Club-3 II

Discussie in 'De mama's' gestart door AMS, 8 okt 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. AMS

AMS Fanatiek lid

14 mei 2009
    3.394
    4
    38
    España
    Hoi dames, heb maar even een nieuw onderwerp geopend zodat we weer lekker verder kunnen kletsen. Hier nogal druk, kwam alleen even bijlezen, maar er viel nl niet veel te lezen..Later meer..

2. belize

belize VIP lid

25 feb 2009
    11.105
    203
    63
    goed gedaan ams zodat club3 blijft bestaan!

3. Diddlmouses

Diddlmouses Fanatiek lid

Daar zijn we weer :D

4. Pasja83

Pasja83 Fanatiek lid

12 mrt 2009
    1.061
    1
    0
    Fijn AMS. Zo kunnen we inderdaad blijven kletsen.

Hier is Jessey enorm ziek. Gister werd ik op mijn werk gebeld door het KDV. Jessey was alleen maar aan het huilen. Ze kregen hem niet stil.

Toen ik hem ophaalde voelde hij helemaal warm. Gisteravond en vannacht 39 graden koorts. Vandaag overdag ging het wel. Nog wel wat hangerig maar al beter. Alleen toen ik hem naar bed had gebracht begon hij te huilen. Had hij overgegeven. Zijn hele bed onder. Arme jongen :(

Ik hoop dat het snel beter gaat.

Hoe gaat het met jullie kleintjes?

5. belize

belize VIP lid

25 feb 2009
    11.105
    203
    63
    beterschap pasja, het is zo zielig als ze zo ziek zijn. maar hoop dat t snel weer beter is.

hier nog wat hard hoesten. ik heb tijm hoestsiroop gegeven. een paar dagen lang. hij werd in de afgelopen dagen weer om 3uur in de nacht wakker tot 5uuur!!!pffff.
    ik zal hem nr HA maandag denk ik, hij heeft zo een droge huid weer.

ams; hoe gaat het daar? heb je AB keur?

6. Diddlmouses

Diddlmouses Fanatiek lid

@ Pasja, arm mannetje, hoe gaat het nu?

@ belize, idd maar even naar de HA , sterkte!

Hier alles zn gangetje, dinsdag weer naar het CB .
    Bij Lot staan dr voortandjes heel erg uitelkaar en dr lipriempje loop ertussen, ben benieuwd wat ze daarover zeggen.

7. Wendy30380

Wendy30380 Fanatiek lid

27 mrt 2008
    1.000
    0
    36
    Diddl: volgens mij heeft Finn hetzelfde met zn voortandjes...maar heb er nooit bij stil gestaan dat dat niet zo hoort of wel?! Benieuw wat ze opt cb zeggen, hoor t graag! :)

AMS, Pasja: zijn jullie kindjes al wat opgeknapt of niet?

Hier vanochtend wezen zwemmen. Och, wat hebben die mannetjes dan een plezier, heerlijk! Zat met Finn op schoot en ineens kwamen er een paar bruine vlokjes voorbij :):):)

8. Pasja83

Pasja83 Fanatiek lid

12 mrt 2009
    1.061
    1
    0
    Haha, Wendy: Dat is ons ook een keer gebeurd op vakantie. Had hij de diarree en dat blijft niet in de zwemluier zitten. Ach, dat kan gebeuren met kinderen.

Hier gaat het al beter. Koorts is over en hij eet weer goed. Hij hoest alleen enorm en is nog verkouden. Morgen maar even naar de apotheek voor een hoestdrankje.

@Diddl: Oh ik ben ook wel benieuwd. Ik dacht dat bij alle kindjes de voortanden uit elkaar stonden. Maar ze kunnen er dus ook last van hebben.

@Belize, Hoe gaat het nu?

9. belize

belize VIP lid

25 feb 2009
    11.105
    203
    63
    hij sliep vannacht door met n zetpil,dus hij heeft echt pijn.waar de kiezen moeten komen staan enorme zwellingen maar ik zou niet weten hoe t eruit moet zien. zijn hand steeds diep in zijn mond en hi trekt hard aan zijn oortje.en hij slaat zijn hoofd. hoesten is minder geworden maar vanmiddag toch nr HA.ook omdat hij droge huid uitslag heeft.

10. belize

belize VIP lid

25 feb 2009
    11.105
    203
    63
    misschien heeft hij nu oor ontstekking.

11. belize

belize VIP lid

25 feb 2009
    11.105
    203
    63
    tim heeft eczeem op zijn armen en borst.pff hij had/heeft dus jeuk.hoesten is van boven luchtwegen, t moet vanzelf weer verdwijnen. minder vaak in bad, 2xper dag zalfje..

12. Pasja83

Pasja83 Fanatiek lid

12 mrt 2009
    1.061
    1
    0
    AAh arme Tim.

Ik heb net een bijeenkomst op het KDV gehad over brandwonden. Best interessant en zeker leerzaam. Dacht dat ik alles goed voor elkaar had maar er zijn dus toch nog wat kleine dingetjes die ik kan veranderen.

