pff, houd het allemaal even niet zo goed bij. erg druk hier, lees wel mee, maar met een geheugen als een zeef vergeet ik wat ik allemaal gelezen heb etc.. Mbt date, komen mannen en andere kinderen etc. ook mee of alleen wij met de kleintjes? Manlief komt toevallig net die ochtend in NL aan, dus wel even handig om te weten waar hij naar toe zou moeten..Tijd maakt voor mij niets uit, zal hoe dan ook rond slaaptijd wel onderweg zijn en als het moet slaapt hij denk ik wel in de buggy.. Wel fijn als iemand voorkeur voor tijd heeft dit even via pb te doen en idd ook de plaats. Mij maakt de plaats ook niet uit, waren gewoon reacties op vragen die mbt de plaats gesteld werden, dus als anderen ergens voorkeur voor hebben, wat mij betreft allemaal prima (mits met ov bereikbaar)..
papa hier komt wel mee omdat hij dan d autorijdt. maar hij kan wel iets anders vr zichzelf doen als we t zonder mannen wille doen. ik wil wel sem en lisa graag ook zien, als het lukt natuurlijk!
Mijn manlief komt komt niet mee hoor, Lisa wel maar neem aan dat niemand daar problemen mee heeft??? Doen we het nou op zaterdag of zondag? Ik heb een voorkeur voor de zondag (weet zaterdags zelfs nog niet of dat wel gaat lukken) en Mejosje heeft jusit voorkeur voor zaterdag. Maar de rest??? Jeetje mesjosje 82 alweer, ik koop voor vd winter maat 80 Nu nogsteeds makkelijk in 74...
Ik was eigenlijk van de zaterdag uitgegaan, maar kan beide dagen dus maakt mij niks uit.. Juist leuk dat Lisa meekomt! Ben nl ook heel nieuwsgierig naar haar..
Dag maakt mij ook niet echt uit hoor... geen idee of de papa hier zin heeft om mee te gaan. Ik gok erop dat hij het wel prima allemaal vindt en iets voor zichzelf gaat doen ofzo
tim was weer wakker van 1 tot bijna 4.gister ook ellende met middagslaapje. dat is waarschijnlijk 20 maanden sprong.klaarwakker midde in de nacht, als ik vraag wat er is, nou een heel ingewikkeld verhaal in chinees...verstaa ik geen woord van...
pfff weer n gedoe met middagslaapje. hij is echt kapot moe. maar huilt in zijn bed in plaats van slapen. roept ook geen mama(ik ga dan niet). wil ni naar buiten, wil ni naar de tuin. wil geen boek, wil ni spelen. zijn pucky is ook niets(omdat hij nog niet echt kan fietsen). ik hoop dat dit ni te lang duurt.
Klinkt als tergend Belize. Ik hoop dat het snel voorbij is. Sterkte! Later weer even iets meer... lekker van het weer aan het genieten
hij heeft t nu echt duidelijk gemaakt wat er met hem is;pijn bij zijn kaak!ja hoor, een kies is door; maar alleen n hoekje is door. zetpil gegeven.
fijn dat de kies iig door is, dan is de meeste pijn voorbij (al blijft het nl pijn doen), hopelijk kan hij met een zetpilletje lekker slapen. Gaan we dan dus voor de zondag? Dan plan ik daar mijn programma om heen.. iemand suggesties/voorkeur voor tijd en plaats (graag via pb)?
@Belize: Arme Tim. Hij heeft er duidelijk erg veel last van. Zielig voor hem maar ook heel vermoeiend voor jou. J. heeft mazzel op de creche. Het is steeds zo rustig door de vakantie dat ze maar met een klein groepje zijn. Vorige week naar de dierentuin geweest en vandaag naar sprookjesbos in Enkhuizen. Heerlijk voor hem. Ik ben bezig met een weekendje weg plannen met een vriendin. De eerste keer dat ik zo lang wegga bij J. Nou ja, op zich zie ik hem maar 1 dag niet want we vertrekken vrijdagmiddag en komen zondag eind van de dag weer terug. Wel vreemd hoor.
Spannend pasja, wel lekker om even bij te kunnen tanken.. Hoe gaat het nu met je? Misschien is het handig dat degenen die vaste slaaptijden hebben ze hier even in een schema oid te zetten, dan is het makkelijker zoeken naar een tijd denk ik. Hier dus geen echte vaste slaaptijd, maar ook geen probleem als hij niet slaapt, heeft er meestal geen last van en slaapt als hij echt moe is gewoon in de buggy oid..
Wel een vaste slaaptijd... maar ze red het ook mete en half uurtje slapen. Andere kindjes en iets leuks doen is ze over het algemeen wel over haar slaap heen. Hoeft in dit geval geen rekening mee gehouden te worden.
ik heb liever vroeg in de ochtend als het kan. 9uur of 9;30, dan kan hij nog steeds zijn middagslaapje. hij slaapt tussen 11-14uur. als ik hem laat slapen dan kunnen we 15uur of zo. dan is hij vervelend rond 4uur, omdat hij om 4uur al honger heeft.het is lastig met tim om ergens naar toe te gaan vanwege zijn slaap en eten gewoontes. als we vroeg afspreken dan kan hij 12;30 of zoiets als nog naar bed gaan. anders is hij vervelend...maar ja ik vind het niet erg als hij vervelend doet. het is vooral tegen mama niet dat hij ongezellig wordt of vervelend doet tegen anderen. nu met zijn nieuwe kiezen gaat het sowieso niet echt soepel met hem.
pasja; wat leuk dat je weekend weg gaat. ff tot jezelf komen..geniet! mejosje; heb je 2 wekenlang outfits vr je meisje?hier niet denk ik. ik heb veel meer tops dan broeks. je hebt ook zoveel meer te kopen vr meisjes. voor jongens weinig keus..
ik denk dat tim ziek is, hij heeft nu overal uitslag, kleine puntjes. heb n topik geopend. hij heeft eerste keer in zijn leven n moeilijke dag gehad op t kdv. hij wilde niks en huilde veel etc. hij is daar normaalgesproken makkelijker dan thuis. pfff. volgens hen kan t niet alleen kiespijn zijn, tja, morgen naar ha.
Hoe is het nu met Tim? Mijn zoontje is ook zo vervelend. Word er gek van. En denk je dat in de hoek zetten helpt, doet hij eerst vervelend en loopt er zelf meteen naar toe voor ik nog maar iets gezegd heb. Verder moe want ook slapen gaat weer zoooo slecht. Normaal met 5 minuten vertrokken, nu duurt het eeuwig. Slapen jullie kindjes al in een peuterbedje? Hier wel en het gaat goed. In die zin, hij valt er niet uit. Slapen is zoals sinds zijn geboorte al slecht.
tim is erg moeilijk. uitslag is l bijna helemaal weg. hij heeft dus iets gehad.maar niet duidelijk wat. 6de ziekte of zo. maar goed, we zitte dus in een sprong.hij hft geen middag slaapje gehad de hele week. nu weer wel met zetpil. hij is erg met taal bezig. hij zegt ja of nee op antwoorden en maakt ook zinnetjes met meerdere woorden. we kwamen niet uit met bedje, ik denk dat t eenpersoonsbed wordt.