets om naar uit te kijken zo vlak voor kerst!

18. Gezond

Gezond Niet meer actief

Ja juull.... wij zijn het eens... Nu de bazen nog ;)

Heeeel veel plezier strakkies voor de kerst... en geniet er ook maar voor mij van ;)

Ik heb trouwens ook niemand die mee wil naar een Clouseauconcert... laat staan naar Belgie...

Deel Deze Pagina