Wie heeft er hier ervaring met club med? Ik denk erover om met de kindjes 8 dagen naar italie te gaan. Het klinkt heel leuk, maar ervaringen zijn nog beter....
Hoi, Ik heb geen ervaringen met Club Med zelf, onze familie wel en vonden het geweldig, maar ze zijn er erg lang geleden geweest. Zelf gaan we nu een boeking maken voor Club Robinson, ze hebben goede kortingen momenteel en zijn zo goed als hetzelfde als Club Med maar dan duits (spreek zelf weinig Frans...). Denk dat het super is er goed georganiseerd, kinderen worden lekker bezig gehouden en het lijkt me als moeder heerlijk om niet aan eten en drinken te hoeven denken en gewoon met de kids aan te schuiven...kwaliteit natuurlijk prima daar en dat zal het verschil zijn met andere all incs. Zou het gewoon doen, met Club Med of Robinson heb je een all inclusive waar je niet echt fout mee kan gaan. Denk wel dat je goed moet kijken (als het je uitmaakt) welke resorts wat gedateerd zijn, dat zijn vaak de 3 sterren resorts. Succes, Charlie
Hier wel ervaring met club med. niet met onze kleine zelf, maar wel toen wij klein waren. Echt: helemaal super!! heeeeel veel kindjes, lekker spelen, spelletjes, vrijheid, wedstrijdjes,optredens enz. heerlijk! echt doen
Bedankt voor jullie antwoorden @ charlie...ik ben 2 jaar geleden met Robinson geweest helemaal top... Maar willen nu graag naar italie en dat scheelde bijna 3000 euro met robinson....
oeh dat klint wel duur ja! heb er geen ervaringen mee, maar de prijze schrikken me zowiezo erg af... dus over het algemeen zitten wij steeds in center parcs...