Ik kijk het ook met mn vent...Maar vindt het tot nu toe niet zo leuk.... Vorig seizoen vond ik Ankie van Grunsven om te gieren. En Eric Fontein was errug goed. Nu vind ik Renee en Nastja Froger ook goed
Ik vind dat Carlo de typetjes Marc Marie Huibrechts goed speelt en Peter R. de Vries. Ook Joop Braakhekke. Ik vind dat Irene Wilma Nanninga steengoed naspeelt. En natuurlijk Kim Holland en Clairy Polak.
Whahaha, bassie leek idd erg op paul de leeuw. Ik vind ze allemaal wel leuk, maar rene froger en natas tock wel de grappigste tot nu toe
Bassie was gespeeld door de Leeuw Jaaah Peter R was ook goed, met die Emmy vorig jaar de hele tijd whahaha
En ik moest ook altijd zo lachen trouwen om Matthijs van Nieuwerkerk. Die smile op zijn gezicht, net echt.
marc marie is goeeeddd .is het op tv? is het op tv? hahaha en ik vond rene froger ook echt te gek en brigitte kaandorp hahaha ik vond jeroen en linda irritant,,ik vind jeroen v koningsbrugge echt zo leuk ,,maar carlo kon hem niet goed doen
Oh was die ene brigitte kraandorp, vreselijk niet grappig mens...snapte hem ook niet Jeroen was idd slecht na gedaan
Kim Holland begint een beetje irri te worden naar mijn zin. Jeroen van Koningsbrugge,Tatjana,Ronnie,vreselijk slecht gespeeld. Van Renee Froger zijn bepaalde trekjes vreselijk goed. Maik de Boer, Marc-Marie Huybrechts, en Peter R de Vries heel erg goed!!
Ik vond dat Carlo Pepijn Bierenbroodspot (van reportage) héél goed nadeed!Hahaha Verder doet hij Peter R de Vries,Marc Marie enzo ook goed.
Ja die Pepijn Bierenbroodspot (klopt het zo?) en Mart Smeets vind ik goed gedaan. Ik vind alleen Irene niet zo heel goed, en vind haar Kim Holland typetje echt vreselijk irritant.
Peter R de Vries vind ik zoiezo echt een vreselijke sidderaal, dus heb die aflevering ook niet gezien. ik heb vorige week echt in mijn broek gezeken van het lachen om Carlo die Eric van Tijn imiteerde (sollie??) de tranen rolden over mijn wangen, steengoed is die gelukt! Rene froger lijkt ie ook heel erg op met die neus haha Brigitte kaandorp vond ik het leukste typetje van Irene tot nu toe en Paul de Leeuw en Chantal Janzen waren gisteren ook ijzersterk in het stukje van "Allo, Allo"
Ik zelf had het idee dan Eric van Tijn vorig jaar iets beter was. Toen ik hem dit seizoen zag was hij anders gesminkt ofzo. Hij leek er net iets minder op.
ik vond Natasja Froger en die Gerda Smit sprekend... vooral die ogen van natasja en dat accent van Gerda.