Hi, Mijn kleine man wordt bijna 2 en wil voor zijn verjaardagsfeest een clown huren. wie oh wie weet een leuke clown die actief is in Zuid-Holland. Mocht je iets leuks weten?? en wat kost het? Bedankt voor de reacties.
Ik lees even mee; heb een paar weken geleden een oproep geplaats bij schoolgaande kinderen omdat ik een goochelaar zoek voor een kinderfeestje. Jammergenoeg geen reacties. Op Marktplaats staan er zat maar ik hoor liever via via of iemand goed, of juist niet goed is.
kindjes vinden clowns vaak eng, hou daar wel rekening mee een goochelaar vind ik dan wel weer een leuk idee!
Clown Tuffie & Co Is een collega van mijn vader... Mijn vader is een kindergoochelaar... Samen treden ze ook op met name voor Sinterklaas komt... Tuffie is een erg leuke clown..Zowel voor klein als groot... Hij woond zelf in Utrecht maar hij reist heel Nederland door... Ik zou hem ff vragen.... Ik heb geen idee wat hij kost.. Groetjes
Echt? Een clown voor een 2-jarige? Ik zou het niet doen, maar ik zou sowieso nooit een clown inhuren, ik vind ze zelf al doodeng. En een 2-jarige heeft er nog weinig aan, hij kan het zich later niet herinneren, snapt er heel weinig van en dikke kans dat hij (of 1 van de andere aanwezige kinderen) er heel bang voor is.
Op ons straatfeest hadden we Skippie de Clown (is een ballonnenclown). Was een groot succes. Je kunt hem googlen of via marktplaats zoeken.
Ik heb op mijn zoon zijn eerste verjaardag een goochelaar/poppenkast speler ingehuurd. Was echt HARTSTIKKE leuk!! Zowel het goochelen als de poppenkast (hoewel de concentratie wel wat weg was tijdens de poppenkast, vooral van de kleinere kindjes onmdat we eerst de goochelact gedaan hadden). Ik had deze man ingehuurd: Poppenkast, Goochelaar, Workshop Goochelen, Kinderfeestje thuis - Goochelaar en poppenkast voor jong en oud. Leuke vent, ook leuk met de kindjes, laat zich niet van zijn apropos brengen. Voor goochelen en poppekast incl reistijd, benzine, ontmoetingsgesprek etc ik geloof 100 euro.
zon clown die ballonnen kan maken (beestjes en zo) die zal het wel goed doen denk ik ja! dat vinden die kinderen altijd helemaal geweldig
@All; Bedankt voor de reacties, ik ga alle opties even na. PS: Er komen zo n 40 kindjes in alle leeftijden, als ze het niet leuk vinden kunnen ze altijd wat anders gaan doen.
Wij hebben een springkussen gehuurd toen ons mannetje 3 werd, dat was echt een groot succes en helemaal niet duur. Wij hadden er 1 van 50 euro.. maar goed je moet wel plaats hebben daarvoor natuurlijk. Wij hebben hem gehuurd in spijkenisse bij jonisverhuuravontuur.nl
Clowns vinden de meeste kids dood eng.. Vriendjes van noni - Clown Noni - Kinderfeestje, Ballonnen Clown, Schmink Clown en Kindershows.Clown Noni – Kinderfeestje, Ballonnen Clown, Schmink Clown en Kindershows. Clown shorty,frenkie,dimpy en makkie zijn in drievliet actief als clowns/piraten Frenkie is al jaaaaaaaren mijn nummer een nl's kampioen geweest