Club-3 II

Discussie in 'De mama's' gestart door AMS, 8 okt 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. belize

belize VIP lid

25 feb 2009
    11.105
    203
    63
    boord:ben je nu gestopt met BV?

2. Pasja83

Pasja83 Fanatiek lid

12 mrt 2009
    1.061
    1
    0
    Iedereen lekker genoten van het weekend? Gaat altijd zo snel voorbij he?

@Boordevol:Hier nog gewoon in zijn ledikant. Kan me nog niet voorstellen om hem in een peuterbed of eenpersoonsbed te doen. Wij gaan het pas doen als ik zwanger wordt. Dan gaan we het babykamertje maken en krijgt hij een nieuwe kamer met nieuw bed.

3. Boordevol

Boordevol VIP lid

26 jun 2009
    6.178
    4.325
    113
    Belize, Ik geef nog steeds borstvoeding. Over een maand of 3/4 wil ik definitief stoppen.

Pasja, hij lag al vaker met een middagdutje op ons bed en stapte er na het wakker worden zelfstandig vanaf dus ik vertrouwde het wel.

Weekend gaat inderdaad te snel.

4. mejosje

mejosje Fanatiek lid

26 jan 2009
    2.846
    0
    0
    Hier ook nog een ledikant... wel hebben we nu voor de tweede keer bij het slapen even de spijltjes eruit gedaan om te kijken wat ze gaat doen. Spelen natuurlijk, in de slaapzak ;) dat viel te verwachten. Dus bij het tweede keer in bed leggen toch de spijltjes weer terug gedaan & ze is me toch een partij boos!

Voor de rest heerlijk genoten van mijn weekend. Lekker allemaal gezellige dingen gedaan. Lekker wezen eten, naar vrienden toegegaan en in en rond het huis een beetje dingen zitten uitzoeken en lekker aan het koken geweest. Helemaal prima dus!

5. belize

belize VIP lid

25 feb 2009
    11.105
    203
    63
    hebben jullie driewielers?we hebben er n gekocht 2 weken geleden of zo. maar t lukt hem nog ni om te fietsen. ik weet niet hoe ik hem dat moet leren. hij gebruikt t als loopfiets. hij is gewend aan zijn looptraktor daarom. ideeen?

6. belize

belize VIP lid

25 feb 2009
    11.105
    203
    63
    wat zou nou 'ekki' betekenen?hahaha, het is tim's IK. tegen zijn eigen foto's. we lachen ons echt kapot dezer dagen om de woordjes van tim.maar dit is echt een enorme stap vind ik.

7. mejosje

mejosje Fanatiek lid

26 jan 2009
    2.846
    0
    0
    papa, mama en haar eigen afkorting worden hier nog veelvuldig door elkaar gehaald. Voor de rest doet ze het qua woorden echt wel heel goed vind ik. En zo af en toe lijk ik echt een zinnetje te verstaan. Ze kraamt vaak hele zinnen uit, echt een kletskous is het, maar nog compleet onverstaanbaar. Het is dat ik ondertussen een beetje weet wat ze zegt zoals gogro (=vogel).
    Ze zegt nog geen (voor mij verstaanbaar) ik of mijn hier.

8. belize

belize VIP lid

25 feb 2009
    11.105
    203
    63
    grappig ha die woordjes; gogro vr vogel??? hier gih-gih is al heel lang dag-dag, boeco=buggy. als hij iets gooit zegt hij tegenwoordig 'ZO'.en inderdaad ook van die zinnen waar je weinig van kan verstaan.

9. Diddlmouses

Diddlmouses Fanatiek lid

Ekki, zo noemde ik mezelf vroeger :D
    Lisa zij altijd Ies ipv Ik.
    Lot zegt echt al heel veel woorden ook moeilijke (elastiekje bv ;))maar nog nix geen 2 woorden achter elkaar.

Fietsen, als je zn voetjes op de trappers zet en hem dan helpt bv met je handen op zn voetjes en dan trappen?

Had ik hier al vertelt dat Lot achter dr nijntje auto kan lopen?

10. belize

belize VIP lid

25 feb 2009
    11.105
    203
    63
    ekki jij?
    dat lot zo loopt, nee nog niet diddle, wat knap van lot!ze ziet er weer geweldig uit!

tim maakt wel 2-3 woorden zinne die je wel kunt begrijpen. maar ook van die zinnen die je echt niks van kunt begrijpen. weet je, ik vind dreumesse tijd echt geweldig.babies zijn lief enzo, maar dit is echt geweldig.