13. belize

belize VIP lid

25 feb 2009
    11.105
    203
    63
    o ja, tim begon gister zichzelf te corrigeren.dat is zo grappig om te zien. hij gaat naar de tv toe, maar vlak voor dat hij t aanraakt, stopt hij, kijkt naar mama en schudt nee met zijn hoofd. ik zeg dan 'nee' en hij weer nee schudden. en hij draait om en pakt een speelgoed. hij heeft dat echt een paar keer gedaan. TV was met rust gelaten gisteren.ik ben zo trots op hem!

14. Pasja83

Pasja83 Fanatiek lid

12 mrt 2009
    1.061
    1
    0
    Belize, wat een topper is Tim zeg!! Geweldig dat hij zichzelf corrigeert!!

Jessey heeft een fase dat hij 's avonds erg slecht eet. Hij wil amper warm eten. Geprakt niet, zelf stukjes eten niet. Als ik hem dan een broodje wil geven eet hij dat ook maar half. Met als gevolg dat hij 's nachts wakker wordt van de honger. Ik weet niet of dit een fase is of dat het komt doordat hij nog steeds niet helemaal lekker is.

Hoe gaat het met de rest? Heeft iedereen nummer II al gevonden?

15. Diddlmouses

Diddlmouses Fanatiek lid

@ Belize, arme Tim, zielig hoor!
    Maar verder blijft het een topper zo te lezen, grappig hoor!

Nou wij zijn vanmorgen bij het CB geweest.
    Tongriempje doen ze verder nix aan moet vanzelf goedkomen zegt de arts. Maar ergens vertrouw ik het nog niet helemaal, dit Cb is altijd vrij makkelijk met alles.

Maar Lot is dus toch weer afgevallen waar ik al bang voor was.
    De afgelopen 2 maanden is ze 175 gram afgevallen :(
    Ze weegt nu dus nog geen 7 kilo.

16. belize

belize VIP lid

25 feb 2009
    11.105
    203
    63
    diddle hoe komt dat denk je?eet ze niet goed? of is ze erg bewegelijk?

17. AMS

AMS Fanatiek lid

14 mei 2009
    3.394
    4
    38
    España
    Hoi dames, daar ben ik weer.. We waren een lang weekend weg, dus even geen internet gehad. Was erg gezellig, maar vandaag de hele dag uitpakken en wassen..

Pasja, hoe is het met Jessey? Weer helemaal beter? Hier lijkt het beter te gaan, maar dat dacht ik vorige week ook, dus wacht morgen even de controle af.

Hier ook ook dat de tandjes ver uit elkaar staan, dacht idd dat het normaal is. Verder ook hier de laatste 2 maanden ruim een kilo afgevallen, de ka denkt dat het door het ziek zijn komt..Hij eet gewoon goed dus daar ligt het niet aan..

Belize wat goed van Tim, daar kan ons mannetje wel een voorbeeld aan nemen. Die wordt steeds ondeugender en lacht me gewoon uit als ik zeg dat hij ergens niet aan mag zitten;)

18. Diddlmouses

Diddlmouses Fanatiek lid

Lisa heeft dat nooit gehad dat dr voortandjes zo ver uit elkaar staan.
    Volgens die WV hoorde het ook niet maar ook de arts heeft gekeken en zei dat je er nu nix aan kan doen.

@ Belize, ze eet gewoon goed. En beweeglijk is ze ook absoluut niet. Nu kost alles wat ze doet haar natuurlijk wel veel meer kracht dan andere kindjes (weet jij alles van) dus ik gooi het daar maar even op. Ze is ook niet ziek geweest, ja 2 dagen maar toen at ze wel gewoon goed.
    Maarja ze is natuurlijk al te licht en nu dus helemaal.
    Ze is gewoon erg slapjes en dat werkt voor haar ook niet echt mee voor dr spierkracht..

19. Wendy30380

Wendy30380 Fanatiek lid

27 mrt 2008
    1.000
    0
    36
    Hai meiden, zit nog effies uit te puffen van t sporten! Was weer heerlijk...

Vandaag dan eindelijk de uitnodigingen voor meneertje zn verjaardag verstuurd. Heb niks zelf gemaakt, gewoon kant en klare uitnodigingen gekocht :) Maar ze zijn wel leuk :p

Diddl: doet het cb nog moeilijk vanwege Lot dr gewicht? Tis gewoon een lief, klein en fijn poppie :)

Pasja: hoop voor je dat het een fase is, vervelend! Maar gaat wel weer over hoor :D Of gaat het miss al wat beter?

Belize: lekker toch zo'n ondernemend mannetje!

Hier is Finn denk ik ook niet zoveel aangekomen (of miss wel gelijk gebleven). Hij is ook een wk of 2/3 niet lekker geweest en beweegt een stuk meer...we zullen zien. Hij is nog steeds een lekker dik spekkie (met jammer genoeg weeeer eczeem op zn buik).

20. AMS

AMS Fanatiek lid

14 mei 2009
    3.394
    4
    38
    España
    wat toevallig wendy, heb ze hier ook vandaag verstuurd..

Deel Deze Pagina