11. mejosje

mejosje Fanatiek lid

26 jan 2009
    2.846
    0
    0
    En ze is er trots op! Leuk om te zien Diddl :)

en ben het met je eens Belize... de communicatie en de eerste zelfstandige handelingen maken het echt heel leuk!

12. Wendy30380

Wendy30380 Fanatiek lid

27 mrt 2008
    1.000
    0
    36
    Jullie kinders kletsen al lekker veel zeg! En die Lot met d'r elastiekje :D Hier doet hij er nog steeds weinig moeite voor.

Hier ook nog steeds een ledikant hoor. Probeer het zo lang mogelijk vol te houden.

Ik zal ook nog even via pb reageren (als me dat lukt!)

13. AMS

AMS Fanatiek lid

14 mei 2009
    3.394
    4
    38
    España
    Hm, gek, had eergister ook gepost, maar zie dat hij er helemaal niet tussen staat..

Hier slaapt meneer dus overdag in een eenpersoonsbed en 's nachts in een ledikant. Ik laat hem nu tot 7 uur in z'n ledikant en haal hem er dus niet voor die tijd uit. Het werd nl elke dag vroeger, maar na een week leek hij het door te hebben en volgensmij slaapt hij nu veel langer (hoor hem iig niet).

Wat een trotse Lot, super zeg!

Hier ook veel brabbelen maar vnl onverstaanbaar. Wel leuk idd nu ze beginnen te praten..

14. belize

belize VIP lid

25 feb 2009
    11.105
    203
    63
    dames: prima afspraak!

15. Wendy30380

Wendy30380 Fanatiek lid

27 mrt 2008
    1.000
    0
    36
    Sinds vorige wk is hier trouwens ook weer een kiesje door. De tweede voel ik ook al zitten. Gaat gelukkig nog zonder problemen.

Hij loopt nu hier trouwens heel trots met de plumeau door het huis :D en maar stoffen...

16. AMS

AMS Fanatiek lid

14 mei 2009
    3.394
    4
    38
    España
    Kun je hem niet even bij mij langsturen?

17. Boordevol

Boordevol VIP lid

26 jun 2009
    6.178
    4.325
    113
    Leuk Diddl!! Echt super schattig.

Denken jullie al aan beginnen met zindelijkheidstraining? Ik had het er vandaag met manlief over en toevallig lees ik net een artikel dat we te laat beginnen met zindelijkheidstraining (gemiddeld vanaf 24 maanden tot ....) en dat dat allerlei gevolgen heeft: vaker ongelukjes later op school etc. Daardoor denk ik er toch aan snel te beginnen. Ideale leeftijd is 18 maanden staat in het artikel te lezen. Wat denken jullie? Verder heb ik eigenlijk ook geen idee hoe en wat.

18. belize

belize VIP lid

25 feb 2009
    11.105
    203
    63
    ja boord, maar ik heb geen idee waarmee je begint?zonder luier laten lopen?of met kleding op poo laten zitten? of iets anders?wat stond in artikel?

19. mejosje

mejosje Fanatiek lid

26 jan 2009
    2.846
    0
    0
    Boord: ik ben al blij wanneer ze aangeeft "poep" te hebben, dat doet ze dus wel naderhand. Is dat al een begin van zindelijkheidstraining? Geen idee hoe ik dit zou moeten aanpakken voor de rest namelijk.

Wendy: ik heb hier ook nog een schoonmaker nodig ;)

20. AMS

AMS Fanatiek lid

14 mei 2009
    3.394
    4
    38
    España
    @Boordevol, hier nog niet echt actief begonnen maar als hij aangeeft te moeten poepen (doet hij ook de helft van de keren pas als hij al begint hoor) zet ik hem op de wc (met brilverkleiner). Hij durft dan niet zo goed meer. Maar zo hoop ik dat hij goed doorkrijgt waar de wc voor is. Hij vind de wc erg interessant en we nemen hem ook vaak met ons mee, zodat hij kan zien dat het niet eng is..
    Voor hij in bad gaat zet ik hem ook altijd even op de wc en een enkele keer doet hij een plasje. Hij is dan super trots, maar volgensmij heeft hij het plassen nog niet goed onder controle.
    Heb ook een potje maar die gebruik ik niet, daar wou hij alleen mee spelen en als hij aangaf te moeten poepen wou hij er helemaal niet op.. Daarom dus de brilverkleiner gekocht. Daar gaat hij gewoon opzitten, maar denk soms dat er niets komt omdat hij het gewoon nog erg spannend vind.
    Hier beginnen ze in september op de creche met zindelijkheidstraining zodat ze volgend jaar allemaal zindelijk naar school gaan..

Deel Deze Pagina